CollistarFoundation Anti-Age Lifting Foundation Fond de ten cu efect de lifting SPF 10

5×
Collistar Foundation Anti-Age Lifting Foundation Fond de ten cu efect de lifting SPF 10
Collistar Foundation Anti-Age Lifting Foundation Fond de ten cu efect de lifting SPF 10
Economisiți
145RON

Economisiți 17%
culoare 2 Beige Sabbia 30 ml
119RON

În stoc | 396,67RON / 100 ml, incl. TVA | Cod: COL0257
1
Livrarea prin Cargus. Data estimată de livrare:
începând de mâine vineri 28.01.2022
Ridicare personală
începând de astăzi

Chiar și tenul matur poate avea un aspect tineresc. Fondul de ten cu efect de lifting Collistar Foundation Anti-Age Lifting netezește ridurile, întinde tenul și acoperă imperfecțiunile. În plus, uniformizează tenul, îl protejează împotriva radiațiilor UV și îl înviorează.

Caracteristici:

  • netezește liniile fine și ridurile superficiale
  • ajută la prevenirea semnelor de îmbătrânire
  • uniformizează nuanța tenului și-i acoperă imperfecțiunile
  • asigură tenului un aspect impecabil
  • conferă tenului un aspect și o strălucire tinerești
  • tenul arată proaspăt

Ingrediente:

  • SPF 10 – protejează tenul față de efectele nocive ale radiațiilor solare
  • micropigmenți – uniformizează tenul și îi conferă o nuanță naturală
  • ingrediente anti-age – reduc semnele îmbătrânirii tenului

Mod de aplicare:
Aplicați pe față o cantitate mică de produs și întindeți-o, din centrul feței spre margini.

Caracteristici

Consistență
fluid
Tipul de ten
pentru toate tipurile de piele
Factor de protecție
protecție scăzută (SPF 6 – SPF 10)
După tipul de acoperire
Medie
Protecție împotriva soarelui
cu SPF
Substanțe active
vitamina E
Efect
rezistent la apă
Nuanță fond de ten
medium

Parfumurile Collistar | Cosmetica Collistar – Collistar a început ca o divizie în cadrul unei firme italiene de medicamente. În anul 1983, odată cu venirea la conducere a Danielei Sacerdote, dezvoltarea firmei a căpătat o cu totul altă direcție. Astăzi puteți cumpăra produsele acestui brand în aproximativ 2500 de parfumerii și magazine din Italia și în peste 3000 de centre de vânzare din străinătate.
Filozofia firmei este simplă – aceea de a oferi cosmetică de o calitate și o eficiență excepțională, la prețuri concurențiale. Collistar se mândrește cu faptul că poate mulțumi chiar și cea mai exigentă clientelă din toate grupurile țintă – tineri, seniori, persoane cu pielea foarte sensibilă sau uscată etc.
Datorită acestei abordări, Collistar se poate mândri cu numeroase succese. Este un producător de parfumuri important și a dezvoltat o întreagă gamă de produse cu adevărat revoluționare – capsule cu ser pentru piele, pudră de bronzat compactă și alte produse unicat. Unul dintre acestea, Nourishing Supermoisturizing Compact Cream (Crema hrănitoare compactă superhidratantă) a fost chiar expus în Muzeul Naţional de Știință și Tehnică Leonardo da Vinci din Milano.
Nu este de mirare că, pe anumite segmente strategice (preparate anticelulită, produse bărbăteşti, împotriva îmbătrânirii etc.), Collistar a reușit să capteze un mare procentaj din piaţă. De o imensă popularitate se bucură, de exemplu, gama sa de produse de aromaterapie sau spray-urile pentru bronzat cu o concepţie originală.
Collistar este inovator și în domeniul marketingului. A fost printre primii în lume care a introdus pentru produsele cosmetice campanii de reclamă în stilul „redacțional“. Paginile sale de internet amintesc de cataloagele clasice tipărite, atât din punct de vedere al designului, cât și al conținutului – găsiți fotografii, descrieri detaliate și, bineînțeles, preţurile.
Brandul Collistar îi atrage cu siguranță pe toți cei care doresc să cunoască cele mai bune parfumuri italienești, cosmetica eficientă și de bună calitate, precum şi pe cei care suferă de celulită sau diferite probleme dermatologice.