Spuma de întărire TIGI Bed Head Superstar conferă coafurii forma și volumul dorite.
Caracteristici:
- adaugă volum, de la rădăcini
- nu lipește și nu încarcă părul
- asigură flexibilitatea părului
Cum se utilizează:
Se aplică pe părul umed. Se modelează după dorință.
Caracteristici
Consistență | emulsie |
Tipuri de păr | toate tipurile de păr |
Efect | păr voluminos |
Tipul scalpului | toate tipurile de scalp |
Lungimea părului | păr lung |
Grad de fixare | fixare ușoară |
Compoziție completă
WATER (AQUA/EAU), PEG-12 DIMETHICONE, OLETH-20, METHYL GLUCETH-20, VP/DMAPA ACRYLATES COPOLYMER, PHENOXYETHANOL, FRAGRANCE (PARFUM), PEG-4 DILAURATE, PEG-4 LAURATE, CITRIC ACID, IODOPROPYNYL BUTYLCARBAMATE, PEG-4, BENZALKONIUM CHLORIDE, WHEAT AMINO ACIDS, DISODIUM EDTA, POTASSIUM SORBATE, LIMONENE, LINALOOL, HEXYL CINNAMAL, BENZYL SALICYLATE, BENZYL ALCOHOL, AMYL CINNAMAL, GERANIOL, CITRAL.
Pentru compoziția produsului este responsabil producătorul. Datorită posibilelor modificări, vă recomandăm să verificați compoziția produsului direct pe ambalajul acestuia.
Cosmetica TIGI | Compania TIGI a fost fondată în anul 1986 de cei patru frați Mascolo – descendenții faimosului stilist italian Franco Mascolo, printre ai cărui clienți s-au numărat și legendarele actrițe Sofia Loren și Gina Lollobrigida. Toni, Guy, Bruno și Anthony au mers pe urmele tatălui lor și, practic din nimic, au construit renumita rețea de saloane de coafură Toni & Guy. Aceasta numără peste 420 de filiale în 42 de țări din întreaga lume.
Caracterul excepţional al produselor TIGI constă în special în faptul că sunt dezvoltate de stiliști profesioniști, pentru uzul altor stiliști profesioniști. În aceeași notă, Echipa creativă TIGI vine în fiecare an cu o nouă colecție de coafuri, destinate cu precădere pentru propagarea celor trei game principale ale acestei mărci exclusive – Bed Head, S-Factor și Catwalk.
Ultima menționată clădește în imaginație o punte care leagă lumea părului frumos de cea a modei de lux. Catwalk a crescut ca imagine tocmai datorită cooperării cu tânărul creator britanic Christopher Kane. Datorită lui, stiliștii de astăzi reușesc să mulțumească și cei mai pretențioși clienți, care-şi doresc să semene cu stelele de cinema sau cu cele din lumea muzicii. Interesant este că până și mirosul cosmeticelor TIGI Catwalk este inspirat de parfumurile exclusive.
La fabricarea șampoanelor, a balsamurilor, a pastelor de modelare și a altor produse TIGI se folosesc adesea ingrediente relativ ieșite din comun. De exemplu, utilizând cunoștințele lor de biologie modernă, autorii colecției Catwalk Curlesque au creat aşa-numitul Catwalk Aquacomplex – un „cocteil“ unicat din apă de castraveți și extracte din diverse tipuri de alge și fenicul de mare. Acesta a devenit un hit printre femeile cu păr ondulat sau creț. O mențiune specială merită ingredientele la fel de luxoase, cum ar fi cașmirul, șampania sau perlele, conținute în gama preparatelor S-Factor.
Brand-ul TIGI îi va atrage cu siguranță pe toți cei care doresc să arate excelent, dar nu au chef să petreacă ore întregi în saloanele de frumusețe, pe cei care caută calitate la prețuri rezonabile, sunt jucăuși, le plac stilurile de păr creative și aleg în primul rând cu ochii (după designul și culoarea ambalajului).