Reclamații și plângeri

Garanţii si Reclamaţii

Deşi numărul de reclamaţii este mic, este bine de ştiut că la noi aveţi aceleaşi garanţii ca într-un magazin fizic. Este în interesul nostru să abordăm toate reclamaţiile cât mai repede posibil, astfel încat nu vă faceţi griji că veţi aştepta o procesare mai mult decât este necesar (3-4 săptămâni, termenul legal fiind de 30 de zile lucrătoare).

Garanţia începe în ziua în care consumatorul a acceptat produsul. Produsele noastre au 24 de luni garanţie, la fel ca în magazinul nostru. Vânzătorul este responsabil pentru toate defectele produsului livrat către cumpărător care apar în perioada de garantie.

Solicitare retur

În cazul în care ați achiziționat produse de la noi și doriți să depuneți o plângere, vă rugăm să luați legătura cu departamentul suport clienți, prin e-mail  info@notino.ro, sau la telefon 031 22 94 544.

Cererea de retur va fi înregistrată de noi, astfel încat dumneavoastră să nu fiți taxați pentru acest serviciu.

Procedură retur

Atașați produslui o scrisoare de inteție în care se specifică motivul returnării. Anexați o copie a facturii și informații prin care putem identifica achiziția dumneavoastră. Sigilați produsul/produsele într-o cutie de carton astfel încât să nu se deterioreze pe parcursul traseului.

Mai mult, vă rugăm să indicați modul în care vom proceda în cazul în care returul dumneavoastră este acceptat, și anume în cazul în care bunurile necesită un schimb (același produs) sau se restituie suma. În cazul unei cereri de restituire a banilor, indicați contul IBAN în RON (24 de caractere) în care doriți să efectuăm restituirea sumei. Nu uitați să ne furnizați detalii complete de contact, numărul comenzii, adresa de e-mail și numărul de telefon, pentru a procesa solicitarea corect și rapid.

Produsele nu se pot restitui direct agenților de livrare, în cazul unei reclamații.

Pentru mai multe informații consultați secțiunea Termeni și Condiții  afisată pe site.

Contactați Departamentul de Reclamații prin telefon: 031 22 94 544  (număr cu tarif normal) sau e-mail info@notino.ro.

Produsele cosmetice

Vă rugăm să luați în considerare că produsele cosmetice desfăcute și utilizate care nu reprezintă un defect calitativ, nu pot fi returnate din motive de sănătate. Vă mulțumim pentru  înțelegere.

În conformitate cu legislația uniformizată a Uniunii Europene, toate produsele cosmetice au lipit pe ambalaj o pictogramă (un desen ce reprezintă o cutie rotundă desfacută și un număr). Numărul trecut pe această pictogramă reprezintă numărul de luni al termenului de valabilitate al produsului din momentul în care acesta a fost deschis. Spre exemplu un produs cu pictograma M24 poate fi folosit timp de 24 de luni din momentul în care a fost deschis. În cazul produselor cu termen de valabilitate mai mare de 36 de luni pictograma este M36.

Formularul pentru returnarea unuia sau a mai multor produse îl găsiți aici.

Vreţi să ne întrebaţi ceva? Scrieţi-ne aici, vă rugăm.

Sunt obligatorii câmpurile marcate cu asterix *.






După expediere, compania Notino, s.r.o. va procesa datele dumneavoastră, în scopul rezolvării cererii dumneavoastră, în baza unui interes legitim. Aveți dreptul de a vă opuneți. Pentru mai multe informații, consultați principiile privind prelucrarea datelor cu caracter personal.​​