Prețurile de transport și plată

Opțiuni de expediere

Ridicare personală București – 6 RON

  • Livrare GRATUITĂ in magazinul nostru, la comenzi peste 125 RON.
  • Ridicarea personală este disponibilă în magazinul nostru din București, mai multe informații despre magazinul nostru pot fi găsite în secțiunea Ridicare personală/Magazin
  • Puteți plăti comanda cu ridicare personală în numerar sau cu cardul de credit direct la sucursală. Comanda online se poate plăti cu transfer bancar sau cu cardul de credit.
  • Pentru un produs comandat cu ridicare personală de la sucursală, se poate ridica numai după primirea unui email de confirmare sau SMS.

Urgent Cargus – 15 RON

Produsul comandat este livrat prin intermediul serviciilor de curierat rapid puse la dispozitie de compania Urgent Cargus:

  • Informatii de contact Urgent Cargus pentru zona dumneavoastra puteti gasi aici
  • Coletul  va fi livrat in termen de 2-3 zile lucratoare de la expedierea coletului din depozit ; sambata si duminica nu se livreaza; 
  • În momentul în care coletul este expediat veţi fi notificat inclusiv prin email;
  • Puteţi verifica oricand statusul pachetului dumneavoastră accesand acest link
  • In cazul in care agentul companiei de curierat nu va gaseset la adresa, acesta este obligat sa va contacteze telefonic, iar in cazul in care nu puteti fi contactat(a) coletul se va intoarce in centrul de livrare, urmand ca sistemul de livrare sa inregistreze o noua impunere de expediere
  • Coletul va fi păstrat 6 zile
  • Plata coletului poate fi efectuată în numerar la livrare, sau la efectuarea comenzii, prin transfer bancar.

Ridicare de la Sediul FAN – 15 RON

Produsul comandat este livrat prin intermediul serviciilor de curierat rapid puse la dispozitie de compania FAN Courier. Coletul va fi livrat in termen de 2-3 zile lucratoare de la expedierea coletului din depozit

Cum se efectueaza livrarea?

  • In momentul lansarii comenzii poti alege ca livrarea sa se faca la adresa ta (acasa sau la birou), la sediul companiei de curierat sau la unul dintre punctele de livrare partenere ale companiei de curierat;
  • Vei fi notificat in ziua livrarii printr-un SMS, care va contine informatii despre coletul tau, valoare ramburs si datele de contact are curierului care il va livra;
  • In cazul in care doresti livrarea la o alta adresa decat cea mentionata in comanda trebuie sa ne notifici la adresa de mail info@notino.ro.;
  • Daca nu esti disponibil la adresa din comanda in intervaul de lucru al companiei de curierat, poti solicita curierului sa ridici de la sediul cel mai apropiat de adresa ta al acestuia;
  • Statusul comenzii tale poate fi urmarit pe www.fancourier.ro, folosind numarul de urmarire alocat acesteia;
  • Program de lucru FAN Courier: L-V – 09:00-17:00, Sambata 09:00-14:00. Duminica – inchis;
  • Pentru informatii cu privire la serviciile oferite de catre FAN Courier, te rugam sa ne contactezi la numarul de telefon 021 9336 sau sa accesezi site-ul www.fancourier.ro

Ce se intampla daca nu esti gasit la adresa de livrare?

  • In cazul in care nu vei fi gasit la adresa mentionata in comanda curierul va va notifica iar compania de curierat va incerca a doua livrare gratuit;
  • Coletul va fi returnat automat in termen de 7 zile calendaristice de la data predarii catre FAN Courier, in cazul in care nu s-a reusit livrarea;

Cum se efectueaza plata transportului si a produselor?

Plata coletului poate fi efectuată în numerar la livrare, sau la efectuarea comenzii, prin transfer bancar.

Puncte de ridicare FAN – 15 RON

Produsul comandat este livrat prin intermediul serviciilor de curierat rapid puse la dispozitie de compania FAN Courier. Coletul va fi livrat in termen de 2-3 zile lucratoare de la expedierea coletului din depozit

Cum se efectueaza livrarea?

  • In momentul lansarii comenzii poti alege ca livrarea sa se faca la adresa ta (acasa sau la birou), la sediul companiei de curierat sau la unul dintre punctele de livrare partenere ale companiei de curierat;
  • Vei fi notificat in ziua livrarii printr-un SMS, care va contine informatii despre coletul tau, valoare ramburs si datele de contact are curierului care il va livra;
  • In cazul in care doresti livrarea la o alta adresa decat cea mentionata in comanda trebuie sa ne notifici la adresa de mail info@notino.ro.;
  • Daca nu esti disponibil la adresa din comanda in intervaul de lucru al companiei de curierat, poti solicita curierului sa ridici de la sediul cel mai apropiat de adresa ta al acestuia;
  • Statusul comenzii tale poate fi urmarit pe www.fancourier.ro, folosind numarul de urmarire alocat acesteia;
  • Program de lucru FAN Courier: L-V – 09:00-17:00, Sambata 09:00-14:00. Duminica – inchis;
  • Pentru informatii cu privire la serviciile oferite de catre FAN Courier, te rugam sa ne contactezi la numarul de telefon 021 9336 sau sa accesezi site-ul www.fancourier.ro

Ce se intampla daca nu esti gasit la adresa de livrare?

  • In cazul in care nu vei fi gasit la adresa mentionata in comanda curierul va va notifica iar compania de curierat va incerca a doua livrare gratuit;
  • Coletul va fi returnat automat in termen de 7 zile calendaristice de la data predarii catre FAN Courier, in cazul in care nu s-a reusit livrarea;

Cum se efectueaza plata transportului si a produselor?

Plata coletului poate fi efectuată în numerar la livrare, sau la efectuarea comenzii, prin transfer bancar.

Livrare la domiciliu FAN – 15 RON

Produsul comandat este livrat prin intermediul serviciilor de curierat rapid puse la dispozitie de compania FAN Courier. Coletul va fi livrat in termen de 2-3 zile lucratoare de la expedierea coletului din depozit

Cum se efectueaza livrarea?

  • In momentul lansarii comenzii poti alege ca livrarea sa se faca la adresa ta (acasa sau la birou), la sediul companiei de curierat sau la unul dintre punctele de livrare partenere ale companiei de curierat;
  • Vei fi notificat in ziua livrarii printr-un SMS, care va contine informatii despre coletul tau, valoare ramburs si datele de contact are curierului care il va livra;
  • In cazul in care doresti livrarea la o alta adresa decat cea mentionata in comanda trebuie sa ne notifici la adresa de mail info@notino.ro.;
  • Daca nu esti disponibil la adresa din comanda in intervaul de lucru al companiei de curierat, poti solicita curierului sa ridici de la sediul cel mai apropiat de adresa ta al acestuia;
  • Statusul comenzii tale poate fi urmarit pe www.fancourier.ro, folosind numarul de urmarire alocat acesteia;
  • Program de lucru FAN Courier: L-V – 09:00-17:00, Sambata 09:00-14:00. Duminica – inchis;
  • Pentru informatii cu privire la serviciile oferite de catre FAN Courier, te rugam sa ne contactezi la numarul de telefon 021 9336 sau sa accesezi site-ul www.fancourier.ro

Ce se intampla daca nu esti gasit la adresa de livrare?

  • In cazul in care nu vei fi gasit la adresa mentionata in comanda curierul va va notifica iar compania de curierat va incerca a doua livrare gratuit;
  • Coletul va fi returnat automat in termen de 7 zile calendaristice de la data predarii catre FAN Courier, in cazul in care nu s-a reusit livrarea;

Cum se efectueaza plata transportului si a produselor?

Plata coletului poate fi efectuată în numerar la livrare, sau la efectuarea comenzii, prin transfer bancar.

Coletaria.ro – 6 RON

  • Costul livrării este de 6 RON
  • Produsele comandate pot fi ridicate într-unul dintre cele patru puncte de ridicare Coletaria.ro
  • Comanda ta va fi gata de ridicarea din pick up point, în cel mult două zile.
  • Vei primi o notificare pe e-mail, în momentul în care comanda ta va fi expediată. Poți urmări traseul coletului, de aici
  • Îți vom trimite o notificare prin SMS, precum și pe adresa de e-mail, imediat ce comanda ta va fi gata de ridicare. De asemenea, vei primi o parolă pentru ridicare
  • Comanda ta va fi disponibilă pentru ridicare, timp de 7 zile

Opțiuni de plata

Plata la livrare

Cea mai populara metoda de plată, preferată de peste 50% din cumpărătorii noştri. Platiţi produsele la livrarea prin agenţii companiei de curierat.

Plata prin transfer bancar

După ce am recepţionat comanda dumneavoastră vă vom trimite numărul de cont, numărul comenzii şi detaliile necesare printr-un e-mail. Plata o veti efectua în avans în contul nostru bancar, deschis la BCR. Este important să indicaţi numarul comenzii pentru a atribui corect plata comenzii dumneavoastră. Tranzactia poate intarzia livrarea comenzii cu cel putin 3 zile lucratoare.

Plata prin card bancar (online, prin intermediul internetului)

Simplu si rapid, acest mod de plata va ofera posibilitatea de a cumpara pe Notino in deplina siguranta. Pentru sumele de peste 500 RON, tranzactia poate intarzia livrarea comenzii cu pana la 2 zile lucratoare.

Plată în numerar sau cu cardul de credit la sucursală

Puteți plăti bunurile în numerar sau cu cardul de credit atunci când le ridicați personal de la sucursală

Reclamație

Cum să returnezi produsele?

Garanţii si Reclamaţii

Deşi numărul de reclamaţii este mic, este bine de ştiut că la noi aveţi aceleaşi garanţii ca într-un magazin fizic. Este în interesul nostru să abordăm toate reclamaţiile cât mai repede posibil, astfel încat nu vă faceţi griji că veţi aştepta o procesare mai mult decât este necesar (3-4 săptămâni, termenul legal fiind de 30 de zile lucrătoare).

Garanţia începe în ziua în care consumatorul a acceptat produsul. Produsele noastre au 24 de luni garanţie, la fel ca în magazinul nostru. Vânzătorul este responsabil pentru toate defectele produsului livrat către cumpărător care apar în perioada de garantie.

Solicitare retur

În cazul în care ați achiziționat produse de la noi și doriți să depuneți o plângere, vă rugăm să luați legătura cu departamentul suport clienți, prin e-mail  info@notino.ro, sau la telefon 031 22 94 544.

Cererea de retur va fi înregistrată de noi, astfel încat dumneavoastră să nu fiți taxați pentru acest serviciu.

Procedură retur

Atașați produslui o scrisoare de inteție în care se specifică motivul returnării. Anexați o copie a facturii și informații prin care putem identifica achiziția dumneavoastră. Sigilați produsul/produsele într-o cutie de carton astfel încât să nu se deterioreze pe parcursul traseului.

Mai mult, vă rugăm să indicați modul în care vom proceda în cazul în care returul dumneavoastră este acceptat, și anume în cazul în care bunurile necesită un schimb (același produs) sau se restituie suma. În cazul unei cereri de restituire a banilor, indicați contul IBAN în RON (24 de caractere) în care doriți să efectuăm restituirea sumei. Nu uitați să ne furnizați detalii complete de contact, numărul comenzii, adresa de e-mail și numărul de telefon, pentru a procesa solicitarea corect și rapid.

Produsele nu se pot restitui direct agenților de livrare, în cazul unei reclamații.

Pentru mai multe informații consultați secțiunea Termeni și Condiții  afisată pe site.

Contactați Departamentul de Reclamații prin telefon: 031 22 94 544  (număr cu tarif normal) sau e-mail info@notino.ro.

Produsele cosmetice

Vă rugăm să luați în considerare că produsele cosmetice desfăcute și utilizate care nu reprezintă un defect calitativ, nu pot fi returnate din motive de sănătate. Vă mulțumim pentru  înțelegere.

În conformitate cu legislația uniformizată a Uniunii Europene, toate produsele cosmetice au lipit pe ambalaj o pictogramă (un desen ce reprezintă o cutie rotundă desfacută și un număr). Numărul trecut pe această pictogramă reprezintă numărul de luni al termenului de valabilitate al produsului din momentul în care acesta a fost deschis. Spre exemplu un produs cu pictograma M24 poate fi folosit timp de 24 de luni din momentul în care a fost deschis. În cazul produselor cu termen de valabilitate mai mare de 36 de luni pictograma este M36.

Formularul pentru returnarea unuia sau a mai multor produse îl găsiți aici.

Retragerea din contract

Cum să te retragi din contract?

Nu știți dacă ați comandat produsele potrivite?

Nu există niciun risc! Pe www.notino.ro aveți posibilitatea să returnați produsele în termen de 90 zile de la cumpărare, fară să precizați cauza iar noi vă vom returna banii înapoi.

Formularul pentru retragerea din contract îl găsiți aici .

Mai multe informații pot fi găsite în Termeni și Condiții.

Vreţi să ne întrebaţi ceva? Scrieţi-ne aici, vă rugăm.

Sunt obligatorii câmpurile marcate cu asterix *.






După expediere, compania Notino, s.r.o. va procesa datele dumneavoastră, în scopul rezolvării cererii dumneavoastră, în baza unui interes legitim. Aveți dreptul de a vă opuneți. Pentru mai multe informații, consultați principiile privind prelucrarea datelor cu caracter personal.​​