Bourjois Volume Glamour

mascara pentru volum si curbare

5×
Bourjois Volume Glamour mascara pentru volum si curbare
Bourjois Volume Glamour mascara pentru volum si curbare
Bourjois Volume Glamour mascara pentru volum si curbare
Bourjois Volume Glamour mascara pentru volum si curbare
Bourjois Volume Glamour mascara pentru volum si curbare
Bourjois Volume Glamour mascara pentru volum si curbare
Bourjois Volume Glamour mascara pentru volum si curbare
Bourjois Volume Glamour mascara pentru volum si curbare
culoare 71 Wonder Black 6 ml
46RON

Cod: BOU0836 | Mai mult de 20 buc. în stoc
buc.
Livrarea prin Cargus. Data estimată de livrare:
joi 02.05.2019
Ridicare personală
joi 02.05.2019
Bourjois Volume Glamour
culoare 71 Wonder Black 6 ml | 46RON

Descriere cosmetice Bourjois Volume Glamour

Vrei sprâncene dese și frumos răsucite? Cu Rimelul Bourjois Volume Glamour cu efect push-up, privirea ta va fi seducătoare timp de 16 ore.

Caracteristici:

  • mărește volumul și răsucește minunat genele
  • peria cu fire în 15 direcții diferite răsucește fiecare geană
  • textura mătăsoasă, de un negru intens, nu încarcă și nu lipește genele
  • genele rămân flexibile și frumos fardate, timp de 16 ore
  • potrivit și pentru ochii sensibili sau cu lentile de contact

Mod de aplicare:
Periuța rimelului se poziționează la baza genelor de pe pleoapa de sus și se perie în zigzag, spre vârfuri. Se repetă aplicarea la genele de jos. Se poate aplica și al doilea strat.

Caracteristici

Culoare
negru
Rezistent la apă
nu
Tipuri de mascara
pentru curbare, pentru volum

Despre brand Bourjois

Brand-ul francez Bourjois, fondat în anul 1863 de către vizionarul Joseph-Albert Ponsine, este specializat mai ales în cosmetica decorativă. Primele sale produse au fost bastonașele de machiaj pe bază de ceară, destinate cu precădere actorilor de teatru și purtând nume comice ca „Jealous“ („gelos“) sau „Lovesick“ („bolnav de Dragoste”).
La momentul actual, Bourjois oferă o gamă variată de produse – rimel, dermatografe, rujuri, demachiante, deodorante, geluri de duş, parfumuri și altele – destinate mai ales femeilor. Se străduieşte însă să-şi urmeze filozofia originală și să ofere clienților calitate de vârf la preţuri rezonabile. Fardurile Bourjois sunt îndrăznețe, elegante și de bun gust, potrivite oricărei ocazii și dispoziții. Parfumurile vă surprind prin senzualitate și intensitate.
De menționat că „sora mai tânără a lui Chanel“ (cum se prezintă însăși marca Bourjois) este literalmente obsedată de culori. În catalogul său găsiți 400 de nuanțe, dintre care un sfert se schimbă în fiecare an, în funcție de trendurile actuale. Un mare accent se pune pe designul ambalajului – Bourjois chiar lansează cu regularitate ediții de colecție limitate, în stil vintage.
Bourjois se mândrește cu străduința sa neîncetată de a dezvolta produse noi. A inventat, printre altele, rimelul cu două capete (Coup de Théâtre) sau fardurile de pleoape pudră în cutiuțe, cu pensula inclusă (Suivez Mon Regard). Cosmetica Bourjois este îndrăgită nu doar de stiliștii profesionişti, ci și de o serie de celebrități ca, de exemplu, Kate Hudson, Jessica Simpson, Kate Middleton sau membrii faimosului grup One Direction.
Marca Bourjois îi va încânta cu siguranță pe toți cei care doresc să arate bine şi să-și creeze propria imagine personalizată, sunt creativi.