Un parfum irezistibil, adresat femeilor cărora le place să seducă și să fie în centrul atenției. Apa de toaletă Guess Seductive Noir combină notele florale de bujor, salvie, iasomie sălbatică și lăcrămioare cu aroma dulce acrișoară a bergamotei și vaniliei. Ingredientele de înaltă clasă se contopesc perfect pe piele, oferind un sentiment surprinzător de încredere în propria senzualitate. O aromă misterioasă pentru cele mai îndrăznețe fantezii.
- parfum floral-oriental
- pentru femeia dornică de seducție
- este potrivit pentru zi sau seară
Compoziția parfumului
Arta seducției începe printr-o desfășurare de arome florale, de salvie și bujor, acompaniate de prospețimea bergamotei. Spre inima parfumului, ne conduce o aromă rafinată de stânjenel, iasomie sălbatică și lăcrămioare. Finalul, dulce și profund, este dat de notele de vanilie, catifea și vetiver de Haiti. Întreaga simfonie se adresează femeii libere, extrem de senzuale și rafinată.
Compoziție
Note varf | bergamota, salvie, bujor |
Note inima | iris, Jasmine (arab), lacramioare |
Note baza | vanilie, vetiver haitian, catifea |
Grupe de parfumuri | orientale, florale |
Compoziție completă
Parfumurile Guess - visul american. Brand-ul american Guess este cunoscut mai ales datorită articolelor de îmbrăcăminte remarcabile prin calitate şi influență în dictarea tendințelor în modă. Nu în ultimul rând de succes sunt și accesoriile, ceasurile, bijuteriile și, bineînțeles, parfumurile.
Brand-ul Guess a fost fondat în 1981 de către frații Georges, Armand, Paul și Maurice Marciano. Născuți în Maroc, frații au emigrat în California în 1977, pentru a-şi împlini visul american. Pe parcursul anilor ‘70, aceștia au făcut vâlvă în lumea modei prin utilizarea materialului de blugi care, în acea perioadă, era considerat demodat. Creațiile fraților Marciano au fost universale, speciale şi atât de senzuale, încât au schimbat pentru totdeauna atitudinea lumii modei față de blugi.
Acum marca Guess este printre cele mai renumite din lume. Moda lor lejeră, precum și accesoriile pentru bărbați, femei și copii semnifică asumarea unui anumit stil de viață. Printre vedetele cu care Guess cooperează în scopuri de marketing se numără Claudia Schiffer, Anna Nicole Smith, Laetitia Casta, Carla Bruni şi Naomi Campbell. În secolul XXI, numele Guess a fost asociat în special cu cel al bogatei moștenitoare Paris Hilton.
Guess a lansat primul său parfum în anii ‘80 în cooperare cu Revlon. Ulterior a început să colaboreze cu Coty. În anul 1990, atenția publicului a fost captată de parfumul de damă Guess Original, cu tonuri de mandarine, grape-fruit, lămâie, iasomie, nufăr şi chihlimbar. Printre cele mai cunoscute parfumuri bărbăteşti se numără Guess Seductive Homme Blue – o creație proaspătă, ușoară şi senzuală. Parfumurile Guess sunt realizate în cooperare cu creatori de parfumuri ca Honorine Blanc, Claudette Belnavis, Steve Demercado, Antoine Lie, Francis Kurkdijan, Guillaume Flavigny, Pierre Negrin, Ellen Moiner sau Bernard Ellena.
Marca Guess, prezentă acum în peste 80 de ţări de pe mapamond, se distinge printr-o combinaţie între dragostea față de vestul american şi sensibilitatea europeană, fiind întruchiparea stilului de viață tineresc, sexy şi plin de aventuri. Pe parcursul deceniilor, Guess a îndemnat oamenii să viseze prin intermediul emblematicelor sale campanii de marketing, care, printre altele, au transformat multe fețe necunoscute în personalități.
Mesajul mărcii Guess este acela că fiecare își poate îndeplini adevăratul său vis american.