
Economisiți 16%



- Descriere
- Despre brand
- Rating
Descriere Estée Lauder Modern Muse NuitCompoziție
Adevărata întruchipare a glamourului și a seducției nopții, este Estee Lauder Modern Muse Nuit! Inspirat de opulență, mister și lux, apa de parfum explorează latura adâncă și captivantă a muzei moderne.
- oriental – lemons
- pentru femeia misterioasă și seducătoare
- potrivit pentru seară și ocazii deosebite
Compoziția parfumului
Parfumul se deschide cu note de cassis și mandarină, care se îmbină cu tonurile ascunse în inima aromei, de heliotrop, mușețel și iasomie, pentru o abordare îndrăzneață și modernă asupra feminității seducătoare. Notele de bază, de chihlimbar prețios și mosc, emană senzualitate și o aură de mister.
Povestea parfumului
Parfumul se află într-o sticlă împodobită de capacul în formă de fundă al colecției Modern Muse. Degradeul auriu împodobește baza flaconului, care dezvăluie parfumul de culoare închisă, la fel ca miezul nopții, prin sticla transparentă.
Compoziție
- Note varfNotele de vârf – Ele se dezvoltă imediat după aplicarea parfumului. Creează prima impresie și tind să fie destul de intense, dar nu și de lungă durată.
- mandarina, cassis
- Note inimaNotele de mijloc – (sau inima parfumului) se resimt la câteva minute după ce notele de vârf se dispar. Notele de mijloc au o persistență de 2-3 ore.
- Iasomie chinezeasca, heliotrop, iasomie, musetel
- Note bazaNotele de bază - Ultimele și, de multe ori, cu cea mai îndelungată persistență pe piele. Țin undeva de la 4 ore la peste o zi.
- patchouli, tonka, vanilie Madagascar, mosc, cihlimbar, lemn de santal
- Grupe de parfumuri
- orientale, lemnoase
Despre brand Estée Lauder
Cosmeticele Estée Lauder poartă numele fondatoarei, care, în secolul al XX-lea, a revoluționat lumea frumuseții. Ca nepoată de farmacist, Estée era familiarizată cu producția cosmeticelor încă din copilărire, așa că prima ei cremă nu s-a lăsat prea mult așteptată. În 1946, Estée Lauder a demarat vânzarea propriilor produse.
Brandul Estée Lauder a fost construit pe principiile pasiunii, ale dăruirii și ale perseverenței. Estée vizita adesea saloanele de frumusețe din întreg orașul New York, brandul a prosperat datorită recomandărilor clienților direcți, iar tratamentele pentru ten Estée Lauder au devenit faimoase.
Mica firmă s-a dezvoltat treptat într-un brand de calitate, de talie internațională. Emblematicul fond de ten de la Estée Lauder este, pentru multe femei, o parte integrantă a arsenalului cosmetic, iar crema de față Estée Lauder este, datorită ingredientelor luxoase și abordării științifice, cel mai eficient răsfăț pentru pielea ta. Filosofia brandului Estée Lauder este simplă: fiecare femeie poate fi frumoasă, indiferent de vârstă.