Vrei să obții rapid un ten fără cusur? Crema CC Bourjois 123 Perfect acoperă micile imperfecțiuni și îngrijește tenul, pe durata întregii zile.
Caracteristici:
- camuflează imperfecțiunile tenului, diminuează vizibilitatea porilor
- reduce roșeața și cearcănele
- uniformizează și iluminează tenul
- lasă pielea hidratată și fină la atingere
- textura lejeră și non grasă oferă o senzație de confort
- se aplică ușor și aderă imediat la piele
Compoziție:
- 3 tipuri de pigmenți de corectare - reduc apariția petelor închise
- extract din ceai alb - efect de îngrijire
- SPF 15 - protejează împotriva efectelor razelor solare
Mod de aplicare:
Crema CC se aplică pe fața perfect curată, folosind degetele sau buretele de machiaj. Se întinde uniform, dinspre centrul feței spre exterior. Dacă este nevoie, se poate aplica o cantitate mai mică și pe zona ochilor.
Caracteristici
Consistență | crema |
Tipul de ten | pentru toate tipurile de piele |
Efect | Hidratare, calmare, iluminare |
Protecție împotriva soarelui | fără SPF |
Tipul de cremă tonifiantă | crema CC |
Compoziție completă
Brand-ul francez Bourjois, fondat în anul 1863 de către vizionarul Joseph-Albert Ponsine, este specializat mai ales în cosmetica decorativă. Primele sale produse au fost bastonașele de machiaj pe bază de ceară, destinate cu precădere actorilor de teatru și purtând nume comice ca „Jealous“ („gelos“) sau „Lovesick“ („bolnav de Dragoste”).
La momentul actual, Bourjois oferă o gamă variată de produse – rimel, dermatografe, rujuri, demachiante, deodorante, geluri de duş, parfumuri și altele – destinate mai ales femeilor. Se străduieşte însă să-şi urmeze filozofia originală și să ofere clienților calitate de vârf la preţuri rezonabile. Fardurile Bourjois sunt îndrăznețe, elegante și de bun gust, potrivite oricărei ocazii și dispoziții. Parfumurile vă surprind prin senzualitate și intensitate.
De menționat că „sora mai tânără a lui Chanel“ (cum se prezintă însăși marca Bourjois) este literalmente obsedată de culori. În catalogul său găsiți 400 de nuanțe, dintre care un sfert se schimbă în fiecare an, în funcție de trendurile actuale. Un mare accent se pune pe designul ambalajului – Bourjois chiar lansează cu regularitate ediții de colecție limitate, în stil vintage.
Bourjois se mândrește cu străduința sa neîncetată de a dezvolta produse noi. A inventat, printre altele, rimelul cu două capete (Coup de Théâtre) sau fardurile de pleoape pudră în cutiuțe, cu pensula inclusă (Suivez Mon Regard). Cosmetica Bourjois este îndrăgită nu doar de stiliștii profesionişti, ci și de o serie de celebrități ca, de exemplu, Kate Hudson, Jessica Simpson, Kate Middleton sau membrii faimosului grup One Direction.
Marca Bourjois îi va încânta cu siguranță pe toți cei care doresc să arate bine şi să-și creeze propria imagine personalizată, sunt creativi.