Bourjois Contour Clubbing creion dermatograf waterproof

- culoare 52 Disco Ball 1.2 g
- culoare 69 Rosing Star 1.2 g
- culoare 42 Grey Tecktonic 1.2 g
- culoare 46 Bleu Neon 1.2 g
- culoare 61 Denim Pulse 1.2 g
- culoare 57 Up and Brown 1.2 g
- culoare 63 Sea Blue Soon 1.2 g
- culoare 50 Loving Green 1.2 g
- culoare 55 Ultra Black Glitter 1.2 g
- culoare 54 Ultra Black 1.2 g
- culoare 41 Black Party 1.2 g
- culoare 48 Atomic Black 1.2 g
- Descriere
- Despre brand
- Rating 13
Descriere Bourjois Contour ClubbingCaracteristici
Creionul pentru ochi rezistent la apă, Bourjois Contour Clubbing rezistă fără probleme întreaga zi, fără să se întindă, punând în valoare restul machiajului.
Caracteristici:
- textura rezistentă la apă împiedică imprimarea și întinderea
- ideal pentru un machiaj care să reziste întreaga zi
- îngrijește delicat zona sensibilă din jurul ochilor
Compoziție:
- ulei de jojoba și bumbac - rafinează zona din jurul ochilor
- testat oftalmologic
Mod de aplicare:
Linia se trasează cu o mișcare continuă, din colțul intern al ochiului spre cel extern.
Caracteristici
- Culoare
- negru
- Efect
- rezistent la apă
Despre brand Bourjois
Brand-ul francez Bourjois, fondat în anul 1863 de către vizionarul Joseph-Albert Ponsine, este specializat mai ales în cosmetica decorativă. Primele sale produse au fost bastonașele de machiaj pe bază de ceară, destinate cu precădere actorilor de teatru și purtând nume comice ca „Jealous“ („gelos“) sau „Lovesick“ („bolnav de Dragoste”).
La momentul actual, Bourjois oferă o gamă variată de produse – rimel, dermatografe, rujuri, demachiante, deodorante, geluri de duş, parfumuri și altele – destinate mai ales femeilor. Se străduieşte însă să-şi urmeze filozofia originală și să ofere clienților calitate de vârf la preţuri rezonabile. Fardurile Bourjois sunt îndrăznețe, elegante și de bun gust, potrivite oricărei ocazii și dispoziții. Parfumurile vă surprind prin senzualitate și intensitate.
De menționat că „sora mai tânără a lui Chanel“ (cum se prezintă însăși marca Bourjois) este literalmente obsedată de culori. În catalogul său găsiți 400 de nuanțe, dintre care un sfert se schimbă în fiecare an, în funcție de trendurile actuale. Un mare accent se pune pe designul ambalajului – Bourjois chiar lansează cu regularitate ediții de colecție limitate, în stil vintage.
Bourjois se mândrește cu străduința sa neîncetată de a dezvolta produse noi. A inventat, printre altele, rimelul cu două capete (Coup de Théâtre) sau fardurile de pleoape pudră în cutiuțe, cu pensula inclusă (Suivez Mon Regard). Cosmetica Bourjois este îndrăgită nu doar de stiliștii profesionişti, ci și de o serie de celebrități ca, de exemplu, Kate Hudson, Jessica Simpson, Kate Middleton sau membrii faimosului grup One Direction.
Marca Bourjois îi va încânta cu siguranță pe toți cei care doresc să arate bine şi să-și creeze propria imagine personalizată, sunt creativi.