Este posibil ca produsul să aibă alt ambalaj decât cel afișat.
Pasul indispensabil în îngrijirea orală și albirea delicată a dinților! Colgate Natural Extracts Charcoal, cu extract de cărbune natural, elimină eficient pigmentarea nedorită. Inspirat de tradiția ingredientelor asiatice pentru dinți și gingii mai sănătoase. Formula îmbogățită cu extracte naturale din plante și minerale, asigură protecția zilnică a danturii.
Caracteristici
- albește dinții
- combate cariile și placa dentară
- garantează protecția smalțului dentar
- împrospătează respirația
- elimină pigmentarea dinților
- pentru gingii mai sănătoase
Ingrediente
- silică hidratată - ajută la curățarea și lustruirea dinților
- pirofosfat de Tetrasodiu - combate acumularea petelor dentare
- fluorură de sodiu - ingredient activ care ajută la prevenirea cariilor
- praf de cărbune – ajută la albirea delicată a dințiilor
Aplicare
Se curăță bine dinții timp de minim 2 minute apoi se clătește gura. A se folosi de cel puțin 2 ori pe zi.
Caracteristici
Efect | albire |
Compoziție completă
AQUA, SORBITOL, HYDRATED SILICA, PEG-12, SODIUM LAURYL SULFATE, AROMA, CELLULOSE GUM, BENZYL ALCOHOL, POTASSIUM HYDROXIDE, TETRASODIUM PYROPHOSPHATE, PHOSPHORIC ACID, COCAMIDOPROPYL BETAINE, SODIUM FLUORIDE, XANTHAN GUM, SODIUM SACCHARIN, MICA, CHARCOAL POWDER, EUGENOL, CI 77891. CONTAINS: SODIUM FLUORIDE TOTAL FLUORIDE CONTENT: 1450 PPM
Pentru compoziția produsului este responsabil producătorul. Datorită posibilelor modificări, vă recomandăm să verificați compoziția produsului direct pe ambalajul acestuia.
Exista mai multe brand-uri care au devenit practic sinonime cu industria igienei orale. Printre acestea Colgate, una dintre cele mai faimoase brand-uri de pasta de dinti si alte produse de igiena dentara. O companie globala cu mai mult de doua sute de ani de activitate, vinde produsele sale in 222 de tari din intreaga lume si asigura nevoile a sute de milioane de clienti. In prezent, vanzarile anuale depasesc 10 miliarde dolari.
Colgate pune acum la dispozitie pe rafturile magazinelor nu numai pasta de dinti, ci si periute, apa de gura, ata dentara si alte produse pentru igiena orala. De foarte multe ori lucreaza cu stomatologi in dezvoltarea de produse impotriva cariilor dentare, cat si la cresterea gradului de constientizare cu privire la importanta ingrijirii dentare prin campanii ce opereaza pe principiul responsabilitatii sociale. Motto-ul Colgate motto este cel al unui zambet sanatos si frumos pentru intreaga familie. Portofoliul include mai multe serii speciale de produse- produse pentru ingriirea gingiilor Colgate Total Pro Gum, pentru dinti sensibili Colgate Sensitive Pro-Relief, pentru albire Colgate Max White sau Whitening Colaco, îmbogățit cu extracte din plante, etc. Ulterior, Colgate include si produse adecvate pentru ingrijirea dintilor copiilor.
Compania a fost fondata in 1806 in New York de catre William Colgate, productia fiind initial complet centrat centrata pe crearea de sapunuri clasice si lumanari. Multi ani mai tarziu, compania a inceput sa produca si sapunuri parfumate si pasta de dinti. Produsele destinate igienei dentare au pastrat numele de Colgate, in timp ce sapunurile au fost redenumite ca Palmolive. In prezent, numele oficial al companiei este Colgate-Palmolive.
In final, doua lucruri interesante. Stiati ca Colgate au fost prima companie care a inceput sa comercializeze pasta de dinti intr-un tub? Pana atunci, pasta de dinti se vindea doar in borcane. Datorita credibilitatii si succesului global inregistrat, Colgate este marca numarul unu in tari precum Australia si Mexic.