Bourjois Rouge Velvet The Lipstick ruj mat

culoare 13 Nohalicious 2,4 g
27RON
1.125RON / 100 g, incl. TVA
- culoare 15 Peach Tatin 2,4 g
- culoare 06 Abrico’dabra! 2,4 g
- culoare 02 Flaming’ Rose 2,4 g
- culoare 01 Hey Nude! 2,4 g
- culoare 13 Nohalicious 2,4 g
- culoare 16 Caramelody 2,4 g
- culoare 32 Choupi'nk 2,4 g
- culoare 05 Brique-à-brac 2,4 g
- culoare 03 Hyppink Chic 2,4 g
- culoare 18 Mauve Martre 2,4 g
- culoare 09 Fuchsia Botté 2,4 g
- culoare 07 Joli Carmin’ois 2,4 g
- culoare 17 From Paris With Mauve 2,4 g
- culoare 33 Rose Water 2,4 g
- culoare 19 Place De Roses 2,4 g
- culoare 22 Moka-Déro 2,4 g
- culoare 21 Grande Roux 2,4 g
- culoare 08 Rubi’s Cute 2,4 g
- culoare 11 Berry Formidable 2,4 g
- culoare 10 Magni-Fig 2,4 g
- culoare 24 Pari'sienne 2,4 g
- culoare 12 Brunette 2,4 g
- culoare 23 Taupe Of Paris 2,4 g
- culoare 25 Maca'brown 2,4 g
- culoare 14 Brownette 2,4 g
- culoare 35 Perfect Date 2,4 g
- culoare 20 Plum Royal 2,4 g
- culoare 26 French Opéra 2,4 g
Cod: BOU01582 | În stoc
1
Livrarea prin Cargus. Data estimată de livrare:
începând de mâine marți 02.03.2021
Ridicare personală
începând de mâine marți 02.03.2021
- Descrierea produsului
- Despre brand
- Rating 10
Descrierea produsului Bourjois Rouge Velvet The LipstickCaracteristici
Descrierea produsului Bourjois Rouge Velvet The Lipstick
Caracteristici
Rujul mat Bourjois Rouge Edition Velvet, cu textură mătăsoasă, asigură buzelor o culoare intensă, un finisaj mat și o senzație plăcută, de hidratare.
Caracteristici:
- intens pigmentat, pentru o culoare saturată
- textura devine, treptat, mată și aderă perfect la buze
- compoziția hidratantă previne uscarea buzelor
- machiajul rezistă ore în șir
- oferă o senzație plăcută și catifelată, pe buze
Mod de aplicare:
Se aplică uniform pe buze, de la un colț la celălalt, și se întinde delicat.
Caracteristici
- Culoare
- albastru
- Efect
- mat
Despre brand Bourjois
p>Brand-ul francez Bourjois, fondat în anul 1863 de către vizionarul Joseph-Albert Ponsine, este specializat mai ales în cosmetica decorativă. Primele sale produse au fost bastonașele de machiaj pe bază de ceară, destinate cu precădere actorilor de teatru și purtând nume comice ca „Jealous“ („gelos“) sau „Lovesick“ („bolnav de Dragoste”).
La momentul actual, Bourjois oferă o gamă variată de produse – rimel, dermatografe, rujuri, demachiante, deodorante, geluri de duş, parfumuri și altele – destinate mai ales femeilor. Se străduieşte însă să-şi urmeze filozofia originală și să ofere clienților calitate de vârf la preţuri rezonabile. Fardurile Bourjois sunt îndrăznețe, elegante și de bun gust, potrivite oricărei ocazii și dispoziții. Parfumurile vă surprind prin senzualitate și intensitate.
De menționat că „sora mai tânără a lui Chanel“ (cum se prezintă însăși marca Bourjois) este literalmente obsedată de culori. În catalogul său găsiți 400 de nuanțe, dintre care un sfert se schimbă în fiecare an, în funcție de trendurile actuale. Un mare accent se pune pe designul ambalajului – Bourjois chiar lansează cu regularitate ediții de colecție limitate, în stil vintage.
Bourjois se mândrește cu străduința sa neîncetată de a dezvolta produse noi. A inventat, printre altele, rimelul cu două capete (Coup de Théâtre) sau fardurile de pleoape pudră în cutiuțe, cu pensula inclusă (Suivez Mon Regard). Cosmetica Bourjois este îndrăgită nu doar de stiliștii profesionişti, ci și de o serie de celebrități ca, de exemplu, Kate Hudson, Jessica Simpson, Kate Middleton sau membrii faimosului grup One Direction.
Marca Bourjois îi va încânta cu siguranță pe toți cei care doresc să arate bine şi să-și creeze propria imagine personalizată, sunt creativi.
La momentul actual, Bourjois oferă o gamă variată de produse – rimel, dermatografe, rujuri, demachiante, deodorante, geluri de duş, parfumuri și altele – destinate mai ales femeilor. Se străduieşte însă să-şi urmeze filozofia originală și să ofere clienților calitate de vârf la preţuri rezonabile. Fardurile Bourjois sunt îndrăznețe, elegante și de bun gust, potrivite oricărei ocazii și dispoziții. Parfumurile vă surprind prin senzualitate și intensitate.
De menționat că „sora mai tânără a lui Chanel“ (cum se prezintă însăși marca Bourjois) este literalmente obsedată de culori. În catalogul său găsiți 400 de nuanțe, dintre care un sfert se schimbă în fiecare an, în funcție de trendurile actuale. Un mare accent se pune pe designul ambalajului – Bourjois chiar lansează cu regularitate ediții de colecție limitate, în stil vintage.
Bourjois se mândrește cu străduința sa neîncetată de a dezvolta produse noi. A inventat, printre altele, rimelul cu două capete (Coup de Théâtre) sau fardurile de pleoape pudră în cutiuțe, cu pensula inclusă (Suivez Mon Regard). Cosmetica Bourjois este îndrăgită nu doar de stiliștii profesionişti, ci și de o serie de celebrități ca, de exemplu, Kate Hudson, Jessica Simpson, Kate Middleton sau membrii faimosului grup One Direction.
Marca Bourjois îi va încânta cu siguranță pe toți cei care doresc să arate bine şi să-și creeze propria imagine personalizată, sunt creativi.