Oferiți părului dvs. degradat o revitalizare instantanee. Tratamentul intens, Redken Acidic Bonding Concentrate, are o compoziție care regenerează fibra părului, de la prima utilizare. Datorită substanțelor active concentrate, revitalizează și întărește firul de păr, reducând riscul deteriorării acestuia.
Gama Redken Acidic Bonding Concentrate este concepută pentru regenerarea, hidratarea și nutriția părului deteriorat.
Caracteristici:
- revitalizează și întărește părul deteriorat, pentru un aspect sănătos
- reduce riscul deteriorării părului
- reîntregește vârfurile despicate
- are aport nutritiv, care menține părul hidratat și suplu
- repară și fortifică legăturile din interiorul fibrei, reîntregind firul de păr
- Pentru toate tipurile de păr, în special pentru cel vopsit și deteriorat
- cu un parfum de fructe, subliniat de nuanțe lemnoase, de cedru și de santal
Rezultatele testului:
După folosirea întregii linii Redken Acidic Bonding Concentrate.
- un păr de 14 ori mai neted
- un păr de 2 ori mai puternic
- deteriorarea părului redusă cu 63 %
- părul este revitalizat și reînnoit cu 90 %, după prima utilizare
→ comparativ cu produsele cosmetice de păr obișnuite
Ingrediente:
- complexul concentrat, Bonding Care Complex – fortifică părul, eliminând ruperea acestuia
- acid citric – îngrijește fibra părului și echilibrează valoarea pH-ului
Aplicare:
Se aplică pe părul umed și se clătește după 5–10 minute. Apoi folosiți șamponul din aceeași gamă.
Sfat Notino:
Pentru cele mai bune rezultate, folosiți linia completă de produse Redken Acidic Bonding Concentrate.
Caracteristici
Tipuri de păr | toate tipurile de păr |
Efect | Protecția culorii, Prevenirea despicării vârfurilor, regenerare |
Tipul scalpului | toate tipurile de scalp |
Cosmeticele Redken | Redken Laboratories, au fost fondate în 1960, de către actriţa şi femeia de afaceri americană Paula Kent. După propria mărturisire, aceasta era frustrată de faptul că multe dintre produsele folosite de stiliştii şi de artiştii cosmeticieni din acea vreme aveau o acţiune iritantă. Ca urmare, s-a decis să dezvolte şi să lanseze produse cosmetice pentru păr, care să poată fi utilizate în siguranţă chiar şi de către persoanele cu pielea sensibilă - şi a reuşit. Aproximativ 33 de ani mai târziu, Redken a devenit parte integrantă a gigantului L'Oreal.
Paula şi stilistul ei personal, Jheri Redding s-au concentrat încă de la început pe cercetarea în domeniul tehnologiei proteinelor (părul este compus în principal din proteine) şi al pH-ului (un pH acid, de 4,5-5,5, completează pH-ul natural al părului şi al pielii). Paula a insistat ca produsele Redken să fie recomandate exclusiv de cosmeticienele licenţiate, din saloanele de înfrumuseţare profesioniste.
Şampoanele, balsamurile, spray-urile, măştile şi celelalte produse Redken au câştigat o imensă popularitate, datorită faptului că acţionează foarte repede - părul deteriorat se regenerează chiar şi după un singur tratament. Redken oferă, de asemenea, o gamă largă de produse, astfel încât fiecare îşi găseşte unul preferat. Indiferent dacă suferiţi de mătreaţă, dacă expuneţi părul razelor solare, dacă îl uscaţi cu foehnul sau dacă îl întindeţi cu placa ori vă luptaţi fără succes cu alopecia, Redken are soluţia potrivită pentru dumneavoastră!
Prin urmare, nimeni nu este surprins de faptul că Redken a devenit brandul favorit pentru o serie de celebrităţi, fiind poreclit „cosmetică hollywoodiană“. Redken Laboratories se străduieşte să fie fidel motto-ul său „prin ştiinţă, spre frumuseţe“, datorită căruia se poate lăuda cu peste de şaizeci de patente la nivel mondial - de exemplu, Interbond Conditioning System (ingrediente care transformă structura interioară a părului, îmbunătăţind în acelaşi timp aspectul său exterior) sau 3D Repair Complex (o combinaţie unică de proteine, ceramide şi lipide naturale).
Brandul Redken îi va atrage cu siguranţă pe toi cei care doresc să aibă un păr minunat şi sănătos, chiar fără a fi nevoie să viziteze coaforul, care au probleme cu arsurile şi cu mâncărimile scalpului şi nu pot folosi orice produse cosmetice, care sunt creativi şi le place să creeze diferite coafuri neobişnuite sau care caută produse specializate (de exemplu, pentru părul blond).