






Descriere KENZO Homme Intense
Note varf Notele de vârf – Ele se dezvoltă imediat după aplicarea parfumului. Creează prima impresie și tind să fie destul de intense, dar nu și de lungă durată. | tonuri marine, piper roz |
Note inima Notele de mijloc – (sau inima parfumului) se resimt la câteva minute după ce notele de vârf se dispar. Notele de mijloc au o persistență de 2-3 ore. | smochin, vetiver |
Note baza Notele de bază - Ultimele și, de multe ori, cu cea mai îndelungată persistență pe piele. Țin undeva de la 4 ore la peste o zi. | lemn de santal, Akigalawood® |
Grupe de parfumuri | acvatice, lemnoase |
Lăsați-vă sedus de prospețimea brizei marine – la fel ca și parfumierul, care a fost inspirat de aceasta când a creat apa de toaletă pentru bărbați, Kenzo Kenzo Homme Intense. Compoziția acesteia este deosebit de armonioasă, dar și plină de contraste, dar, mai ales, atemporală.
- un parfum lemnos, cu nuanțe dominante de prospețime de mare
- o creație a parfumierului Quentin Bisch
- în flacon cu un volum ridicat, datorită conținutului de sticlă reciclată
Compoziția parfumului:
La prima mirosire, veți simți nuanțele proaspete ale piperului roz, care completează perfect acordul marin. Încet-încet, apar vetiverul și lemnul de smochin, cu o nuanță caldă, care creează un contrast interesant, comparativ cu primele nuanțe proaspete. Această contopire evocă senzația de piele sărată, încălzită de gingașele raze de soare. Întreaga compoziție este dusă la final de combinația lemnoasă: Akigala și lemnul de santal.
Povestea parfumului:
Primul parfum Kenzo pentru bărbați a apărut în anul 1991 – de atunci, a devenit casa de parfumuri numărul unu pentru bărbații din întreaga lume. În anul 2021 a fost lansat parfumul Kenzo Homme Intense, un parfum clasic, dar atemporal, care se mândrește cu un flacon original, la fel ca toate parfumurile Kenzo.
Forma flaconului arată ca bambusul puternic și elastic, iar pe capac veți găsi o tăietură parcă făcută de sabia japoneză folosită de samurai, katana. Noul design al capacului este unic și datorită faptului că acesta conține cu 34 % mai puțin plastic, flaconul fiind format din 10 % sticlă reciclată – astfel, Kenzo vrea să creeze o lume mai frumoasă.
Compoziție KENZO Homme Intense
Alte informații
Despre brand KENZO
Rating KENZO Homme Intense14
