Nina RicciBella Eau de Toilette pentru femei
Nu vă ascundeți eul spontan, veți fi mai captivantă - la fel ca și apa de toaletă Nina Ricci Bella. La fel cum dvs. vă lăsați vrăjită de acest parfum fresh și îndrăzneț, nici cei din jur nu pot rezista frumuseții imprevizibile și farmecului dvs. feminin. Ajung câteva picături…
- un parfum pentru fete îndrăznețe, ideal pentru zi
- o creație a parfumierelor Sonia Constant și Louise Turner
- un flacon superb, absolut remarcabil, în formă de măr
Compoziția parfumului
Caracterul captivant al parfumului este evident din primele secunde, când veți ceda farmecului rubarbei, în combinație cu mandarina verde și delicioasă. La scurt timp, parfumul trece fluid spre inima florală, de trandafiri și frezii. Acordurile finale, de vanilie caldă și de mosc alb curat, atrag ca un magnet nu doar pe cea care folosește parfumul, ci și pe toți cei din jur.
Povestea parfumului
Culoarea verde din linia Les Belles de Nina aparține parfumului Nina Ricci Bella. Verdele reflectă caracterul îndrăzneț și vibrant al parfumului. Pe frunzele sale aurii, care fac parte din capac, a aterizat o gărgăriță de culoare albastru închis, un motiv în plus pentru a vă îndrăgosti instantaneu de acest parfum.
Compoziție
Note varf | mandarina verde, rubarba |
Note inima | trandafir, frezie |
Note baza | mosc alb, vanilie |
Grupe de parfumuri | de fructe, florale |
Compoziție completă
Creațiile designerului de modă Nina Ricci sunt feminine, rafinate și minimaliste. Casa ei de modă haute couture decorează Parisul din 1932, iar creațiile perfect croite, din materiale exclusive, înfrumusețează pariziencele. La scurt timp, Nina Ricci, împreună cu fiul său au extins colecția cu parfumurile Nina Ricci, care sunt și astăzi o parte esențială a acestui brand francez.
Primul parfum Nina Ricci, Coeur Joie, a fost lansat în 1946, iar al doilea parfum, L'Air du Temps, trece cu succes testul timpului și al modei din 1948. Esența ascunsă în faimosul flacon, încoronat cu un porumbel de cristal, întruchipează dragostea și libertatea, devenind esența emblematică a brandului. Popularitatea sa a contribuit la consolidarea succesului internațional al casei de modă, rămânând până astăzi o sursă de inspirație nesfârșită, atât pentru întreaga sa creație, cât și pentru alte parfumuri Nina Ricci.