Compania Victoria’s Secret a fost lansată în 1977, de Roy Raymond pentru a servi un segment de piață care nu era reprezentat în categoria magazinelor de lenjerie pentru femei. Raymond a creat un spațiu în care bărbații puteau cumpăra lenjerie pentru partenerele lor într-un mediu primitor, cu staff bine informat și prietenos. Victoria’s Secret avea să devină nu doar un magazin, ci un întreg univers al feminității și al senzualității. De la magazine cu atmosferă de budoar victorian, până la showuri de modă extravagante cu celebrii Victoria’s Secret Angels, compania va rămâne în istorie pentru modul în care a revoluționat industria lenjeriei pentru femei.
În 2012, compania a fost desemnată cel mai important brand de fashion și lifestyle în Statele Unite. Strategia de dezvoltare este simplă: campanii de marketing agresive și produse noi lansate constant. Săptămânal, clienții fideli ai brandului vizitează magazinele pentru că există mereu ceva nou de îndrăgit și de cumpărat. Produsele Victoria’s Secret sunt vândute în peste 1.600 de magazine din întreaga lume, online pe site-ul propriu dar și în magazinele partenere.
Victoria’s Secret Beauty
Conceptul de „afordable luxury” stă la baza liniei de cosmetice care include colecțiile prestigioase de parfumuri, body mists, body sprays, loțiuni de corp, și produse de make-up.
Parfum Victoria’s Secret Seducția parfumului Victoria’s Secret vine din forța sa incredibilă de a crea o personalitate unică pentru cea care îl poartă. Parfumul se contopește cu caracterul unică a fiecăreia, lăsând în urmă o aromă unică, distinctivă, personală.
Mark Knitowski, Senior VP Product Innovations și „parfumierul” Victoria’s Secret călătorește frecvent in Islanda, Maroc, Amazon, Cuba și Sudul Franței în căutarea celor mai proaspete ingrediente care să confere parfumurilor profunzime, longevitate și exotism. În magazine este mereu în contact cu clienții, cu personalul magazinelor pentru a colecta feedback extrem de prețios în dezvoltarea creațiilor viitoare. Misiunea lui Knitowski este să anticipeze trendurile și să continue să lanseze parfumuri memorabile ca Victoria, Night, Pure Seduction, Pure Daydream, Secret Charm, Love Spell, Tease și popularul Bombshell.
Victoria’s Secret Bombshell
Un parfum fructat aromatic floral, Victoria’s Secret Bombshell este cel mai bine vândut parfum Victoria’s Secret. Notele de citrice combinate cu fructul pasiunii brazilian, Bujor Shangri-la, vanilie de Madagascar, și pin italian creează un aromă feminină, extrem de rafinată, care poate fi purtată atât în timpul zilei, cât și seara. Parfumurile Victoria’s Secret sunt alegerea potrivită pentru cele care își doresc un parfum feminin, erotic și luxos.
Victoria’s Secret body spray
În cazul în care ai un stil de viață activ și preferi o concentrație mai redusă de parfum dar totuși îți dorești efectul feminin și senzual al parfumurilor Victoria’s Secret , încearcă un spray hidratant și revitalizant pentru corp sau o loțiune hidratantă. Ambele variante sunt disponibile într-o multitudine de arome: Sheer Love, Pure Seduction, Mango, Coconut Passion, Secret Charm, Love Spell, Passion Struck și multe altele.
Victoria’s Secret România
Victoria’s Secret București s-a lansat pe 12 Octombrie 2019, în Băneasa Shopping City, unul din cele mai importante spații comerciale din București. Victoria’s Secret România oferă toată gama de produse a brandului de la celebrele colecții de lenjerie intimă, lenjerie de noapte și Victoria’s Secret PINK, o gamă de accesorii și îmbrăcăminte pentru studente. În magazin, poți descoperi toate liniile de parfumuri Victoria's secret, precum și produse de îngrijire corporală și de make-up.