Annayake Ultratime

gel crema zona ochilor

Annayake Ultratime gel crema zona ochilor
Annayake Ultratime gel crema zona ochilor
Annayake Ultratime gel crema zona ochilor
Annayake Ultratime gel crema zona ochilor
Annayake Ultratime gel crema zona ochilor
Annayake Ultratime gel crema zona ochilor
Annayake Ultratime gel crema zona ochilor
Annayake Ultratime gel crema zona ochilor
Annayake Ultratime gel crema zona ochilor
Annayake Ultratime gel crema zona ochilor
Annayake Ultratime gel crema zona ochilor
Annayake Ultratime gel crema zona ochilor
Annayake Ultratime gel crema zona ochilor
Annayake Ultratime gel crema zona ochilor
Annayake Ultratime gel crema zona ochilor
Annayake Ultratime gel crema zona ochilor
Livrare gratuită
15 ml
359RON

Cod: ANN0040 | Mai mult de 20 buc. în stoc
buc.
Livrarea prin Cargus. Data estimata pentru livrare:
vineri, 19.10.2018
ridicare personală
vineri, 19.10.2018
Annayake Ultratime
15 ml | 359RON

Descriere cosmetice Annayake Ultratime

Tratamentul pentru ochi Annayake Ultratime îngrijește pielea din jurul ochilor, oferindu-i nutriția și hidratarea necesare.

Caracteristici:

  • hidratează în profunzime
  • netezește liniile și ridurile fine
  • înviorează și netezește zona ochilor

Cum se utilizează:
Produsul se aplică în jurul ochilor dimineața și/sau seara, prin tapotare cu degetele, până la absorbție.

Caracteristici

Consistență
cremă gel
După tipul de problemă al pielii
hidratare
Tipul de ten
pentru toate tipurile de piele
Vârsta
riduri

Despre brand Annayake

Annayake, brandul japonez de top în modă, cosmetice și parfumuri, împărtășește lumii occidentale sofisticatul stil japonez de abordare a vieții. Brandul a câștigat popularitate în întreaga lume, printre cei mai pretențioși clienți, care pun mare accent pe precizie, pe subtilitate și pe originalitate.

Brandul Annayake a fost fondat în 1988, dar tradițiile sale sunt mult mai îndepărtate. Produsele acestui brand sunt dezvoltate în spiritul respectului pentru tradiția milenară a preciziei japoneze. Annayake tine întotdeauna cont de schimbările din stilul de viață și de așteptările clienților săi și, astfel, cosmeticele, parfumurile și celelalte produse îmbină perfect învățămintele antice, cu cele mai noi practici și tendințe.

Primul parfum Annayake a fost lansat în 2000, iar astăzi, portofoliul brandului cuprinde aproape două duzini de parfumuri unice și perfect echilibrate, pentru bărbați și femei. Compozițiile sunt caracterizate printr-o îmbinare atractivă între Orient și Occident, cu participarea unor parfumieri de renume, cum ar fi Lucas Sieuzac, Emilie Bevierre Coppermann, Christophe Raynaud și Martine Pallix.

Annayake reprezintă o dimensiune cu totul nouă a parfumului, bazată pe experiența din activitatea sa de succes în lumea cosmeticelor și pe perfectarea conceptului de „frumusețe totală“.

Meniu