Anastasia Beverly Hills

Despre marca Anastasia Beverly Hills

Echilibru, proporții perfecte și armonie – acesta este raportul de aur, adică o proporție specifică, pe care o identifică instinctiv ochiul uman în natură, în peisaje și pe fețele altor oameni, ba chiar o consideră ca fiind idealul de frumusețe. Brandul american Anastasia Beverly Hills s-a decis să aducă „proporția divină” și în lumea produselor cosmetice. Odată ce a apărut metoda revoluționară a proporției de aur, patentată de fondatoarea brandului, lumea sprâncenelor, pur și simplu, nu a mai fost la fel. Astfel, principiile estetice au pus temelia cosmeticelor iubite de mulți make-up artiști din întreaga lume.

 

Încă din anul 1997, brandul Anastasia Beverly Hills dă femeilor șansa de a avea un aspect perfect rafinat și cultivat. Acesta a fost fondat de Anastasia Soare, care și-a deschis primul salon cosmetic în Beverly Hills. Celebrul oraș Beverly Hills a rămas în denumirea brandului, la fel ca și prenumele fondatoarei de origine română – așa s-a născut și brandul, deseori poreclit ABH. Prima gamă de produse inspirate de geometria proporției de aur a văzut lumina zilei în anul 2000, acestea creând iluzia de față echilibrată și de o frumusețe simetrică.

Fie că veți da o șansă paletei Anastasia Beverly Hills, gelului pentru sprâncene Anastasia Beverly Hills, fondului de ten, rimelului sau rujului ABH, brandul vă va ajuta, în mod garantat, să obțineți un look profesional, (nu doar) în confortul casei dvs. Paletele de farduri pentru ochi, Anastasia Beverly Hills Norvina și Anastasia Beverly Hills Amrezy, pomada pentru sprâncene Anastasia Beverly Hills Dipbrow sau ceara pentru sprâncene Anastasia Beverly Hills Brow Freeze sunt alte produse vestite în toată lumea, care merită încercate. Desigur, nu puteți rata nici emblematicul creion pentru sprâncene, Anastasia Beverly Hills Brow Wiz.

întregul text ascundeți textul

Cele mai vândute