Bourjois Healthy Mix makeup radiant cu hidratare 16 de ore

- culoare 51 Light vanilla 30 ml
- culoare 50,5 Light Ivory 30 ml
- culoare 50 Rose ivory 30 ml
- culoare 52,5 Rose Beige 30 ml
- culoare 51,5 Rose Vanilla 30 ml
- culoare 52 Vanilla 30 ml
- culoare 53 Light beige 30 ml
- culoare 55,5 Honey 30 ml
- culoare 54 Beige 30 ml
- culoare 55 Dark beige 30 ml
- culoare 56,5 Maple 30 ml
- culoare 56 Light bronze 30 ml
- culoare 57 Bronze 30 ml
- culoare 58 Caramel 30 ml
- culoare 57,5 Golden Caramel 30 ml
- culoare 59 Amber 30 ml
- culoare 60 Dark Amber 30 ml
- Descriere
- Despre brand
- Rating 28
Descriere Bourjois Healthy MixCaracteristici
Fondul de ten iluminator Bourjois Healthy Mix oferă tenului un aspect uniform și fresh. Conține vitamine și alte substanțe de îngrijire, pentru o hidratare continuă.
Caracteristici:
- are acoperire medie, uniformizează tenul și nu astupă porii
- garantează păstrarea aspectului obținut, până la 16 ore
- pigmenții de cristal reflectă lumina, pentru o strălucire sănătoasă
- textura lejeră se întinde ușor, fără să încarce tenul
- protejează tenul împotriva influențelor externe
Compoziție:
- vitaminele C, E și B5 - pentru un aspect sănătos și radiant
- extract din caise - pentru iluminare
- extract din ghimbir - pentru uniformizare
- extract din pepene - hidratare de lungă durată
- extract din măr - pentru un aspect tineresc
Mod de aplicare:
Se aplică pe fața curată, folosind buretele aplicator, o perie de fond de ten sau degetele. Se estompează.
Caracteristici
- Consistență
- fluid
- Tipul de ten
- pentru toate tipurile de piele
- După tipul de acoperire
- Medie
- Protecție împotriva soarelui
- fără SPF
- Efect
- iluminator, hidratant
- Nuanță fond de ten
- light
Despre brand Bourjois
Brand-ul francez Bourjois, fondat în anul 1863 de către vizionarul Joseph-Albert Ponsine, este specializat mai ales în cosmetica decorativă. Primele sale produse au fost bastonașele de machiaj pe bază de ceară, destinate cu precădere actorilor de teatru și purtând nume comice ca „Jealous“ („gelos“) sau „Lovesick“ („bolnav de Dragoste”).
La momentul actual, Bourjois oferă o gamă variată de produse – rimel, dermatografe, rujuri, demachiante, deodorante, geluri de duş, parfumuri și altele – destinate mai ales femeilor. Se străduieşte însă să-şi urmeze filozofia originală și să ofere clienților calitate de vârf la preţuri rezonabile. Fardurile Bourjois sunt îndrăznețe, elegante și de bun gust, potrivite oricărei ocazii și dispoziții. Parfumurile vă surprind prin senzualitate și intensitate.
De menționat că „sora mai tânără a lui Chanel“ (cum se prezintă însăși marca Bourjois) este literalmente obsedată de culori. În catalogul său găsiți 400 de nuanțe, dintre care un sfert se schimbă în fiecare an, în funcție de trendurile actuale. Un mare accent se pune pe designul ambalajului – Bourjois chiar lansează cu regularitate ediții de colecție limitate, în stil vintage.
Bourjois se mândrește cu străduința sa neîncetată de a dezvolta produse noi. A inventat, printre altele, rimelul cu două capete (Coup de Théâtre) sau fardurile de pleoape pudră în cutiuțe, cu pensula inclusă (Suivez Mon Regard). Cosmetica Bourjois este îndrăgită nu doar de stiliștii profesionişti, ci și de o serie de celebrități ca, de exemplu, Kate Hudson, Jessica Simpson, Kate Middleton sau membrii faimosului grup One Direction.
Marca Bourjois îi va încânta cu siguranță pe toți cei care doresc să arate bine şi să-și creeze propria imagine personalizată, sunt creativi.