Annayake Love for Himeau de toilette pentru bărbați

Annayake Love for Him eau de toilette pentru bărbați
Annayake Love for Him eau de toilette pentru bărbați
100 ml
219RON

Cod: ANN0146 | Mai mult de 5 buc. în stoc
1
Livrarea prin Cargus. Data estimată de livrare:
vineri 22.11.2019
Ridicare personală
vineri 22.11.2019
  • Descriere parfum
  • Despre brand
  • Rating

Descriere parfum Annayake Love for Him
Compoziție

  • parfum lemnos
  • pentru aventurierul modern
  • pentru fiecare zi

Compoziție

Note varf
portocala amara, apa de pepene, bergamota
Note inima
tonuri marine, nucsoara, cardamom
Note baza
patchouli, cihlimbar, cedru
Grupe de parfumuri
acvatice, lemnoase

Despre brand Annayake

Annayake, brandul japonez de top în modă, cosmetice și parfumuri, împărtășește lumii occidentale sofisticatul stil japonez de abordare a vieții. Brandul a câștigat popularitate în întreaga lume, printre cei mai pretențioși clienți, care pun mare accent pe precizie, pe subtilitate și pe originalitate.

Brandul Annayake a fost fondat în 1988, dar tradițiile sale sunt mult mai îndepărtate. Produsele acestui brand sunt dezvoltate în spiritul respectului pentru tradiția milenară a preciziei japoneze. Annayake tine întotdeauna cont de schimbările din stilul de viață și de așteptările clienților săi și, astfel, cosmeticele, parfumurile și celelalte produse îmbină perfect învățămintele antice, cu cele mai noi practici și tendințe.

Primul parfum Annayake a fost lansat în 2000, iar astăzi, portofoliul brandului cuprinde aproape două duzini de parfumuri unice și perfect echilibrate, pentru bărbați și femei. Compozițiile sunt caracterizate printr-o îmbinare atractivă între Orient și Occident, cu participarea unor parfumieri de renume, cum ar fi Lucas Sieuzac, Emilie Bevierre Coppermann, Christophe Raynaud și Martine Pallix.

Annayake reprezintă o dimensiune cu totul nouă a parfumului, bazată pe experiența din activitatea sa de succes în lumea cosmeticelor și pe perfectarea conceptului de „frumusețe totală“.

Rating Annayake Love for Him