






Descriere KENZO Homme
Note varf Notele de vârf – Ele se dezvoltă imediat după aplicarea parfumului. Creează prima impresie și tind să fie destul de intense, dar nu și de lungă durată. | tonuri marine |
Note inima Notele de mijloc – (sau inima parfumului) se resimt la câteva minute după ce notele de vârf se dispar. Notele de mijloc au o persistență de 2-3 ore. | pin |
Note baza Notele de bază - Ultimele și, de multe ori, cu cea mai îndelungată persistență pe piele. Țin undeva de la 4 ore la peste o zi. | lemn de santal |
Grupe de parfumuri | aromatice, acvatice, lemnoase |
Aceeași apă de toaletă pentru bărbați, Kenzo Homme, care a cucerit bărbații din întreaga lume prin parfumul său atemporal și răcoritor, vi se prezintă din nou. De data aceasta, într-un flacon care subliniază și mai bine caracterul parfumului. Mai mult, flaconul este realizat dintr-un material care pune în practică ideea de reconectare cu natura. #ReconnectWithNature
- un parfum fresh aromatic, cu tonuri acvatice și lemnoase
- lansat în anul 2022, într-un flacon nou și inovator
- în flacoane cu volum neobișnuit: 40, 60 și 110 ml
Compoziția parfumului:
Debutează cu tonuri marine proaspete, completate de nucșoară. La scurt timp, pe prim plan trec tonurile lemnoase, de pin și de cedru. Notele de bază se dezvoltă ultimele și aparțin lemnului de santal și accentului dulce și cald, de labdanum.
Povestea parfumului:
Kenzo Homme este sinonim cu prospețimea, încă din anul 1991. Autorul său este Christian Matthieu. Compoziția acestei ape de toaletă mângâie pielea ca briza sărată a mării, evocând o plimbare pe coastă, pe un drum tivit cu arbori.
Din anul 2022, parfumul este disponibil într-un flacon sub forma unei tulpini de bambus îndoite. Capacul teșit amintește de o sabie de samurai – katana. În plus, capacul conține cu 34 % mai puțin plastic, iar corpul flaconului conține 15 % sticlă reciclată – un alt mod prin care brandul Kenzo dorește să contribuie la o lume mai frumoasă.