Nasomatto Narcotic V.extract de parfum pentru femei

7×
Nasomatto Narcotic V. extract de parfum pentru femei
Nasomatto Narcotic V. extract de parfum pentru femei
Livrare gratuită
30 ml
523RON

Cod: NST3385 | În stoc
1

Adăugat în coș

Nasomatto Narcotic V. extract de parfum pentru femei
| 1 buc. | 523RON
Un cadou pentru tine
La cumpărarea produselor de minim 220 RON vă puteți alege gratuit în coșul de cumpărături un produs din cele 12 disponibile.
Un cadou pentru tine
Un cadou pentru tine
Un cadou pentru tine
Livrarea prin Cargus. Data estimată de livrare:
joi 19.09.2019
Ridicare personală
joi 19.09.2019

Descriere parfum Nasomatto Narcotic V.

Parfumul Nasomatto Narcotic V. va deveni arma ta secretă în seducție! Descoperă și tu aroma senzuală, care-ți completează perfect farmecul unic.

  • parfum floral
  • pentru femeia senzuală
  • pentru toată ziua, dar și la ocazii deosebite

Compoziție

Compozitie
condimente, crin, iasomie, tuberoza
Grupe de parfumuri
florale

Despre brand Nasomatto

Neobișnuitele parfumuri de nișă Nasomatto nu lasă pe nimeni indiferent! Brandul Nasomatto și-a stabilit ca obiectiv crearea unor parfumuri extraordinare, extravagante și sofisticate, care atrag și șochează! Compania a fost fondată în anul 2007, în orașul Amsterdam. Fondatorul său este designerul italian de parfumuri de nișă Alessandro Gualtieri, care are tendința de a crea parfumuri îndrăznețe, provocatoare și foarte emoționale.

Numele brandului, Nasomatto, înseamnă „nas nebun“, iar caracterul excentric sau chiar nebunesc al parfumurilor de nișă Nasomatto este subliniat și de numele acestora, ca, de exemplu, Absinth, Narcotic, Blamage sau Pardon.

Parfumurile Nasomatto sunt cu adevărat excepționale și ușor controversate. Atrag mai ales clienții pretențioși, care sunt în căutarea neobișnuitului. Datorită concentrației mari, aroma parfumurilor Nasomatto este foarte intensă. Flacoanele Nasomatto sunt minimaliste, din sticlă groasă, cu dop contrastant, pentru un plus de unicitate și extravaganță.

Rating Nasomatto Narcotic V.

4.0
2
3
2
aspectul flaconului
persistența parfumului
intensitatea
impresia generală