KenzoHomme Intense Eau de Toilette pentru bărbați

Kenzo Homme Intense Eau de Toilette pentru bărbați
Kenzo Homme Intense Eau de Toilette pentru bărbați
Livrare gratuită
Nou
Economisiți
463RON

Economisiți 30%
110 ml
323RON

293,64RON / 100 ml, incl. TVA
Cod: KZO04207 | În stoc
1
Livrarea prin Cargus. Data estimată de livrare:
începând de mâine joi 23.09.2021
Ridicare personală
începând de mâine joi 23.09.2021

Descriere Kenzo Homme Intense
Compoziție

Lăsați-vă sedus de prospețimea brizei marine – la fel ca și parfumierul, care a fost inspirat de aceasta când a creat apa de toaletă pentru bărbați, Kenzo Kenzo Homme Intense. Compoziția acesteia este deosebit de armonioasă, dar și plină de contraste, dar, mai ales, atemporală.

  • un parfum lemnos, cu nuanțe dominante de prospețime de mare
  • o creație a parfumierului Quentin Bisch
  • în flacon cu un volum ridicat, datorită conținutului de sticlă reciclată

Compoziția parfumului
La prima mirosire, veți simți nuanțele proaspete ale piperului roz, care completează perfect acordul marin. Încet-încet, apar vetiverul și lemnul de smochin, cu o nuanță caldă, care creează un contrast interesant, comparativ cu primele nuanțe proaspete. Această contopire evocă senzația de piele sărată, încălzită de gingașele raze de soare. Întreaga compoziție este dusă la final de combinația lemnoasă: Akigala și lemnul de santal.

Povestea parfumului
Primul parfum Kenzo pentru bărbați a apărut în anul 1991 – de atunci, a devenit casa de parfumuri numărul unu pentru bărbații din întreaga lume. În anul 2021 a fost lansat parfumul Kenzo Homme Intense, un parfum clasic, dar atemporal, care se mândrește cu un flacon original, la fel ca toate parfumurile Kenzo.

Forma flaconului arată ca bambusul puternic și elastic, iar pe capac veți găsi o tăietură parcă făcută de sabia japoneză folosită de samurai, katana. Noul design al capacului este unic și datorită faptului că acesta conține cu 34 % mai puțin plastic, flaconul fiind format din 10 % sticlă reciclată – astfel, Kenzo vrea să creeze o lume mai frumoasă.

Compoziție

Notele de vârf – Ele se dezvoltă imediat după aplicarea parfumului. Creează prima impresie și tind să fie destul de intense, dar nu și de lungă durată.
Note varf
tonuri marine, piper roz
Notele de mijloc – (sau inima parfumului) se resimt la câteva minute după ce notele de vârf se dispar. Notele de mijloc au o persistență de 2-3 ore.
Note inima
vetiver, smochin
Notele de bază - Ultimele și, de multe ori, cu cea mai îndelungată persistență pe piele. Țin undeva de la 4 ore la peste o zi.
Note baza
lemn de santal, Akigalawood®
Grupe de parfumuri
acvatice, lemnoase

Despre brand Kenzo

Originalitate, creativitate și o combinație de elemente exotice sugerând cultura asiatică. Acesta este brandul de lux Kenzo, un jucător de anvergură în lumea modei și a parfumurilor. Motto-ul brandului este „Pentru o lume mai frumoasă“, iar creația sa emană energie, bucurie, nonconformism și inspirație din natură.

Brandul Kenzo a fost fondat de designerul Kenzo Takada, care s-a mutat din Japonia la Paris, unde și-a deschis primul boutique in 1970. Combinația elementelor tradiționale japoneze cu stilul european și eleganța pariziană sunt tipice pentru brandul Kenzo.

Parfumurile Kenzo sunt ca și brandul – jucăușe, colorate și originale. Cel mai popular parfum Kenzo pentru femei este, fără îndoială, Flower by Kenzo, care răspunde la întrebarea „cum ar mirosi floarea de mac, dacă ar avea parfum?”. De remarcat sunt și parfumul pentru femei cu tonuri de vanilie Kenzo Amour, colecția de parfumuri originale Kenzo World sau parfumul L‘Eau par Kenzo. La rândul lor, bărbații vor fi încântați de apa de parfum Kenzo Homme.

Rating Kenzo Homme Intense