


Seducția este un joc fără reguli. Apa de toaletă pentru femei Guess Seductive vă dă încrederea în sine de care aveți nevoie pentru a fi mereu în avantaj. Tonurile sale de flori și de fructe vă subliniază feminitatea și vă accentuează farmecul personal absolut irezistibil.
- un parfum de flori și fructe, cu tonuri de vanilie, de pere și de citrice
- pentru femeile care vor să pară atrăgătoare
- poate fi folosit tot anul
Compoziția parfumului
Jocul senzual este început de tonurile de fructe: coacăze, pere și bergamotă. La scurt timp, trec pe primul plan acordurile florale de iasomie, de flori de portocal și de iris. La baza parfumului, răceala austeră a notei de tămâie întâlnește căldura indulgentă a vaniliei.
Povestea parfumului
Guess Seductive a fost lansat în anul 2010 și este o creație a parfumierei Véronique Nyberg. Guess este un brand american de modă, caracterizat prin îmbrăcăminte la fel de trendy ca și acest parfum și flaconul său, decorat cu sigla emblematică.
Compoziție
Notele de vârf – Ele se dezvoltă imediat după aplicarea parfumului. Creează prima impresie și tind să fie destul de intense, dar nu și de lungă durată. | bergamota, coacaze negre, para |
Notele de mijloc – (sau inima parfumului) se resimt la câteva minute după ce notele de vârf se dispar. Notele de mijloc au o persistență de 2-3 ore. | iasomie, flori de portocal, stanjenel |
Notele de bază - Ultimele și, de multe ori, cu cea mai îndelungată persistență pe piele. Țin undeva de la 4 ore la peste o zi. | tamaie, vanilie |
Grupe de parfumuri | de fructe, florale |
Compoziție completă
SD ALCOHOL 40-B (ALCOHOL DENAT.),WATER/EAU (AQUA),FRAGRANCE/PARFUM,BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE ,ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE,ETHYLHEXYL SALICYLATE,BHT
Pentru compoziția produsului este responsabil producătorul. Datorită posibilelor modificări, vă recomandăm să verificați compoziția produsului direct pe ambalajul acestuia.
Parfumurile Guess - visul american. Brand-ul american Guess este cunoscut mai ales datorită articolelor de îmbrăcăminte remarcabile prin calitate şi influență în dictarea tendințelor în modă. Nu în ultimul rând de succes sunt și accesoriile, ceasurile, bijuteriile și, bineînțeles, parfumurile.
Brand-ul Guess a fost fondat în 1981 de către frații Georges, Armand, Paul și Maurice Marciano. Născuți în Maroc, frații au emigrat în California în 1977, pentru a-şi împlini visul american. Pe parcursul anilor ‘70, aceștia au făcut vâlvă în lumea modei prin utilizarea materialului de blugi care, în acea perioadă, era considerat demodat. Creațiile fraților Marciano au fost universale, speciale şi atât de senzuale, încât au schimbat pentru totdeauna atitudinea lumii modei față de blugi.
Acum marca Guess este printre cele mai renumite din lume. Moda lor lejeră, precum și accesoriile pentru bărbați, femei și copii semnifică asumarea unui anumit stil de viață. Printre vedetele cu care Guess cooperează în scopuri de marketing se numără Claudia Schiffer, Anna Nicole Smith, Laetitia Casta, Carla Bruni şi Naomi Campbell. În secolul XXI, numele Guess a fost asociat în special cu cel al bogatei moștenitoare Paris Hilton.
Guess a lansat primul său parfum în anii ‘80 în cooperare cu Revlon. Ulterior a început să colaboreze cu Coty. În anul 1990, atenția publicului a fost captată de parfumul de damă Guess Original, cu tonuri de mandarine, grape-fruit, lămâie, iasomie, nufăr şi chihlimbar. Printre cele mai cunoscute parfumuri bărbăteşti se numără Guess Seductive Homme Blue – o creație proaspătă, ușoară şi senzuală. Parfumurile Guess sunt realizate în cooperare cu creatori de parfumuri ca Honorine Blanc, Claudette Belnavis, Steve Demercado, Antoine Lie, Francis Kurkdijan, Guillaume Flavigny, Pierre Negrin, Ellen Moiner sau Bernard Ellena.
Marca Guess, prezentă acum în peste 80 de ţări de pe mapamond, se distinge printr-o combinaţie între dragostea față de vestul american şi sensibilitatea europeană, fiind întruchiparea stilului de viață tineresc, sexy şi plin de aventuri. Pe parcursul deceniilor, Guess a îndemnat oamenii să viseze prin intermediul emblematicelor sale campanii de marketing, care, printre altele, au transformat multe fețe necunoscute în personalități.
Mesajul mărcii Guess este acela că fiecare își poate îndeplini adevăratul său vis american.