MexxIce Touch Man (2014) Eau de Toilette pentru bărbați

Mexx Ice Touch Man (2014) Eau de Toilette pentru bărbați
Mexx Ice Touch Man (2014) Eau de Toilette pentru bărbați
50 ml

Cod: MEX0336 | Acest produs este momentan indisponibil

Descriere Mexx Ice Touch Man (2014)
Compoziție

Nu lăsați nimic să vă oprească și oferiți-vă imboldul cheie în orice situație. Apa de toaletă pentru bărbați Mexx Ice Touch Man (2014) vă oferă un influx imediat de energie la nivel senzorial. Vă îmboldește să rezolvați totul cu viziune și degajare.

  • parfum citric
  • parfum curat și proaspăt
  • pentru bărbatul activ și plin de energie
  • parfum proaspăt, ideal pentru vreme caldă

Compoziție completă

ALCOHOL DENAT., AQUA (WATER), PARFUM (FRAGRANCE), BHT, CITRAL, CITRONELLOL, COUMARIN, DIETHYLAMINO HYDROXYBENZOYL HEXYL BENZOATE, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, GERANIOL, HYDROXYCITRONELLAL, LIMONENE, LINALOOL, CI 14700 (RED 4), CI 19140 (YELLOW 5), CI 42090 (BLUE 1), CI 60730 (EXT. VIOLET 2). Pentru compoziția produsului este responsabil producătorul. Datorită posibilelor modificări, vă recomandăm să verificați compoziția produsului direct pe ambalajul acestuia.
Întregul text

Compoziție

Notele de vârf – Ele se dezvoltă imediat după aplicarea parfumului. Creează prima impresie și tind să fie destul de intense, dar nu și de lungă durată.
Note varf
mandarina, mar verde
Notele de mijloc – (sau inima parfumului) se resimt la câteva minute după ce notele de vârf se dispar. Notele de mijloc au o persistență de 2-3 ore.
Note inima
cedru, iasomie, tonuri acvatice
Notele de bază - Ultimele și, de multe ori, cu cea mai îndelungată persistență pe piele. Țin undeva de la 4 ore la peste o zi.
Note baza
lemn de santal, patchouli, tonka, cihlimbar
Grupe de parfumuri
acvatice, lemnoase

Despre brand Mexx

Parfumurile Mexx | În spatele acestui brand se află fondatorul şi designerul de succes Rattan Chadha, care a comercializat prima sa colecţie de modă în Olanda, în anul 1970. Denumirea actuală a căpătat-o cu şaisprezece ani mai târziu, când s-au unit două brand-uri iniţial independente – Moustache (pentru bărbaţi – M) şi Emmanuelle (pentru femei – W), în timp ce „XX“ simbolizează două săruturi. Acum produsele Mexx sunt disponibile în peste 55 de ţări.
Mexx se inspiră din agitaţia oraşelor care nu dorm niciodată. În afară de produsele cosmetice şi de îmbrăcămintea de calitate, mai oferă ochelari de soare şi alte accesorii. Parfumurile, la care Mexx colaborează cu parfumieri de succes cum ar fi Benoist Lapouza şi Nathalie Lorson, sunt foarte proaspete şi vii, radiind energie tinerească.
Filozofia companiei se bazează pe aceste şapte valori: inteligenţă, entuziasm, energie, corectitudine, autenticitate, pozitivitate şi diversitate. Interesant este şi faptul că Mexx pune un mare accent pe protejarea mediului înconjurător şi se interesează de bunăstarea animalelor. De exemplu, recent a suspendat temporar colectarea lânei de angora (ca răspuns la videoclipurile drastice despre fermele de iepuri).
În afară de parfumuri, Mexx mai oferă şi geluri de duş, lapte de corp, loţiuni după ras etc. Clienţii ţintă ai companiei Mexx sunt tinerii, fapt care se reflectă şi în stilul ambalajelor produselor lor. Dacă vă consideraţi optimist, cu un spirit liber şi doriţi să vă evidenţiaţi individualitatea, Mexx este alegerea perfectă pentru dumneavoastră.
Brand-ul Mexx îi va atrage cu siguranţă pe toţi cei care sunt sportivi, doresc să trăiască viaţa din plin şi ştiu să se distreze, nu caută luxul, ci parfumuri moderne la un preţ accesibil.

Rating Mexx Ice Touch Man (2014)