Treci la conținutul principal

Prețurile de transport și plată

Transport gratuit pe moduri de transport selectate
la cumpărăturile minime de 250 RON până în data de 02.02.2025

Opțiuni de expediere

Puncte de ridicare Notino RON

  • Comanda va fi livrată la punctul de ridicare selectat.
  • Pentru comenzi de peste 250 RON, livrarea la magazinele NOTINO este gratuită.
  • Ridicarea personală este disponibilă în București, în magazinele noastre, care sunt listate în secțiunea ridicare personală.
  • Pentru ridicarea unei comenzi, vă rugăm să vă prezentați la punctul de ridicare selectat, doar după primirea e-mail-ului sau SMS-ului.
  • Este necesar să prezentați numărul comenzii, pentru ridicarea personală.
  • Timpul de stocare al comenzii, este de 3 zile.
  • Comanda cu ridicare personală poate fi plătită numerar la fața locului sau online, la momentul plasării comenzii, prin transfer bancar sau cardul de credit.

SameDay 12 RON

  • Livrare GRATUITĂ la comenzi peste 250 RON.
  • Produsele comandate sunt livrate la adresa de dimiciliu de către Sameday
  • Comanda dumneavoastră va fi livrată a doua zi după expedierea din depozitul nostru
  • Informaţiile de contact Sameday pentru zona dumneavoastra pot fi găsite aici
  • Plata coletului se poate face ramburs la livrare sau la plasarea comenzii prin transfer bancar şi card de credit.
  • Plata la livrare se poate face cu cardul la curier.
  • Livrările se fac doar pe teritoriul Romȃniei.

Livrare la domiciliu FAN 13 RON

Livrare GRATUITĂ la comenzi peste 250 RON.

Produsul comandat este livrat prin intermediul serviciilor de curierat rapid puse la dispozitie de compania FAN Courier. Comanda dumneavoastră va fi livrată, a doua zi după expedierea acesteia din depozit

Cum se efectueaza livrarea?

  • In momentul lansarii comenzii poti alege ca livrarea sa se faca la adresa ta (acasa sau la birou), la sediul companiei de curierat sau la unul dintre punctele de livrare partenere ale companiei de curierat;
  • Vei fi notificat in ziua livrarii printr-un SMS, care va contine informatii despre coletul tau, valoare ramburs si datele de contact are curierului care il va livra;
  • In cazul in care doresti livrarea la o alta adresa decat cea mentionata in comanda trebuie sa ne notifici la adresa de mail [email protected].;
  • Daca nu esti disponibil la adresa din comanda in intervaul de lucru al companiei de curierat, poti solicita curierului sa ridici de la sediul cel mai apropiat de adresa ta al acestuia;
  • Statusul comenzii tale poate fi urmarit pe www.fancourier.ro, folosind numarul de urmarire alocat acesteia;
  • Program de lucru FAN Courier: L-V – 09:00-17:00, Sambata 09:00-14:00. Duminica – inchis;
  • Livrările se fac doar pe teritoriul României.
  • Pentru informatii cu privire la serviciile oferite de catre FAN Courier, te rugam sa ne contactezi la numarul de telefon 021 9336 sau faceți clic aici.

Ce se intampla daca nu esti gasit la adresa de livrare?

  • In cazul in care nu vei fi gasit la adresa mentionata in comanda curierul va va notifica iar compania de curierat va incerca a doua livrare gratuit;
  • Coletul va fi returnat automat in termen de 7 zile calendaristice de la data predarii catre FAN Courier, in cazul in care nu s-a reusit livrarea;

Cum se efectueaza plata transportului si a produselor?

Plata coletului poate fi efectuată în numerar la livrare, sau la efectuarea comenzii, prin transfer bancar.

Packeta 10 RON

Livrare GRATUITĂ la comenzi peste 250 RON.

Produsele comandate pot fi ridicate într-unul dintre cele patru puncte de ridicare Packeta
  • Comanda dumneavoastră va fi livrată, a doua zi după expedierea acesteia din depozit.
  • Vei primi o notificare pe e-mail, în momentul în care comanda ta va fi expediată. Poți urmări traseul coletului, de aici
  • Îți vom trimite o notificare prin SMS, precum și pe adresa de e-mail, imediat ce comanda ta va fi gata de ridicare. De asemenea, vei primi o parolă pentru ridicare
  • Comanda ta va fi disponibilă pentru ridicare, timp de 7 zile
  • Livrările se fac doar pe teritoriul României.
  • Pentru mai multe informații, faceți clic aici.

Cargus 15 RON

Livrare GRATUITĂ la comenzi peste 250 RON.

Produsul comandat este livrat prin intermediul serviciilor de curierat rapid puse la dispoziție de compania Cargus:

  • Informațiile de contact Cargus pentru zona dumneavoastră puteți găsi aici
  • Comanda dumneavoastră va fi livrată, a doua zi după expedierea acesteia din depozit;
  • În momentul în care coletul este expediat veți fi notificat inclusiv prin email;
  • Puteți verifica oricând statusul pachetului dumneavoastră accesând acest link
  • În cazul în care agentul companiei de curierat nu vă găsește la adresă, acesta este obligat să vă contacteze telefonic, iar în cazul în care nu puteți fi contactat(ă) coletul se va întoarce în centrul de livrare, urmând ca sistemul de livrare sa înregistreze o nouă impunere de expediere
  • Coletul va fi păstrat 7 zile
  • Plata coletului poate fi efectuată în numerar la livrare, sau la efectuarea comenzii prin transfer bancar și cu cardul de credit.
  • Plata la livrare poate fi efectuată cu cardul la curier.
  • Livrările se fac doar pe teritoriul României.
  • Pentru mai multe informații, faceți clic aici.

SameDay EasyBox 12 RON

  • Livrare GRATUITĂ la comenzi peste 250 RON.
  • Produsul comandat este livrat în EASYBOX Sameday
  • Lista tuturor EASYBOX poate fi găsită aici
  • Comanda dumneavoastră va fi livrată a doua zi după expedierea din depozitul nostru
  • În momentul în care coletul este expediat, veţi fi anunţat prin e-mail

SameDay Express 20 RON

  • Produsele comandate sunt livrate la adresa de dimiciliu de către Sameday
  • Pachetul va fi livrat în aceeași zi după plasarea comenzii.
  • Livrarea Express este disponibilă doar pentru București și împrejurimi
  • Pentru comenzile inregistrate pana la ora 12.30 garantam livrarea in 3 intervale de timp, Incepand cu ora 15:00 si pana la ora 21:00.
  • Informaţiile de contact Sameday pentru zona dumneavoastra pot fi găsite aici
  • Plata coletului se poate face ramburs la livrare sau la plasarea comenzii prin şi card de credit.

Ridicare de la Sediul FAN 12 RON

Livrare GRATUITĂ la comenzi peste 250 RON.

Produsul comandat este livrat prin intermediul serviciilor de curierat rapid puse la dispozitie de compania FAN Courier. Coletul va fi livrat in termen de 2-3 zile lucratoare de la expedierea coletului din depozit

Cum se efectueaza livrarea?

  • In momentul lansarii comenzii poti alege ca livrarea sa se faca la adresa ta (acasa sau la birou), la sediul companiei de curierat sau la unul dintre punctele de livrare partenere ale companiei de curierat;
  • Vei fi notificat in ziua livrarii printr-un SMS, care va contine informatii despre coletul tau, valoare ramburs si datele de contact are curierului care il va livra;
  • In cazul in care doresti livrarea la o alta adresa decat cea mentionata in comanda trebuie sa ne notifici la adresa de mail [email protected].;
  • Daca nu esti disponibil la adresa din comanda in intervaul de lucru al companiei de curierat, poti solicita curierului sa ridici de la sediul cel mai apropiat de adresa ta al acestuia;
  • Statusul comenzii tale poate fi urmarit pe www.fancourier.ro, folosind numarul de urmarire alocat acesteia;
  • Program de lucru FAN Courier: L-V – 09:00-17:00, Sambata 09:00-14:00. Duminica – inchis;
  • Pentru informatii cu privire la serviciile oferite de catre FAN Courier, te rugam sa ne contactezi la numarul de telefon 021 9336 sau faceți clic aici.

Ce se intampla daca nu esti gasit la adresa de livrare?

  • In cazul in care nu vei fi gasit la adresa mentionata in comanda curierul va va notifica iar compania de curierat va incerca a doua livrare gratuit;
  • Coletul va fi returnat automat in termen de 7 zile calendaristice de la data predarii catre FAN Courier, in cazul in care nu s-a reusit livrarea;

Cum se efectueaza plata transportului si a produselor?

Plata coletului poate fi efectuată în numerar la livrare, sau la efectuarea comenzii, prin transfer bancar.

Puncte de ridicare FAN 12 RON

Livrare GRATUITĂ la comenzi peste 250 RON.

Produsul comandat este livrat prin intermediul serviciilor de curierat rapid puse la dispozitie de compania FAN Courier. Coletul va fi livrat in termen de 2-3 zile lucratoare de la expedierea coletului din depozit

Cum se efectueaza livrarea?

  • In momentul lansarii comenzii poti alege ca livrarea sa se faca la adresa ta (acasa sau la birou), la sediul companiei de curierat sau la unul dintre punctele de livrare partenere ale companiei de curierat;
  • Vei fi notificat in ziua livrarii printr-un SMS, care va contine informatii despre coletul tau, valoare ramburs si datele de contact are curierului care il va livra;
  • In cazul in care doresti livrarea la o alta adresa decat cea mentionata in comanda trebuie sa ne notifici la adresa de mail [email protected].;
  • Daca nu esti disponibil la adresa din comanda in intervaul de lucru al companiei de curierat, poti solicita curierului sa ridici de la sediul cel mai apropiat de adresa ta al acestuia;
  • Statusul comenzii tale poate fi urmarit pe www.fancourier.ro, folosind numarul de urmarire alocat acesteia;
  • Program de lucru FAN Courier: L-V – 09:00-17:00, Sambata 09:00-14:00. Duminica – inchis;
  • Pentru informatii cu privire la serviciile oferite de catre FAN Courier, te rugam sa ne contactezi la numarul de telefon 021 9336 sau faceți clic aici.

Ce se intampla daca nu esti gasit la adresa de livrare?

  • In cazul in care nu vei fi gasit la adresa mentionata in comanda curierul va va notifica iar compania de curierat va incerca a doua livrare gratuit;
  • Coletul va fi returnat automat in termen de 7 zile calendaristice de la data predarii catre FAN Courier, in cazul in care nu s-a reusit livrarea;

Cum se efectueaza plata transportului si a produselor?

Plata coletului poate fi efectuată în numerar la livrare, sau la efectuarea comenzii, prin transfer bancar.

Opțiuni de plata

Plată cu cardul

  • Simplu si rapid, acest mod de plata va ofera posibilitatea de a cumpara pe Notino in deplina siguranta.
  • Pentru sumele de peste 500 RON, tranzactia poate intarzia livrarea comenzii cu pana la 2 zile lucratoare.
  • Va incomodeaza sa completati detaliile de plata de mai multe ori? Va puteti salva pur si simplu, datele cardului pentru o achizitie viitoare, bifand caseta "salvati cardul pentru urmatoarea achizitie". Detaliile cardului dvs vor fi salvate ca informatii securizate in pagina noastra de plata, iar data viitoare cand faceti cumparaturi, puteti selecta cu ce card doriti sa achitati, fara a mai completa inca o data detaliile de plata.

    Angajatii nostri nu au acces la aceste informatii personale, iar dvs. puteti gestiona cardurile din contul de client in categoria "cardurile mele".

Plata la livrare RON

  • Cea mai populara metoda de plată, preferată de peste 50% din cumpărătorii noştri. Platiţi produsele la livrarea prin agenţii companiei de curierat.

Plată în numerar sau cu cardul de credit la sucursală

  • Puteți plăti bunurile în numerar sau cu cardul de credit atunci când le ridicați personal de la sucursală

Apple Pay

Google Pay

  • Puteți plăti foarte simplu cu cardul de credit salvat în contul dvs. Google.

Vreţi să ne întrebaţi ceva? Scrieţi-ne aici, vă rugăm.








După expediere, compania Notino, s.r.o. va procesa datele dumneavoastră, în scopul rezolvării cererii dumneavoastră, în baza unui interes legitim. Aveți dreptul de a vă opune. Pentru mai multe informații, consultați principiile privind prelucrarea datelor cu caracter personal.​​