Prețurile de transport și plată

Opțiuni de expediere

Ridicare personală București – Gratis

  • Ridicarea personală este disponibilă în magazinul nostru din București, mai multe informații despre magazinul nostru pot fi găsite în secțiunea Ridicare personală/Magazin
  • Puteți plăti comanda cu ridicare personală în numerar sau cu cardul de credit direct la sucursală. Comanda online se poate plăti cu transfer bancar sau cu cardul de credit.
  • Pentru un produs comandat cu ridicare personală de la sucursală, se poate ridica numai după primirea unui email de confirmare sau SMS.

Urgent Cargus – 15 RON

Produsul comandat este livrat prin intermediul serviciilor de curierat rapid puse la dispoziție de compania Urgent Cargus:

  • Informațiile de contact Urgent Cargus pentru zona dumneavoastră puteți găsi aici
  • Coletul  va fi livrat în termen de 2-4 zile lucrătoare de la expedierea coletului din depozit. Sâmbăta și duminica nu se livrează; 
  • În momentul în care coletul este expediat veți fi notificat inclusiv prin email;
  • Puteți verifica oricând statusul pachetului dumneavoastră accesând acest link
  • În cazul în care agentul companiei de curierat nu vă găsește la adresă, acesta este obligat să vă contacteze telefonic, iar în cazul în care nu puteți fi contactat(ă) coletul se va întoarce în centrul de livrare, urmând ca sistemul de livrare sa înregistreze o nouă impunere de expediere
  • Coletul va fi păstrat 7 zile
  • Plata coletului poate fi efectuată în numerar la livrare, sau la efectuarea comenzii prin transfer bancar și cu cardul de credit.
  • Pentru mai multe informații, faceți clic aici.

Coletaria.ro – 6 RON

  • Costul livrării este de 6 RON
  • Produsele comandate pot fi ridicate într-unul dintre cele patru puncte de ridicare Coletaria.ro
  • Comanda ta va fi gata de ridicarea din pick up point, în cel mult două zile.
  • Vei primi o notificare pe e-mail, în momentul în care comanda ta va fi expediată. Poți urmări traseul coletului, de aici
  • Îți vom trimite o notificare prin SMS, precum și pe adresa de e-mail, imediat ce comanda ta va fi gata de ridicare. De asemenea, vei primi o parolă pentru ridicare
  • Comanda ta va fi disponibilă pentru ridicare, timp de 7 zile
  • Pentru mai multe informații, faceți clic aici.

Coletaria.ro Cluj-Napoca – 6 RON

  • Transport gratuit este disponibil la acest afiliat
  • Comanda ta va fi gata de ridicarea din pick up point, în cel mult două zile.
  • Vei primi o notificare pe e-mail, în momentul în care comanda ta va fi expediată. Poți urmări traseul coletului, de aici
  • Îți vom trimite o notificare prin SMS, precum și pe adresa de e-mail, imediat ce comanda ta va fi gata de ridicare. De asemenea, vei primi o parolă pentru ridicare
  • Comanda ta va fi disponibilă pentru ridicare, timp de 7 zile
  • Pentru mai multe informații, faceți clic aici.

Livrare la domiciliu FAN – 15 RON

Produsul comandat este livrat prin intermediul serviciilor de curierat rapid puse la dispozitie de compania FAN Courier. Coletul va fi livrat in termen de 2-3 zile lucratoare de la expedierea coletului din depozit

Cum se efectueaza livrarea?

  • In momentul lansarii comenzii poti alege ca livrarea sa se faca la adresa ta (acasa sau la birou), la sediul companiei de curierat sau la unul dintre punctele de livrare partenere ale companiei de curierat;
  • Vei fi notificat in ziua livrarii printr-un SMS, care va contine informatii despre coletul tau, valoare ramburs si datele de contact are curierului care il va livra;
  • In cazul in care doresti livrarea la o alta adresa decat cea mentionata in comanda trebuie sa ne notifici la adresa de mail info@notino.ro.;
  • Daca nu esti disponibil la adresa din comanda in intervaul de lucru al companiei de curierat, poti solicita curierului sa ridici de la sediul cel mai apropiat de adresa ta al acestuia;
  • Statusul comenzii tale poate fi urmarit pe www.fancourier.ro, folosind numarul de urmarire alocat acesteia;
  • Program de lucru FAN Courier: L-V – 09:00-17:00, Sambata 09:00-14:00. Duminica – inchis;
  • Pentru informatii cu privire la serviciile oferite de catre FAN Courier, te rugam sa ne contactezi la numarul de telefon 021 9336 sau faceți clic aici.

Ce se intampla daca nu esti gasit la adresa de livrare?

  • In cazul in care nu vei fi gasit la adresa mentionata in comanda curierul va va notifica iar compania de curierat va incerca a doua livrare gratuit;
  • Coletul va fi returnat automat in termen de 7 zile calendaristice de la data predarii catre FAN Courier, in cazul in care nu s-a reusit livrarea;

Cum se efectueaza plata transportului si a produselor?

Plata coletului poate fi efectuată în numerar la livrare, sau la efectuarea comenzii, prin transfer bancar.

Opțiuni de plata

Plata la livrare

  • Cea mai populara metoda de plată, preferată de peste 50% din cumpărătorii noştri. Platiţi produsele la livrarea prin agenţii companiei de curierat.

Plata prin card bancar (online, prin intermediul internetului)

  • Simplu si rapid, acest mod de plata va ofera posibilitatea de a cumpara pe Notino in deplina siguranta.
  • Pentru sumele de peste 500 RON, tranzactia poate intarzia livrarea comenzii cu pana la 2 zile lucratoare.
  • Va incomodeaza sa completati detaliile de plata de mai multe ori? Va puteti salva pur si simplu, datele cardului pentru o achizitie viitoare, bifand caseta "salvati cardul pentru urmatoarea achizitie". Detaliile cardului dvs vor fi salvate ca informatii securizate in pagina noastra de plata, iar data viitoare cand faceti cumparaturi, puteti selecta cu ce card doriti sa achitati, fara a mai completa inca o data detaliile de plata.

    Angajatii nostri nu au acces la aceste informatii personale, iar dvs. puteti gestiona cardurile din contul de client in categoria "cardurile mele".

Plată în numerar sau cu cardul de credit la sucursală

  • Puteți plăti bunurile în numerar sau cu cardul de credit atunci când le ridicați personal de la sucursală

Plata prin transfer bancar

  • După ce am recepţionat comanda dumneavoastră vă vom trimite numărul de cont, numărul comenzii şi detaliile necesare printr-un e-mail. Plata o veti efectua în avans în contul nostru bancar, deschis la BCR.
  • Este important să indicaţi numarul comenzii pentru a atribui corect plata comenzii dumneavoastră.
  • Tranzactia poate intarzia livrarea comenzii cu cel putin 3 zile lucratoare.

Reclamație

Cum să returnezi produsele?

RECLAMAȚIE

Chiar dacă situațiile în care livrăm produse defecte sunt foarte rare, este bine să știți că vom rezolva problema fără întârziere și spre satisfacția dumneavoastră. Este și în interesul nostru să rezolvăm totul cât mai repede posibil, deci nu trebuie să vă temeți că veți aștepta mai mult decât este necesar (de obicei, rezolvăm totul în câteva zile).

Când pot depune reclamație?

Suntem răspunzători pentru defectele existente ale produselor, care se manifestă la livrare sau în decursul următoarelor 24 de luni. Nu răspundem pentru defectele noi, mai ales dacă au fost cauzate de folosirea necorespunzătoare. Dacă ați cumpărat un produs folosit, nu răspundem pentru defectele care corespund gradului de utilizare sau uzurii pe care produsul folosit le-a avut la livrare. În cazul produselor prevăzute cu dată de expirare, ne asumăm răspunderea că produsele sunt utilizabile pe toată durata valabilității acestora.

Vă atragem atenția că sensibilitatea crescută sau reacția alergică la produsele livrate nu pot fi considerate defecte de produs. În mod similar, defectele produselor oferite cadou sau ale altor prestații gratuite, oferite suplimentar față de comanda dvs., nu pot fi considerate defecte de produs. Imaginile produselor din magazinul nostru on-line sunt ilustrative și nu reprezintă neapărat o prezentare a caracteristicilor produselor (de exemplu, ambalajul produsului poate varia, în funcție de modificarea sa de către producător).

Ce drepturi am, în caz că depun o reclamație?

În cazul în care produsul prezintă un defect, putem conveni o compensație sub formă de voucher.

Mai mult, aveți dreptul să solicitați înlocuirea produsului defectuos sau repararea acestuia.

Dacă înlăturarea defectului este imposibilă sau nerezonabilă pentru noi, aveți dreptul să solicitați o reducere a prețului de achiziție. În acest caz, păstrați marfa, iar noi vă rambursăm o parte din prețul de achiziție. Dacă defectul este însemnat, vă puteți retrage din contractul de vânzare-cumpărare. În acest caz, ne trimiteți produsul înapoi, iar noi vă rambursăm integral prețul de achiziție.

Cum depun reclamația?

Dacă v-ați decis să depuneți reclamație pentru anumite produse, expediați-le la adresa Notino, Promenada, Calea Floreasca Nr. 246B, sector 1 077190 București, împreună cu formularul de reclamație completat, pe care îl găsiți aici.

Puteți depune reclamația și personal, în magazinele noastre. În cazul în care completați formularul fără asistența personalului nostru, nu uitați să descrieți cum arată sau cum se manifestă defectul și cum ați prefera rezolvarea reclamației dumneavoastră.

Vă vom informa în scris despre cursul reclamației, în special despre acceptarea, procesarea sau respingerea acesteia, prin e-mail sau prin SMS. De asemenea, vă putem contacta prin telefon.

Fiecare reclamație este soluționată fără întârziere. De regulă, soluționarea reclamației, inclusiv eliminarea defectului, nu durează mai mult de 30 de zile. În caz contrar, aveți dreptul să vă retrageți din contractul de cumpărare. Pentru a respecta acest termen, este esențial să ne acordați asistența necesară.

Contacte

Răspundem cu plăcere oricăror întrebări pe care le-ați avea în legătură cu reclamația, dacă ne contactați la e-mailul info@notino.ro sau la nr. de telefon 031 22 94 544.

Retragerea din contract

Cum să te retragi din contract?

RETRAGEREA DIN CONTRACT FĂRĂ A PREZENTA VREUN MOTIV (RETURNAREA PRODUSELOR)

Regretați alegerea făcută? Nu vă temeți să cumpărați parfumuri și cosmetice de la noi. Vă puteți retrage din contract fără a prezenta vreun motiv, în termen de 90 de zile.

Când mă pot retrage din contract, fără a prezenta vreun motiv?

Ne puteți returna orice produs cumpărat în magazinul nostru. Excepție fac produsele care:

a) Au fost fabricate sau personalizate conform solicitărilor dumneavoastră (de exemplu, ambalaj gravat)

b) Nu pot fi returnate din motive de igiena (de exemplu, produsele cosmetice deschise sau alte bunuri care intră în contact direct cu pielea)

În plus, nu vă puteți retrage dintr-un contract referitor la produse ambalate cadou, din momentul în care am ambalat deja produsele. Ne permitem să vă atragem atenția că răspundeți, conform legii, de reducerea valorii produselor, ca urmare a manipulării acestora într-o manieră diferită de cea necesară pentru a vă familiariza cu natura, cu caracteristicile și cu funcționalitatea produselor (de exemplu, dacă utilizați în continuare un parfum și după ce l-ați încercat o dată). În asemenea cazuri, vă putem rambursa doar o sumă proporțională.

Cum procedez în cazul retragerii din contract fără a prezenta vreun motiv?

Este necesar să ne comunicați decizia dumneavoastră de a vă retrage din contract, în termen de 90 de zile de la livrarea produselor. Cel mai simplu este să ne contactați la adresa de e-mail info@notino.ro sau la numărul de telefon 031 22 94 544. Puteți folosi și modelul de formular pentru retragerea din contract, pe care îl găsiți aici.

Trebuie ca, fără întârziere și nu mai târziu de 14 zile de la data retragerii din contract, să returnați produsele la adresa Notino, Promenada, Calea Floreasca Nr. 246B, sector 1, 077190 București sau să le aduceți personal la unul dintre magazinele noastre.

Rambursăm prețul de achiziție în termen de 14 zile de la data retragerii dumneavoastră din contract. Conform legii însă, avem dreptul să așteptăm mai întâi să returnați produsele, pentru a efectua plata. Dacă vă retrageți în primele 14 zile de la livrarea bunurilor, veți avea, de asemenea, dreptul la rambursarea costurilor de livrare corespunzătoare celui mai ieftin mod de livrare.

Contacte

Dacă aveți orice fel de întrebări cu privire la retragerea din contract, fără a prezenta vreun motiv, contactați-ne la adresa de e-mail info@notino.ro sau la numărul de telefon 031 22 94 544.

Vreţi să ne întrebaţi ceva? Scrieţi-ne aici, vă rugăm.

Sunt obligatorii câmpurile marcate cu asterix *.






După expediere, compania Notino, s.r.o. va procesa datele dumneavoastră, în scopul rezolvării cererii dumneavoastră, în baza unui interes legitim. Aveți dreptul de a vă opune. Pentru mai multe informații, consultați principiile privind prelucrarea datelor cu caracter personal.​​