Guess by MarcianoEau de Parfum pentru femei

183×
Guess by Marciano Eau de Parfum pentru femei
Guess by Marciano Eau de Parfum pentru femei
100 ml
91RON

Cod: GUS0011 | În stoc
1
Un cadou pentru tine
La cumpărăturile minime de 200 RON, vă oferim cadou un Discovery Box plin cu miniaturi de lux.
Un cadou pentru tine
Un cadou pentru tine
Un cadou pentru tine
Un cadou pentru tine
Livrarea prin Cargus. Data estimată de livrare:
începând de mâine joi 29.10.2020
Ridicare personală
începând de astăzi

Descriere parfum Guess by Marciano
Compoziție

Guess By Marciano for Women este o apă de parfum cu o compoziție senzuală conținând fructe zemoase, flori și o bază orientală. Pe scurt, le are pe toate! Și asta îi dă o senzație de neuitat.

  • parfum fructat, floral și cu o bază orientală
  • pentru o femeie adevărată
  • pentru zilele obișnuite, sau la o ieșire seara cu prietenele

Compoziția parfumului
Notele de vârf ale parfumului Guess By Marciano for Women se deschid cu un miros dulce de grapefruit și cardamom, apoi vine aroma de curacao, iar nota florală de mijloc este compusă din iasomie, bujor înflorit și caprifoi. Notele de bază sunt alcătuite din mosc senzual și vanilie dulce și delicată.

Povestea parfumului
Apa de parfum pentru femei Guess By Marciano for Women, lansată în anul 2007 de Barbara Zoebelein, vă inspiră, împrospătează, iar datorită compoziției sale, persistă și vă încântă pe tot parcursul zilei.

Compoziție

Notele de mijloc - (sau inima parfumului) se resimt la câteva minute după ce notele de vârf se disipesc. Notele de mijloc au o persistență de două până la trei ore.
Note varf
curaçao, cardamom, carambola
Notele de vârf - Ele se dezvoltă imediat după aplicarea parfumului. Creează prima impresie și tind să fie destul de intense, dar nu și de lungă durată.
Note inima
iasomie, bujor, caprifoi
Notele de bază - Ultimele și, de multe ori, cu cea mai îndelungată persistență pe piele. Țin undeva de la 4 ore la peste o zi.
Note baza
tonuri lemnoase, mosc, vanilie
Grupe de parfumuri
de fructe, florale

Despre brand Guess

p>Parfumurile Guess - visul american. Brand-ul american Guess este cunoscut mai ales datorită articolelor de îmbrăcăminte remarcabile prin calitate şi influență în dictarea tendințelor în modă. Nu în ultimul rând de succes sunt și accesoriile, ceasurile, bijuteriile și, bineînțeles, parfumurile.
Brand-ul Guess a fost fondat în 1981 de către frații Georges, Armand, Paul și Maurice Marciano. Născuți în Maroc, frații au emigrat în California în 1977, pentru a-şi împlini visul american. Pe parcursul anilor ‘70, aceștia au făcut vâlvă în lumea modei prin utilizarea materialului de blugi care, în acea perioadă, era considerat demodat. Creațiile fraților Marciano au fost universale, speciale şi atât de senzuale, încât au schimbat pentru totdeauna atitudinea lumii modei față de blugi.
Acum marca Guess este printre cele mai renumite din lume. Moda lor lejeră, precum și accesoriile pentru bărbați, femei și copii semnifică asumarea unui anumit stil de viață. Printre vedetele cu care Guess cooperează în scopuri de marketing se numără Claudia Schiffer, Anna Nicole Smith, Laetitia Casta, Carla Bruni şi Naomi Campbell. În secolul  XXI, numele Guess a fost asociat în special cu cel al bogatei moștenitoare Paris Hilton.
Guess a lansat primul său parfum în anii ‘80 în cooperare cu Revlon. Ulterior a început să colaboreze cu Coty. În anul 1990, atenția publicului a fost captată de parfumul de damă Guess Original, cu tonuri de mandarine, grape-fruit, lămâie, iasomie, nufăr şi chihlimbar. Printre cele mai cunoscute parfumuri bărbăteşti se numără Guess Seductive Homme Blue – o creație proaspătă, ușoară şi senzuală. Parfumurile Guess sunt realizate  în cooperare cu creatori de parfumuri ca Honorine Blanc, Claudette Belnavis, Steve Demercado, Antoine Lie, Francis Kurkdijan, Guillaume Flavigny, Pierre Negrin, Ellen Moiner sau Bernard Ellena.
Marca Guess, prezentă acum în peste 80 de ţări de pe mapamond, se distinge printr-o combinaţie între dragostea față de vestul american şi sensibilitatea europeană, fiind întruchiparea stilului de viață tineresc, sexy şi plin de aventuri. Pe parcursul deceniilor, Guess a îndemnat oamenii să viseze prin intermediul emblematicelor sale campanii de marketing, care, printre altele, au transformat multe fețe necunoscute în personalități.
Mesajul mărcii Guess este acela că fiecare își poate îndeplini adevăratul său vis american.

Rating Guess by Marciano183