Carolina Herrera Chic for Men Eau de Toilette pentru bărbați

10×
Carolina Herrera Chic for Men Eau de Toilette pentru bărbați
Carolina Herrera Chic for Men Eau de Toilette pentru bărbați
Lichidare de stoc
100 ml
222RON

222,00RON / 100 ml, incl. TVA
Cod: CHR0058 | Mai mult de 5 buc. în stoc
1
Un cadou pentru tine
Folosiți codul brands20 în coșul de cumpărături și beneficiați de 20% reducere la brandurile selectate. Nu se aplică produselor aflate la reducere sau lichidare de stoc.
Livrarea prin Cargus. Data estimată de livrare:
joi 13.05.2021
Ridicare personală
miercuri 12.05.2021

Descriere Carolina Herrera Chic for Men
Compoziție

Apa de toaletă Carolina Herrera Chic for Men este creată pe gustul unui dandy cosmopolit, cu spirit creator și stil propriu, care nu se teme să iasă în evidență. Parfumul original, rafinat și plin de contraste vă cucerește definitiv și creează dependență.

  • un parfum lemnos picant, care vă pune în valoare unicitatea
  • pentru bărbații moderni, care vor să se simtă excelent
  • ideal atât pentru zi, cât și pentru seară

Compoziția parfumului
Carolina Herrera Chic for Men vă surprinde din primul moment cu armonia neașteptată a combinației de pepene, cu lămâie și bergamotă. La scurt timp urmează un duo dulce picant la fel de reușit, de scorțișoară cu cardamon. Sigur nu vă va dezamăgi nici finalul oriental, cu lemn de cedru și boabe de tonka, un duo care formează notele de bază ale compoziției.

Compoziție

Notele de vârf – Ele se dezvoltă imediat după aplicarea parfumului. Creează prima impresie și tind să fie destul de intense, dar nu și de lungă durată.
Note varf
cardamom, bergamota, apa de pepene, lamaie, mandarina
Notele de mijloc – (sau inima parfumului) se resimt la câteva minute după ce notele de vârf se dispar. Notele de mijloc au o persistență de 2-3 ore.
Note inima
scortisoara, piper
Notele de bază - Ultimele și, de multe ori, cu cea mai îndelungată persistență pe piele. Țin undeva de la 4 ore la peste o zi.
Note baza
lemn de santal, mosc, cihlimbar, cedru
Grupe de parfumuri
picante, lemnoase

Despre brand Carolina Herrera

„Mă simt responsabilă pentru femeia de astăzi - responsabilă să o fac să se simtă încrezătoare în sine, modernă și, mai ales, frumoasă". Cuvintele designerului de modă venezuelean Carolina Herrera se regăsesc în idealurile brandului pe care ea, în 1980, l-a creat, dându-i numele său.

Influențată de cultura și de moda internațională, Carolina Herrera s-a remarcat de la început printr-un stil personal de excepție. Cu sprijinul Dianei Vreeland, legendar editor de modă al revistei Vogue, colecțiile Carolinei au debutat la Metropolitan Club din New York, în aclamațiile criticilor. Curând, creațiile ei au îmbrăcat personalități ca Jacqueline și Caroline Kennedy, Laura Bush și, ulterior, Michelle Obama.

Brandul a pătruns cu succes în lumea parfumurilor în anul 1988, prin lansarea primului parfum Carolina Herrera. Printre succesele ulterioare se numără colecția Carolina Herrera 212, denumită astfel după îndrăgitul cartier Manhattan și parfumurile pereche Carolina Herrera Good Girl și Bad Boy. Și acestea, la fel ca celelalte parfumuri - și ca întregul brand, de altfel - simbolizează lux, eleganță și tradiție.

Rating Carolina Herrera Chic for Men10