Lalique Pour Homme Equus Eau de Parfum pentru bărbați

Economisiți 68%
- Descriere
- Despre brand
- Rating 8
Descriere Lalique Pour Homme EquusCompoziție
Viril și carismatic. Proaspăt și cald. Modern și clasic. Astfel se poate caracteriza parfumul Lalique Pour Homme Equus. Flaconul poartă emblema unui cal, considerat de René Lalique un simbol al frumuseții și al forței invincibile. Bărbatul „Equus” este liber și nu suportă constrângerile. Sportiv și impetuos, el este într-o eternă căutare de senzații tari.
- un parfum oriental-picant, perfect pentru bărbatul modern
- potrivit pentru fiecare zi, în orice anotimp
- lansat în anul 2001
Compoziția parfumului
Parfumul debutează cu o combinație fresh, de coajă de lămâie, cu boabe de ienupăr și tonuri citrice de bergamotă, care contrastează cu nota caldă de cardamon. Urmează notele din inimă, cu frunze delicate de violetă, flori aromatice de nucșoară și lemn de sequoia. Finalul impresionant conține note de benzoină eterică și de mosc senzual și o aromă virilă de piele.
Povestea parfumului
Flaconul parfumului Lalique Pour Homme Equus, creat de maestrul sticlar René Lalique în anii treizeci ai secolului trecut, este inspirat de ornamentele de pe capotele mașinilor din perioada antebelică. Parfumul este impulsiv, dinamic și masculin. Și, ca orice bărbat, ascunde o picătură de dorință și de putere.
Compoziție
- Note varfNotele de vârf – Ele se dezvoltă imediat după aplicarea parfumului. Creează prima impresie și tind să fie destul de intense, dar nu și de lungă durată.
- boabe de ienupar, cardamom, bergamota, coaja de lamaie
- Note inimaNotele de mijloc – (sau inima parfumului) se resimt la câteva minute după ce notele de vârf se dispar. Notele de mijloc au o persistență de 2-3 ore.
- sequoia, frunze de violete, nucșoară
- Note bazaNotele de bază - Ultimele și, de multe ori, cu cea mai îndelungată persistență pe piele. Țin undeva de la 4 ore la peste o zi.
- vetiver, amyris, benzoin, mosc, piele
- Grupe de parfumuri
- orientale, picante
Despre brand Lalique
Numele Lalique evocă scânteierea bijuteriilor și uimitoarea transparență sclipitoare a cristalului. Înainte de a deveni brand, Lalique a fost numele genialului artist, maestru bijutier și sticlar René-Jules Lalique, care a dăruit brandului, odată cu numele, și entuziasmul său creativ.
Lalique a deschis primul său magazin de bijuterii și obiecte din sticlă în 1905. A creat în stilurile art nouveau și art-deco, folosind extensiv materiale și forme naturale. Cucerit de arta lui Lalique, parfumierul François Coty i-a propus acestuia o colaborare în domeniul parfumurilor și, astfel, au apărut superbele flacoane de sticlă.
Brandul Lalique a fost întotdeauna asociat cu istoria parfumeriei, deși primul său parfum a fost lansat abia în anul 1992. Designul minunat al flaconului și calitatea deosebită a ingredientelor parfumului pe care îl conține constituie semnătura unică a parfumurilor Lalique.