Bourjois Volume Glamour mascara cu efect de volum

4×
Bourjois Volume Glamour mascara cu efect de volum
Bourjois Volume Glamour mascara cu efect de volum
culoare 61 Ultra Black 12 ml
24RON

200,00RON / 100 ml, incl. TVA
Cod: BOU0093 | În stoc
1
Un cadou pentru tine
15% reducere la cosmetice! Folosiți codul 15notino în coșul de cumpărături. Nu se aplică produselor aflate la reducere sau lichidare de stoc.
Livrarea prin Cargus. Data estimată de livrare:
începând de mâine vineri 16.04.2021
Ridicare personală
începând de mâine vineri 16.04.2021

Descriere Bourjois Volume Glamour
Caracteristici

Rimelul Bourjois Volume Glamour, cu peria în formă de cilindru, conferă genelor un volum dublu și o culoare neagră intensă și asigură un aspect desăvârșit, de la prima aplicare.

Caracteristici:

  • dublează volumul genelor, fără a le lipi
  • alungește și modelează genele, dintr-un singur gest
  • foarte rezistent
  • culoare de un negru intens
  • facilitează o aplicare ușoară și rapidă

Compoziție:

  • ceară naturală și cauciuc siliconic - pentru gene voluminoase
  • pigmenți minerali negri

Mod de aplicare:
Rimelul se aplică cu peria, de la baza genelor spre vârfuri, cu mișcări în zigzag. Dacă este nevoie, se mai poate aplica un al doilea strat.

Caracteristici

Culoare
negru
Tipuri de mascara
pentru ochi sensibili, pentru volum

Despre brand Bourjois

Brand-ul francez Bourjois, fondat în anul 1863 de către vizionarul Joseph-Albert Ponsine, este specializat mai ales în cosmetica decorativă. Primele sale produse au fost bastonașele de machiaj pe bază de ceară, destinate cu precădere actorilor de teatru și purtând nume comice ca „Jealous“ („gelos“) sau „Lovesick“ („bolnav de Dragoste”).
La momentul actual, Bourjois oferă o gamă variată de produse – rimel, dermatografe, rujuri, demachiante, deodorante, geluri de duş, parfumuri și altele – destinate mai ales femeilor. Se străduieşte însă să-şi urmeze filozofia originală și să ofere clienților calitate de vârf la preţuri rezonabile. Fardurile Bourjois sunt îndrăznețe, elegante și de bun gust, potrivite oricărei ocazii și dispoziții. Parfumurile vă surprind prin senzualitate și intensitate.
De menționat că „sora mai tânără a lui Chanel“ (cum se prezintă însăși marca Bourjois) este literalmente obsedată de culori. În catalogul său găsiți 400 de nuanțe, dintre care un sfert se schimbă în fiecare an, în funcție de trendurile actuale. Un mare accent se pune pe designul ambalajului – Bourjois chiar lansează cu regularitate ediții de colecție limitate, în stil vintage.
Bourjois se mândrește cu străduința sa neîncetată de a dezvolta produse noi. A inventat, printre altele, rimelul cu două capete (Coup de Théâtre) sau fardurile de pleoape pudră în cutiuțe, cu pensula inclusă (Suivez Mon Regard). Cosmetica Bourjois este îndrăgită nu doar de stiliștii profesionişti, ci și de o serie de celebrități ca, de exemplu, Kate Hudson, Jessica Simpson, Kate Middleton sau membrii faimosului grup One Direction.
Marca Bourjois îi va încânta cu siguranță pe toți cei care doresc să arate bine şi să-și creeze propria imagine personalizată, sunt creativi.

Rating Bourjois Volume Glamour4