


Note varf Notele de vârf – Ele se dezvoltă imediat după aplicarea parfumului. Creează prima impresie și tind să fie destul de intense, dar nu și de lungă durată. | floare de mandarin, extras din portocala amara, grapefruit, orantique |
Note inima Notele de mijloc – (sau inima parfumului) se resimt la câteva minute după ce notele de vârf se dispar. Notele de mijloc au o persistență de 2-3 ore. | grapefruit |
Note baza Notele de bază - Ultimele și, de multe ori, cu cea mai îndelungată persistență pe piele. Țin undeva de la 4 ore la peste o zi. | mosc, tonuri pulverulente |
Categoria parfumurilor de interior | florale |
Tipuri de ceară | altele |
Utilizarea de ceară | în lampa cu aromă |
- A nu se lăsa la îndemâna copiilor.
Prima lumânare Yankee Candle a apărut în 1969, creatorul Mike Kittredge oferind-o cadou de Crăciun mamei sale. Entuziasmul mamei, al prietenilor și al vecinilor pentru această lumânare l-a încurajat pe Mike să continue. Imensul succes l-a determinat să mute producția din garajul familiei într-o fostă fabrică de hârtie, punând astfel bazele brandului Yankee Candle.
Din momentul aprinderii, până la arderea completă, lumânările Yankee Candle emană arome minunate, curate și persistente, care înnobilează fiecare interior. Lumânările conțin cantități mari de uleiuri aromatice și de extracte naturale. Fiecare esență aromatică întruchipează perfect ingredientul, locul sau experiența care a inspirat-o. Ce atmosferă vor evoca la tine acasă – relaxantă, festivă sau proaspătă – depinde de alegerea ta.
Un cadou de la acest brand place tuturor; deosebit de populare sunt edițiile speciale de Crăciun Yankee Candle, lumânările de ceară Yankee Candle, seturile cadou Yankee Candle sau parfumurile pentru mașină Yankee Candle.
Astăzi, Yankee Candle este cel mai mare producător de lumânări parfumate și de parfumuri de interior. Produsele sunt disponibile în 20 de țări și, doar în SUA, compania deține peste 18 mii de magazine. Și când te gândești că totul a început de la un cadou de Crăciun pentru mama.