Ferrari Vetiver Essence

eau de parfum pentru barbati 100 ml

1×
Ferrari Vetiver Essence eau de parfum pentru barbati 100 ml
Ferrari Vetiver Essence eau de parfum pentru barbati 100 ml
Ferrari Vetiver Essence eau de parfum pentru barbati 100 ml
Ferrari Vetiver Essence eau de parfum pentru barbati 100 ml
Ferrari Vetiver Essence eau de parfum pentru barbati 100 ml
Ferrari Vetiver Essence eau de parfum pentru barbati 100 ml
Ferrari Vetiver Essence eau de parfum pentru barbati 100 ml
Ferrari Vetiver Essence eau de parfum pentru barbati 100 ml
Ferrari Vetiver Essence eau de parfum pentru barbati 100 ml
Ferrari Vetiver Essence eau de parfum pentru barbati 100 ml
Ferrari Vetiver Essence eau de parfum pentru barbati 100 ml
Ferrari Vetiver Essence eau de parfum pentru barbati 100 ml
Ferrari Vetiver Essence eau de parfum pentru barbati 100 ml
Ferrari Vetiver Essence eau de parfum pentru barbati 100 ml
Ferrari Vetiver Essence eau de parfum pentru barbati 100 ml
Ferrari Vetiver Essence eau de parfum pentru barbati 100 ml
100 ml
143RON

Cod: FER0331 | Mai mult de 20 buc. în stoc
buc.
Livrarea prin Cargus. Data estimata pentru livrare:
vineri, 21.12.2018
ridicare personală
vineri, 21.12.2018
Ferrari Vetiver Essence
100 ml | 143RON

Descriere parfum Ferrari Vetiver Essence

Parfumul Ferrari Vetiver Essence te învăluie într-un voal elegant, devenind o parte indispensabilă a personalității tale.

  • parfum lemnos picant
  • pentru bărbatul elegant
  • pentru toată ziua, dar și la ocazii deosebite

Compoziție

Note baza
patchouli, tonka
Note inima
cafea, radacina de iris, vetiver
Note varf
bergamota, cardamom, piper roz, piperul de Sichuan
Grupe de parfumuri
lemnoase, picante

Despre brand Ferrari

Brand-ul Ferrari nu are nevoie de o prezentare elaborată. Interesant este că fondatorul său – Enzo Ferrari - nu a intenţionat iniţial să vândă nimic. Societatea Scuderia Ferrari a apărut în 1929, doar cu scopul de a sponsoriza cursele de şoferi amatori. Mai târziu însă, Enzo, obligat de circumstanţe (sponsorizarea echipei Scuderia fiind foarte costisitoare), a fost nevoit să înceapă construirea unor automobile de lux, atât personale, cât şi de curse.
În prezent, Ferrari oferă o gamă largă de produse - electronice, îmbrăcăminte, accesorii de modă şi, nu în ultimul rând, produse cosmetice de lux. Nu surprinde pe nimeni, credem, faptul că marea majoritate a acestora sunt concepute pentru bărbaţi.
Parfumurile Ferrari sunt apreciate de toate persoanele care iubesc adrenalina, mirosul anvelopelor arse şi viteza. Primul dintre ele – Ferrari Black – a fost lansat în anul 1999 şi s-a bucurat de un mare succes. O mare importanţă a avut şi faptul că, în timp ce o maşină sport Ferrari îşi pot permite doar cei mai bogaţi, parfumul cu acelaşi nume era incomparabil mai accesibil ca preţ oferind celui care-l folosește sentimentul de a fi excepţional. Au urmat alte parfumuri reuşite, cum ar fi Ferrari No. 1, Ferrari Racing, Passion pentru femei şi altele.
Ferrari se mândreşte cu cooperarea cu parfumieri celebri, cum ar fi Alberto Morillas, Alexandra Carlin, Karine Dubreuil şi Bernard Ellena. O menţiune specială merită şi flacoanele artistic decorate, bineînţeles, cu simbolul emblematic al mărcii – calul ridicat pe picioarele din spate. Calul are şi el un trecut destul de interesant – iniţial, a fost pictat pe fuzelajul avionului său de însuşi contele Francesco Baracca, legendarul aviator din primul război mondial. Enzo Ferrari s-a întâlnit în anii 1920 cu părinţii acestuia, care i-au permis să folosească simbolul.
Pentru completitudine, ar trebui să adăugăm că, în afară de parfumuri, în portofoliul mărcii de cosmetice Ferrari mai găsiţi geluri de duş, loţiuni şi balsamuri după bărbierit sau deodorante. Casetele cadou la preţuri accesibile merită de asemenea atenţie.
Marca Ferrari îi va fascina cu siguranţă pe toţi cei care sunt în căutarea unor produse exclusive, dar nu prea scumpe, sunt entuziaşti ai huruitului motoarelor puternice şi doresc să-şi sublinieze masculinitatea.

 

Rating Ferrari Vetiver Essence

Adaugă o nouă recenzie

5.0
1 Evaluare
1
aspectul flaconului
persistența parfumului
intensitatea
impresia generală