Guess Seductive Homme Noir Eau de Toilette pentru bărbați

Guess Seductive Homme Noir Eau de Toilette pentru bărbați
Guess Seductive Homme Noir Eau de Toilette pentru bărbați
100 ml
90RON

90,00RON / 100 ml, incl. TVA
Cod: GUS02586 | În stoc
1
Livrarea prin Cargus. Data estimată de livrare:
vineri 18.06.2021
Ridicare personală
începând de mâine joi 17.06.2021

Descriere Guess Seductive Homme Noir
Compoziție

Un cocktail ademenitor și sexy, care va încânta la nesfârșit. Concepută special pentru bărbații încrezători, apa de toaletă Guess Seductive Homme Noir este o compoziție îndrăzneață și fascinantă, care se potrivește de minune oricărei ținute. Sunteți pregătit să impresionați în orice moment al zilei?

  • pentru bărbatul încrezător
  • potrivit pentru fiecare zi
  • parfum oriental

Compoziția parfumului
Parfumul se deschide cu note de nucșoară, grapefruit suculent și piper. Inima creației bate în acorduri revigorante de floare de portocal, lavandă și măr, ceea ce conferă parfumului prospețime și un farmec aparte. La baza parfumului întâlnim note intense de cihlimbar și lemn de santal, care asigură posesorului forță și încredere în sine.

Povestea parfumului
Creat în anul 2019 de către parfumierul Jerome Epinette, Guess Seductive Homme Noir a devenit rapid unul dintre principalele parfumuri din brandul Guess. Aspectul negru mat și accentul din piele, oferă flaconului un aer modern și luxos, care se va face cu siguranță remarcat pe orice raft cosmetic.

Compoziție

Notele de vârf – Ele se dezvoltă imediat după aplicarea parfumului. Creează prima impresie și tind să fie destul de intense, dar nu și de lungă durată.
Note varf
grapefruit, nucsoara, piper negru
Notele de mijloc – (sau inima parfumului) se resimt la câteva minute după ce notele de vârf se dispar. Notele de mijloc au o persistență de 2-3 ore.
Note inima
lavandă, mar, floare de portocal
Notele de bază - Ultimele și, de multe ori, cu cea mai îndelungată persistență pe piele. Țin undeva de la 4 ore la peste o zi.
Note baza
cihlimbar, lemn de santal
Grupe de parfumuri
orientale

Despre brand Guess

Parfumurile Guess - visul american. Brand-ul american Guess este cunoscut mai ales datorită articolelor de îmbrăcăminte remarcabile prin calitate şi influență în dictarea tendințelor în modă. Nu în ultimul rând de succes sunt și accesoriile, ceasurile, bijuteriile și, bineînțeles, parfumurile.
Brand-ul Guess a fost fondat în 1981 de către frații Georges, Armand, Paul și Maurice Marciano. Născuți în Maroc, frații au emigrat în California în 1977, pentru a-şi împlini visul american. Pe parcursul anilor ‘70, aceștia au făcut vâlvă în lumea modei prin utilizarea materialului de blugi care, în acea perioadă, era considerat demodat. Creațiile fraților Marciano au fost universale, speciale şi atât de senzuale, încât au schimbat pentru totdeauna atitudinea lumii modei față de blugi.
Acum marca Guess este printre cele mai renumite din lume. Moda lor lejeră, precum și accesoriile pentru bărbați, femei și copii semnifică asumarea unui anumit stil de viață. Printre vedetele cu care Guess cooperează în scopuri de marketing se numără Claudia Schiffer, Anna Nicole Smith, Laetitia Casta, Carla Bruni şi Naomi Campbell. În secolul  XXI, numele Guess a fost asociat în special cu cel al bogatei moștenitoare Paris Hilton.
Guess a lansat primul său parfum în anii ‘80 în cooperare cu Revlon. Ulterior a început să colaboreze cu Coty. În anul 1990, atenția publicului a fost captată de parfumul de damă Guess Original, cu tonuri de mandarine, grape-fruit, lămâie, iasomie, nufăr şi chihlimbar. Printre cele mai cunoscute parfumuri bărbăteşti se numără Guess Seductive Homme Blue – o creație proaspătă, ușoară şi senzuală. Parfumurile Guess sunt realizate  în cooperare cu creatori de parfumuri ca Honorine Blanc, Claudette Belnavis, Steve Demercado, Antoine Lie, Francis Kurkdijan, Guillaume Flavigny, Pierre Negrin, Ellen Moiner sau Bernard Ellena.
Marca Guess, prezentă acum în peste 80 de ţări de pe mapamond, se distinge printr-o combinaţie între dragostea față de vestul american şi sensibilitatea europeană, fiind întruchiparea stilului de viață tineresc, sexy şi plin de aventuri. Pe parcursul deceniilor, Guess a îndemnat oamenii să viseze prin intermediul emblematicelor sale campanii de marketing, care, printre altele, au transformat multe fețe necunoscute în personalități.
Mesajul mărcii Guess este acela că fiecare își poate îndeplini adevăratul său vis american.

Rating Guess Seductive Homme Noir