Note varf Notele de vârf – Ele se dezvoltă imediat după aplicarea parfumului. Creează prima impresie și tind să fie destul de intense, dar nu și de lungă durată. | petitgrain - ulei de portocala amara, coacaze negre, óleo de lavanda francesa, ulei de mandarină |
Note inima Notele de mijloc – (sau inima parfumului) se resimt la câteva minute după ce notele de vârf se dispar. Notele de mijloc au o persistență de 2-3 ore. | iasomie Sambac, floare de portocal, iasmina de India, lavanda |
Note baza Notele de bază - Ultimele și, de multe ori, cu cea mai îndelungată persistență pe piele. Țin undeva de la 4 ore la peste o zi. | lemn de cedru, ambra, mosc, vanilie Madagascar |
Grupe de parfumuri | de fructe, florale |
Sustenabilitate | ambalaj reîncărcabil |
Libertatea este seducătoare, iar dvs. știți să o câștigați. Dați de știre întregii lumi. Apa de parfum Libre, de la Yves Saint Laurent, le transmite tuturor că știți să spuneți și nu. Știți perfect ce e mai bine pentru dvs.
- un parfum floral, cu acorduri de lavandă
- pentru femeia puternică și sigură pe sine
- ideal pentru ocazii speciale
Compoziția parfumului
Compoziția debutează cu esențe de portocal, ilustrate de petitgrain, împreună cu acorduri de lavandă însoțite de ulei de mandarină și coacăză neagră. Lavanda se regăsește și în notele din inimă, unde ține companie iasomiei. Simfonia finală, de vanilie caldă, cu mosc, chihlimbar și cedru, conferă parfumului o personalitate grandioasă.
Povestea parfumului
Libre înseamnă liber în limba franceză, iar sensul acesta penetrează toate elementele acestui parfum senzual. Este destinat tuturor femeilor puternice, pentru care libertatea reprezintă valoarea supremă. Ca, de altfel, și pentru brandul Yves Saint Laurent.
Povestea parfumului se reflectă și în designul flaconului. Luxul spectaculos se regăsește în liniile abrupte, cu un logo distinctiv înfășurat în jurul sticlei, și în decorația aurie, asimetrică, de pe capacul negru.
Yves Saint LaurentLibre Eau de Parfum reincarcabil pentru femei
Produsul poate avea un alt ambalaj decât cel din imagine, datorită actualizării ambalajelor de către producător.