Carolina Herrera 212 NYC

eau de toilette pentru femei 100 ml

28×
Carolina Herrera 212 NYC eau de toilette pentru femei 100 ml
Carolina Herrera 212 NYC eau de toilette pentru femei 100 ml
Carolina Herrera 212 NYC eau de toilette pentru femei 100 ml
Carolina Herrera 212 NYC eau de toilette pentru femei 100 ml
Carolina Herrera 212 NYC eau de toilette pentru femei 100 ml
Carolina Herrera 212 NYC eau de toilette pentru femei 100 ml
Carolina Herrera 212 NYC eau de toilette pentru femei 100 ml
Carolina Herrera 212 NYC eau de toilette pentru femei 100 ml
Livrare gratuită
100 ml
313RON

Cod: CHR0011 | Mai mult de 20 buc. în stoc
buc.
Livrarea prin Cargus. Data estimata pentru livrare:
miercuri, 19.12.2018
ridicare personală
miercuri, 19.12.2018
Carolina Herrera 212 NYC
100 ml | 313RON

Descriere parfum Carolina Herrera 212 NYC

Carolina Herrera 212 NYC este un parfum uşor şi proaspăt, ideal pentru a fi folosit primăvara şi vara. Apa de toaletă 212 NYC este o combinaţie de prospeţime şi senzualitate.

Tonurile răcoroase şi proaspete ale florilor de portocal sunt distincte pe toată durata folosirii parfumului. După aceea, sunt completate perfect de acordurile intense de crin, gardenie, iasomie şi trandafiri. La baza flaconului 212 NYC sunt însă moscul şi lemnul de santal. Aceste două ingrediente îi conferă parfumului, altfel romantic, gingaş şi floral, un aer de senzualitate şi de atractivitate.

Apa de toaletă 212 NYC este inspirată de cartierul Manhattan din New York, unul dintre cele mai minunate locuri din lume şi, în acelaşi timp, căminul creatoarei parfumului, Carolina Herrera.  Apa de toaletă 212 NYC este un parfum urban, pentru că simbolizează sofisticarea, stilurile deosebite şi culturile diferite, de aceea fiind ideal pentru femeile care iubesc oraşul. Apa de toaletă Carolina Herrera 212 NYC reuşeşte să vă împrospăteze cu orice ocazie şi este ideală pentru zi. Parfumul a fost lansat în anul 1997.

Compoziție

Note baza
lemn de santal, mosc
Note inima
camelie, crin, frezie, gardenie, iasomie, lacramioare, trandafir
Note varf
bergamota, floare de cactus, flori de portocal, mandarina
Grupe de parfumuri
florale, lemnoase

Despre brand Carolina Herrera

Parfumurile Carolina Herrera | Acest brand poartă numele fondatoarei sale, faimoasa creatoare de modă Carolina Herrera, din Venezuela. Primul parfum cu acest nume a apărut pe piaţă la opt ani de la inaugurarea firmei – în anul 1988. Cel mai faimos este parfumul denumit „212“. Dacă vă interesează ce reprezintă acest număr, ei bine este prefixul cartierului Manhattan din New York, de care Caroline s-a îndrăgostit pur şi simplu şi unde s-a şi mutat, în cele din urmă.
În afară de apele de toaletă, Carolina Herrera mai oferă spray-uri deodorante, lapte de corp, geluri de duş, balsam după ras şi alte preparate cosmetice. De menţionat că, la primele sale parfumuri, au contribuit parfumieri de renume mondial ca Alberto Morillas, Rosendo Mateu sau Ann Gottlieb.
Parfumurile Carolina Herrera sunt descrise ca fiind senzuale şi complexe, dar, în acelaşi timp, proaspete şi optimiste. Conţin extracte din flori de iasomie, trandafiri bulgăreşti, orhidee, portocal şi multe alte plante care cresc sub formă de tufe sau de arbori. Printre ingredientele importante se mai numără şi lemnul de cedru şi cel de santal.
Carolina Herrera este un sinonim pentru lux, eleganţă şi eternitate. Designul ambalajului corespunde acestei descrieri. De exemplu, gama 212 se poate lăuda cu flacoane în formă de capsule de diverse culori (argintiu, auriu, roz etc.) Să nu uităm şi implicarea Carolinei într-o serie de proiecte de caritate – de exemplu în lupta împotriva cancerului de sân.
Brand-ul Carolina Herrera îi va atrage cu siguranţă pe toţi cei cărora le plac parfumurile lemnoase şi orientale, care doresc să încerce produse cosmetice originale de la una dintre creatoarele de modă cele mai de succes, la care a apelat însăşi Jacqueline Kennedy Onassis, sunt ambiţioşi şi nu se mulţumesc cu puţin.

 

Rating Carolina Herrera 212 NYC

Adaugă o nouă recenzie

4.0
28 Evaluare
20
3
2
1
2
aspectul flaconului
persistența parfumului
intensitatea
impresia generală