



Note varf Notele de vârf – Ele se dezvoltă imediat după aplicarea parfumului. Creează prima impresie și tind să fie destul de intense, dar nu și de lungă durată. | bergamota, capsuna, iasomie, miere, orhidee, trandafir, rug, helional |
Note inima Notele de mijloc – (sau inima parfumului) se resimt la câteva minute după ce notele de vârf se dispar. Notele de mijloc au o persistență de 2-3 ore. | ciocolata, caramel, cumarina |
Note baza Notele de bază - Ultimele și, de multe ori, cu cea mai îndelungată persistență pe piele. Țin undeva de la 4 ore la peste o zi. | patchouli, mosc, lemn de santal, vanilie |
Grupe de parfumuri | orientale |
Un parfum angelic, cu o compoziție provocatoare, ca din altă lume. Aceasta este apa de parfum Mugler Angel, creată special pentru femei cu chip de înger. Nu vă lăsați indusă în eroare de gingășia flaconului. Parfumul are o personalitate puternică și inconfundabilă, cu un caracter ușor excentric, care poate fi ori iubit la nebunie, ori total detestat. Cu Angel nu există jumătăți de măsură.
- un parfum dulce intens, cu ciocolată
- pentru femeile care nu se tem să fie în centrul atenției
- ideal pentru seară și în zilele geroase de iarnă
Compoziția parfumului:
Emblematicul Angel debutează cu tonuri dulci: ciocolată, miere, caramel și vată de zahăr, care contrastează cu acordul picant de paciuli, prospețimea citrică a bergamotei, cocosul și căldura lemnului de santal. Finalul, de o senzualitate neobișnuită, aparține notelor de bază, de tip oriental.
Povestea parfumului:
Apa de parfum Angel Mugler a fost lansată în anul 1992, fiind o creație a parfumierilor Olivier Cresp și Yves de Chirin. Curând, a devenit cel mai popular parfum din Franța, cucerind apoi întregul mapamond. Emblematica aromă este prezentată într-un flacon stelat, albastru ca cerul, cu aluzie la cerul nopții, plin de stele strălucitoare. O compoziție aromată foarte intensă, cu siguranță nu pentru toată lumea. Dacă însă vă îndrăgostiți de ea, puteți fi sigură că nimic nu vă poate sublinia mai bine forța personalității.





