Rochii fastuoase și parfumuri de lux – cartea de vizită a casei Lolita Lempicka, brand lansat de creatoarea franceză Josiane Maryse Pividal. Creațiile ei în domeniul parfumurilor sunt uimitoare nu doar prin calitatea de excepție, ci și prin designul rafinat. Pun accentul pe frumusețe și pe eleganță, având totodată compoziții vegane delicate.
Numele brandului, provine din două surse de inspirație. Pe de o parte Lolita, protagonista romanului Lolita, de Vladimir Nabokov, pe de altă parte, pictorița poloneză în stil art deco, Tamara de Lempicka. Această combinație dă naștere unei lumi unice, de feminitate și de rafinament artistic.
Lolita Lempicka s-a prezentat pentru prima dată publicului în 1983, cu o colecție de modă pentru femei care dezvoltă tema basmelor și a prințeselor. 15 ani mai târziu, Lolita Lempicka a depășit granițele modei și a intrat pe piața parfumurilor cu prima sa creație, parfumul Lolita Lempicka pentru femei. Acum îl cunoaștem sub numele de Lolita Lempicka Le Premier Parfum. Flaconul acestei legendare creații a devenit un simbol vizual. Designul său, în formă de măr, transmite un mesaj de basm, care pătrunde în amintirile noastre, readucând în prezent farmecul romantic al trecutului.
În anul 2000, gama de parfumuri a casei Lolita Lempicka s-a extins cu primul parfum pentru bărbați, Lolita Lempicka Au Masculin. Acest parfum masculin, cu ambră, vanilie și lemn dulce, destinat bărbaților, se încadrează în spiritul discret și rafinat al brandului.
întregul text