Lalique L'Amour

eau de parfum pentru femei 100 ml

6×
Lalique L'Amour eau de parfum pentru femei 100 ml
Lalique L'Amour eau de parfum pentru femei 100 ml
569RON

Economisiți 73%
100 ml
151RON

Cod: LAL0118 | Mai mult de 20 buc. în stoc
buc.
Un cadou pentru tine
Un cadou pentru tine
Un cadou pentru tine
Un cadou pentru tine
Sticluță reîncărcabilă pentru parfum cadou la cumpărăturile minime de 220 RON. Alegeți-vă culoarea în coșul de cumpărături.
Livrarea prin Cargus. Data estimată de livrare:
luni 24.06.2019
Ridicare personală
luni 24.06.2019
Lalique L'Amour
100 ml | 151RON

Descriere parfum Lalique L'Amour

Parfumul Lalique L'Amour va deveni arma ta secretă în seducție! Descoperă și tu aroma senzuală, care-ți completează perfect farmecul unic.

  • parfum lemnos
  • parfum floral
  • pentru femeia senzuală
  • pentru fiecare zi

Compoziție

Note varf
bergamota, extras din portocala amara, trandafir
Note inima
gardenie, iasomie, tuberoza
Note baza
cedru, lemn de santal, mosc
Grupe de parfumuri
florale, lemnoase

Despre brand Lalique

Numele Lalique evocă scânteierea bijuteriilor și uimitoarea transparență sclipitoare a cristalului. Înainte de a deveni brand, Lalique a fost numele genialului artist, maestru bijutier și sticlar René-Jules Lalique, care a dăruit brandului, odată cu numele, și entuziasmul său creativ.

Lalique a deschis primul său magazin de bijuterii și obiecte din sticlă în 1905. A creat în stilurile art nouveau și art-deco, folosind extensiv materiale și forme naturale. Cucerit de arta lui Lalique, parfumierul François Coty i-a propus acestuia o colaborare în domeniul parfumurilor și, astfel, au apărut superbele flacoane de sticlă.

Brandul Lalique a fost întotdeauna asociat cu istoria parfumeriei, deși primul său parfum a fost lansat abia în anul 1992. Designul minunat al flaconului și calitatea deosebită a ingredientelor parfumului pe care îl conține constituie semnătura unică a parfumurilor Lalique.

Rating Lalique L'Amour

Adaugă o nouă recenzie

4.0
6 Evaluare
4
1
1
aspectul flaconului
persistența parfumului
intensitatea
impresia generală