Elizabeth ArdenGreen Tea Eau de Toilette pentru femei
Închipuiți-vă că tocmai ați băut un ceai verde de cea mai bună calitate. Apa de toaletă pentru femei Elizabeth Arden Green Tea vă încarcă instantaneu cu energie. Datorită prospețimii sale citrice, veți avea senzația unei zile calde și însorite, chiar dacă afară totul este înghețat și înnorat.
- un parfum citric aromatic
- pentru femeia care vrea să se simtă lipsită de griji
- ideal pentru primăvară și vară
Compoziția parfumului
Debutează cu citrice acidulate, rubarbă, mentă și bergamotă, cărora li se alătură, în inima parfumului, iasomia, garoafa, feniculul și ambra. La bază se dezvoltă mușchiul de stejar, cuișoarele aromate și, desigur, ceaiul verde, care conferă parfumului caracterul său irezistibil.
Povestea parfumului
Parfumul a fost creat în anul 1999 de Francis Kurkdjian. Prospețimea sa radiază și din flacon - pe fondul verde deschis are desenată o frunză de ceai.
Compoziție
Note varf | bergamota, lamaie, menta, rubarba, coajă de portocală |
Note inima | mosc, chimen, iasomie, garoafa, cihlimbar, mușchi de stejar |
Note baza | chimion, cihlimbar, mosc, iasomie, ceai verde, cuisoare, mușchi de stejar |
Grupe de parfumuri | citrice, aromatice |
Compoziție completă
Parfumurile Elizabeth Arden | Cosmetica Elizabeth Arden – dreptul la frumuseţe. Brand-ul american de parfumuri şi cosmetice Elizabeth Arden a fost fondat în 1910 de femeia de afaceri canadiano-americană Florence Nightingale Graham, care i-a dat numele folosit de ea însăşi în comerţ.
Elizabeth Arden, femeie de afaceri, consultant în domeniul frumuseţii şi militantă pentru drepturile femeilor, este şi astăzi o sursă de inspiraţie pentru femeile din întreaga lume. Povestea ilustră a brandului a început cu deschiderea primului său salon pe Fifth Avenue din New York, într-un moment în care femeile nu doar că activau foarte rar în afaceri, dar de obicei nici măcar nu foloseau machiaj. În timpul celui de-al doilea război mondial a dezvoltat produse cosmetice pentru femeile care serveau în armată şi, în 1946, a devenit una dintre primele femei care au apărut pe coperta revistei Time.
Elizabeth Arden a fost printre primii care au aplicat inovaţia ştiinţifică în industria cosmeticii, devenind celebră şi datorită abordării sale holistice a frumuseţii. Încă din anii ´20, a sfătuit femeile să-şi hidrateze pielea, să evite expunerea excesivă la soare şi să practice yoga în fiecare zi. Elizabeth, care a trăit mai bine de 80 de ani şi a murit în New York în anul 1966, a fost pur şi simplu o femeie cu adevărat excepţională, care a transpus multe dintre calităţile sale unice în marca sa de renume mondial.
Elizabeth Arden era convinsă că frumuseţea nu constă în straturile de machiaj, ci într-o combinaţie inteligentă între ştiinţă şi natură. De aceea, produsele cosmetice ale acestei mărci se străduiesc să fie benefice pentru piele, nu să o camufleze. Marca Elizabeth Arden a contribuit la industria cosmetică, prezentând o serie de inovaţii fundamentale, printre care se numără, de exemplu fardurile pentru ochi sau produsele cosmetice gata ambalate în trusa de călătorie.
Produsele pentru îngrijirea pielii şi a corpului, paleta largă de cosmetice decorative şi de parfumuri a mărcii Elizabeth Arden conţin şi în ziua de azi neobositul, inovatorul spirit al fondatoarei, care şi-a dedicat toată viaţa calităţii. Nu degeaba printre numele sonore ale vedetelor care au colaborat cu brandul Elizabeth Arden se numără Jacqueline Kennedy, Marilyn Monroe şi Marlene Dietrich.
Printre cele mai cunoscute produse Elizabeth Arden se numără, de exemplu, Eight Hour Cream (crema de opt ore), care protejează şi vindecă pielea uscată, crăpată şi iritată sau parfumul 5th Avenue, pentru femeile caracterizate printr-un stil rafinat, inteligenţă, eleganţă şi succes.
Brand-ul Elizabeth Arden face în fiecare zi femeile din întreaga lume mai frumoase şi mai încrezătoare, prin diversitatea largă a produselor cosmetice, care garantează nu numai cea mai bună calitate, dar şi un spirit unic.
„Fiecare femeie are dreptul să fie frumoasă“. (Elizabeth Arden)