TIGI Bed Head Ego Boost balsam (nu necesita clatire) pentru varfuri despicate

5×
TIGI Bed Head Ego Boost balsam  (nu necesita clatire) pentru varfuri despicate
TIGI Bed Head Ego Boost balsam  (nu necesita clatire) pentru varfuri despicate
237 ml
29RON

12,24RON / 100 ml, incl. TVA
Cod: TIG0194 | În stoc
1
Un cadou pentru tine
Cumpărați cel puțin trei produse pentru îngrijirea părului și primiți 15% reducere. Reducerea se deduce automat în coșul de cumpărături. Nu se aplică produselor aflate la reducere sau lichidare de stoc.
Livrarea prin Cargus. Data estimată de livrare:
marți 15.06.2021
Ridicare personală
începând de mâine luni 14.06.2021

Descriere TIGI Bed Head Ego Boost
Caracteristici

Balsamul hidratant ideal pentru repararea vârfurilor deteriorate este TIGI Bed Head Ego Boost Split End Mender and Leave - In Conditioner! Ajută la repararea vârfurilor despicate și protejează părul uscat și deteriorat de efectele nocive ale factorilor externi, de tratamentele chimice și de ruperea în timpul perierii.

Caracteristici:

  • repară vârfurile deteriorate
  • protejează împotriva factorilor externi
  • protejează de tratamentele chimice
  • combate ruperea firelor de păr
  • hidratează părul
  • facilitează pieptănarea
  • oferă strălucire
  • lasă părul moale la atingere
  • combate electrizarea

Ingrediente:

  • keratină – hidratează, combate electrizarea și oferă maleabilitate părului

Aplicare:
Aplicați pe păr după șamponare. Masați delicat vârfurile. Nu clătiți.

Caracteristici

Consistență
gel
Tipuri de păr
toate tipurile de păr
Efect
Prevenirea despicării vârfurilor
Tipul scalpului
scalp normal
Probleme cu părul
Îngrijire păr fragil, cu vârfurile despicate, păr degradat

Despre brand TIGI

Cosmetica TIGI | Compania TIGI a fost fondată în anul 1986 de cei patru frați Mascolo – descendenții faimosului stilist italian Franco Mascolo, printre ai cărui clienți s-au numărat și legendarele actrițe Sofia Loren și Gina Lollobrigida. Toni, Guy, Bruno și Anthony au mers pe urmele tatălui lor și, practic din nimic, au construit renumita rețea de saloane de coafură Toni & Guy. Aceasta numără peste 420 de filiale în 42 de țări din întreaga lume.
Caracterul excepţional al produselor TIGI constă în special în faptul că sunt dezvoltate de stiliști profesioniști, pentru uzul altor stiliști profesioniști. În aceeași notă, Echipa creativă TIGI vine în fiecare an cu o nouă colecție de coafuri, destinate cu precădere pentru propagarea celor trei game principale ale acestei mărci exclusive – Bed Head, S-Factor și Catwalk.
Ultima menționată clădește în imaginație o punte care leagă lumea părului frumos de cea a modei de lux. Catwalk a crescut ca imagine tocmai datorită cooperării cu tânărul creator britanic Christopher Kane. Datorită lui, stiliștii de astăzi reușesc să mulțumească și cei mai pretențioși clienți, care-şi doresc să semene cu stelele de cinema sau cu cele din lumea muzicii. Interesant este că până și mirosul cosmeticelor TIGI Catwalk este inspirat de parfumurile exclusive.
La fabricarea șampoanelor, a balsamurilor, a pastelor de modelare și a altor produse TIGI se folosesc adesea ingrediente relativ ieșite din comun. De exemplu, utilizând cunoștințele lor de biologie modernă, autorii colecției Catwalk Curlesque au creat aşa-numitul Catwalk Aquacomplex – un „cocteil“ unicat din apă de castraveți și extracte din diverse tipuri de alge și fenicul de mare. Acesta a devenit un hit printre femeile cu păr ondulat sau creț. O mențiune specială merită ingredientele la fel de luxoase, cum ar fi cașmirul, șampania sau perlele, conținute în gama preparatelor S-Factor.
Brand-ul TIGI îi va atrage cu siguranță pe toți cei care doresc să arate excelent, dar nu au chef să petreacă ore întregi în saloanele de frumusețe, pe cei care caută calitate la prețuri rezonabile, sunt jucăuși, le plac stilurile de păr creative și aleg în primul rând cu ochii (după designul și culoarea ambalajului).

Rating TIGI Bed Head Ego Boost5