Note varf Notele de vârf – Ele se dezvoltă imediat după aplicarea parfumului. Creează prima impresie și tind să fie destul de intense, dar nu și de lungă durată. | iasomie, trandafir, tonuri verzi |
Note inima Notele de mijloc – (sau inima parfumului) se resimt la câteva minute după ce notele de vârf se dispar. Notele de mijloc au o persistență de 2-3 ore. | mar, cires, coacaze negre, floare de portocal |
Note baza Notele de bază - Ultimele și, de multe ori, cu cea mai îndelungată persistență pe piele. Țin undeva de la 4 ore la peste o zi. | patchouli, mosc alb, ambra albă |
Grupe de parfumuri | florale |
Dimensiunea ambalajului | ambalaj de călătorie (până la 100 ml) |
Aura de eleganță seducătoare a apei de toaletă Guerlain La Petite Robe Noire Ma Robe vă învăluie ca și când ați îmbrăca proverbiala mică rochie neagră. Acest parfum delicat și cochet captează farmecul atemporal al rochiilor de seară, pe care vi-l oferă și dumneavoastră.
- un parfum floral fresh, cu tonuri citrice
- autorul parfumului este Thierry Wasser
- într-un flacon superb, cu motivul rochiei de cocteil
Compoziția parfumului:
La debut, vă atrage combinația de iasomie și trandafiri, însoțite de citrice proaspete. Li se alătură, la scurt timp, acorduri delicate de cireșe, de mere și de coacăze negre. Aromele pure de ambră albă, cu mosc alb și paciuli, se împletesc într-o combinație fermecătoare, care vă însoțește de-a lungul estompării.
Povestea parfumului:
Parfumul Ma Robe din colecția La Petite Robe Noire dezvăluie o latură mai exuberantă și mai lipsită de griji, pe care o proiectează nu numai în compoziția aromată fresh, ci și în flacon. Pe partea din spate a flaconului cu design emblematic, în formă de inimă, desenul unei rochii negre de cocteil se întrevede prin nuanța roz deschis.
Croiala fără bretele indică, de la prima vedere, caracterul fresh al parfumului, iar fusta evazată sugerează că se învârte frumos în vârtejul dansului. Parfumul Guerlain La Petite Robe Noire Ma Robe atrage în vârtejul simțurilor pe oricine îl miroase.
Produsul poate avea un alt ambalaj decât cel din imagine, datorită actualizării ambalajelor de către producător.