CollistarMascara Shock mascara pentru volum si curbare

3×
Collistar Mascara Shock mascara pentru volum si curbare
Collistar Mascara Shock mascara pentru volum si curbare
Economisiți
97RON

Economisiți 27%
culoare Black Shock 8 ml
70RON

În stoc | 875,00RON / 100 ml, incl. TVA | Cod: COL0438
1
Un cadou pentru tine
Folosiți codul 20brands în coșul de cumpărături și obțineți 20% reducere la brandurile selectate. Reducerea nu se aplică produselor aflate la promoție sau lichidare de stoc.
Livrarea prin Cargus. Data estimată de livrare:
marți 25.01.2022
Ridicare personală
începând de astăzi

Rimelul Collistar Mascara Shock conferă genelor o lungime maximă și un volum incredibil.

Caracteristici:

  • întoarce minunat genele
  • efect intens de îndesire a genelor
  • evidențiază forma ochilor

Cum se utilizează:
Rimelul se aplică pe gene, prin tușe delicate, de la rădăcini la vârfuri. Pentru un plus de intensitate, se aplică mai multe straturi.

Caracteristici

Culoare
negru
Tipuri de mascara
pentru curbare, pentru volum

Parfumurile Collistar | Cosmetica Collistar – Collistar a început ca o divizie în cadrul unei firme italiene de medicamente. În anul 1983, odată cu venirea la conducere a Danielei Sacerdote, dezvoltarea firmei a căpătat o cu totul altă direcție. Astăzi puteți cumpăra produsele acestui brand în aproximativ 2500 de parfumerii și magazine din Italia și în peste 3000 de centre de vânzare din străinătate.
Filozofia firmei este simplă – aceea de a oferi cosmetică de o calitate și o eficiență excepțională, la prețuri concurențiale. Collistar se mândrește cu faptul că poate mulțumi chiar și cea mai exigentă clientelă din toate grupurile țintă – tineri, seniori, persoane cu pielea foarte sensibilă sau uscată etc.
Datorită acestei abordări, Collistar se poate mândri cu numeroase succese. Este un producător de parfumuri important și a dezvoltat o întreagă gamă de produse cu adevărat revoluționare – capsule cu ser pentru piele, pudră de bronzat compactă și alte produse unicat. Unul dintre acestea, Nourishing Supermoisturizing Compact Cream (Crema hrănitoare compactă superhidratantă) a fost chiar expus în Muzeul Naţional de Știință și Tehnică Leonardo da Vinci din Milano.
Nu este de mirare că, pe anumite segmente strategice (preparate anticelulită, produse bărbăteşti, împotriva îmbătrânirii etc.), Collistar a reușit să capteze un mare procentaj din piaţă. De o imensă popularitate se bucură, de exemplu, gama sa de produse de aromaterapie sau spray-urile pentru bronzat cu o concepţie originală.
Collistar este inovator și în domeniul marketingului. A fost printre primii în lume care a introdus pentru produsele cosmetice campanii de reclamă în stilul „redacțional“. Paginile sale de internet amintesc de cataloagele clasice tipărite, atât din punct de vedere al designului, cât și al conținutului – găsiți fotografii, descrieri detaliate și, bineînțeles, preţurile.
Brandul Collistar îi atrage cu siguranță pe toți cei care doresc să cunoască cele mai bune parfumuri italienești, cosmetica eficientă și de bună calitate, precum şi pe cei care suferă de celulită sau diferite probleme dermatologice.