BourjoisHealthy Mix make-up cu textura usoara cu efect de hidratare

1×
Bourjois Healthy Mix make-up cu textura usoara cu efect de hidratare
Bourjois Healthy Mix make-up cu textura usoara cu efect de hidratare
Nou
culoare 002 Light 30 ml
29RON

2 de buc. în stoc | 96,67RON / 100 ml, incl. TVA | Cod: BOU03303
1
Un cadou pentru tine
Cumpărați produse Bourjois Paris de peste 55 RON și vă oferim cadou o geantă pentru cosmetice.
Un cadou pentru tine
Un cadou pentru tine
Un cadou pentru tine
Livrarea prin Cargus. Data estimată de livrare:
începând de mâine vineri 28.01.2022
Ridicare personală
începând de astăzi

Fondul de ten Bourjois Healthy Mix uniformizează nuanța pielii, acoperind micile imperfecțiuni.

Caracteristici:

  • hidratează
  • simplu de aplicat
  • uniformizează nuanța tenului
  • efect de lungă durată

Cum se utilizează:
Se aplică fondul de ten pe față, cu tușe ușoare. Se întinde uniform și temeinic, folosind fie degetele, fie buretele de fond de ten, fie peria.

Caracteristici

Consistență
crema
Tipul de ten
pentru toate tipurile de piele
După tipul de acoperire
Ușoară
Protecție împotriva soarelui
fără SPF
Substanțe active
vitamina C, vitamina E
Efect
hidratant, rezistent
Nuanță fond de ten
light

Brand-ul francez Bourjois, fondat în anul 1863 de către vizionarul Joseph-Albert Ponsine, este specializat mai ales în cosmetica decorativă. Primele sale produse au fost bastonașele de machiaj pe bază de ceară, destinate cu precădere actorilor de teatru și purtând nume comice ca „Jealous“ („gelos“) sau „Lovesick“ („bolnav de Dragoste”).
La momentul actual, Bourjois oferă o gamă variată de produse – rimel, dermatografe, rujuri, demachiante, deodorante, geluri de duş, parfumuri și altele – destinate mai ales femeilor. Se străduieşte însă să-şi urmeze filozofia originală și să ofere clienților calitate de vârf la preţuri rezonabile. Fardurile Bourjois sunt îndrăznețe, elegante și de bun gust, potrivite oricărei ocazii și dispoziții. Parfumurile vă surprind prin senzualitate și intensitate.
De menționat că „sora mai tânără a lui Chanel“ (cum se prezintă însăși marca Bourjois) este literalmente obsedată de culori. În catalogul său găsiți 400 de nuanțe, dintre care un sfert se schimbă în fiecare an, în funcție de trendurile actuale. Un mare accent se pune pe designul ambalajului – Bourjois chiar lansează cu regularitate ediții de colecție limitate, în stil vintage.
Bourjois se mândrește cu străduința sa neîncetată de a dezvolta produse noi. A inventat, printre altele, rimelul cu două capete (Coup de Théâtre) sau fardurile de pleoape pudră în cutiuțe, cu pensula inclusă (Suivez Mon Regard). Cosmetica Bourjois este îndrăgită nu doar de stiliștii profesionişti, ci și de o serie de celebrități ca, de exemplu, Kate Hudson, Jessica Simpson, Kate Middleton sau membrii faimosului grup One Direction.
Marca Bourjois îi va încânta cu siguranță pe toți cei care doresc să arate bine şi să-și creeze propria imagine personalizată, sunt creativi.