Reclamații și plângeri
RECLAMAȚIE
Chiar dacă situațiile în care livrăm produse defecte sunt foarte rare, este bine să știți că vom rezolva problema fără întârziere și spre satisfacția dumneavoastră. Este și în interesul nostru să rezolvăm totul cât mai repede posibil, deci nu trebuie să vă temeți că veți aștepta mai mult decât este necesar (de obicei, rezolvăm totul în câteva zile).
Clienții înregistrați au posibilitatea de a returna produsele direct din contul de client.
Cum depun reclamația?
Dacă v-ați decis să depuneți reclamație pentru anumite produse, le puteți expedia fie la următoarea adresă de returnare:
Expandeco - Notino, Str. Michelangelo, Nr. 25, Oradea, Jud. Bihor, Cod poștal 410431, fie să le aduceți direct la magazinele noastre din București, împreună cu formularul de reclamație completat, pe care îl găsiți aici.
Clienții înregistrați au posibilitatea de a returna produsele direct din contul de client. Pur și simplu selectați produsele pe care doriți să le returnați în secțiunea Comenzile mele. Puteți trimite produsele prin curier sau le puteți aduce la orice sucursală Notino din București. De asemenea, puteți urmări starea returului în contul dumneavoastră.
Puteți depune reclamația și personal, în magazinele noastre. În cazul în care completați formularul fără asistența personalului nostru, nu uitați să descrieți cum arată sau cum se manifestă defectul și cum ați prefera rezolvarea reclamației dumneavoastră.
Vă vom informa în scris despre cursul reclamației, în special despre acceptarea, procesarea sau respingerea acesteia, prin e-mail sau prin SMS. De asemenea, vă putem contacta prin telefon.
Fiecare reclamație este soluționată fără întârziere. De regulă, soluționarea reclamației, inclusiv eliminarea defectului, nu durează mai mult de 30 de zile. În caz contrar, aveți dreptul să vă retrageți din contractul de cumpărare. Pentru a respecta acest termen, este esențial să ne acordați asistența necesară. În cazul în care coletul ajunge deteriorat sau lipsesc articole, îi sfătuim pe clienții noștri să păstreze toate ambalajele timp de cel puțin 5 zile lucrătoare ca dovadă a reclamației: dovada fotografică a deteriorării poate accelera soluționarea reclamației.
Când pot depune reclamație?
Suntem răspunzători pentru defectele existente ale produselor, care se manifestă la livrare sau în decursul următoarelor 24 de luni. Nu răspundem pentru defectele noi, mai ales dacă au fost cauzate de folosirea necorespunzătoare. Dacă ați cumpărat un produs folosit, nu răspundem pentru defectele care corespund gradului de utilizare sau uzurii pe care produsul folosit le-a avut la livrare. În cazul produselor prevăzute cu dată de expirare, ne asumăm răspunderea că produsele sunt utilizabile pe toată durata valabilității acestora.
Vă atragem atenția că sensibilitatea crescută sau reacția alergică la produsele livrate nu pot fi considerate defecte de produs. În mod similar, defectele produselor oferite cadou sau ale altor prestații gratuite, oferite suplimentar față de comanda dvs., nu pot fi considerate defecte de produs. Imaginile produselor din magazinul nostru on-line sunt ilustrative și nu reprezintă neapărat o prezentare a caracteristicilor produselor (de exemplu, ambalajul produsului poate varia, în funcție de modificarea sa de către producător).
Ce drepturi am, în caz că depun o reclamație?
În cazul în care produsul prezintă un defect, putem conveni o compensație sub formă de voucher.
Mai mult, aveți dreptul să solicitați înlocuirea produsului defectuos sau repararea acestuia.
Dacă înlăturarea defectului este imposibilă sau nerezonabilă pentru noi, aveți dreptul să solicitați o reducere a prețului de achiziție. În acest caz, păstrați marfa, iar noi vă rambursăm o parte din prețul de achiziție. Dacă defectul este însemnat, vă puteți retrage din contractul de vânzare-cumpărare. În acest caz, ne trimiteți produsul înapoi, iar noi vă rambursăm integral prețul de achiziție.
Contacte
Răspundem cu plăcere oricăror întrebări pe care le-ați avea în legătură cu reclamația, dacă ne contactați la e-mailul [email protected] sau la nr. de telefon 031 22 94 544.