Annayake Ultratimecrema antirid pentru zona ochilor

Annayake Ultratime crema antirid pentru zona ochilor
Annayake Ultratime crema antirid pentru zona ochilor
15 ml

Cod: ANN00419 | Acest produs este momentan indisponibil

Urmărește disponibilitatea produselor

Te anunțăm imediat, prin e-mail, când produsul reapare în stoc. Depinde numai de tine dacă alegi să profiți de ofertă.

Prin trimitere, vă exprimați acordul cu privire la prelucrarea e-mailului în scopul informării dvs. privind disponibilitatea produsului, de către compania Notino, s.r.o., până la expedierea e-mailului respectiv, dar timp de maximum 1 an. Aveți dreptul de a vă retrage oricând consimțământul. Pentru mai multe informații, consultați principiile privind prelucrarea datelor cu caracter personal.​.
Un cadou pentru tine
Achiziționați produse de minim 200 RON și vă puteți alege gratuit un Discovery Box ce conține eșantioane de parfumuri și cosmetice favorite.
Un cadou pentru tine
Un cadou pentru tine
Un cadou pentru tine
Un cadou pentru tine

Descrierea produsului Annayake Ultratime
Caracteristici

Tratamentul pentru ochi Annayake Ultratime îngrijește pielea din jurul ochilor, oferindu-i nutriția și hidratarea necesare.

Caracteristici:

  • netezește liniile și ridurile fine
  • înviorează și netezește zona ochilor
  • oferă pielii elasticitate

Cum se utilizează:
Produsul se aplică în jurul ochilor dimineața și/sau seara, prin tapotare cu degetele, până la absorbție.

Caracteristici

Tipul de ten
riduri și ten matur
Efect
anti-age, lifting

Despre brand Annayake

Annayake, brandul japonez de top în modă, cosmetice și parfumuri, împărtășește lumii occidentale sofisticatul stil japonez de abordare a vieții. Brandul a câștigat popularitate în întreaga lume, printre cei mai pretențioși clienți, care pun mare accent pe precizie, pe subtilitate și pe originalitate.

Brandul Annayake a fost fondat în 1988, dar tradițiile sale sunt mult mai îndepărtate. Produsele acestui brand sunt dezvoltate în spiritul respectului pentru tradiția milenară a preciziei japoneze. Annayake tine întotdeauna cont de schimbările din stilul de viață și de așteptările clienților săi și, astfel, cosmeticele, parfumurile și celelalte produse îmbină perfect învățămintele antice, cu cele mai noi practici și tendințe.

Primul parfum Annayake a fost lansat în 2000, iar astăzi, portofoliul brandului cuprinde aproape două duzini de parfumuri unice și perfect echilibrate, pentru bărbați și femei. Compozițiile sunt caracterizate printr-o îmbinare atractivă între Orient și Occident, cu participarea unor parfumieri de renume, cum ar fi Lucas Sieuzac, Emilie Bevierre Coppermann, Christophe Raynaud și Martine Pallix.

Annayake reprezintă o dimensiune cu totul nouă a parfumului, bazată pe experiența din activitatea sa de succes în lumea cosmeticelor și pe perfectarea conceptului de „frumusețe totală“.

Rating Annayake Ultratime