
Economisiți 32%
- Descriere
- Despre brand
- Rating
Descriere Lacoste L'Homme Lacoste TimelessCompoziție
Trăiți senzația infinitului. Apa de toaletă Lacoste L‘Homme Lacoste Timeless vă inspiră să vă opriți, să creați o buclă de timp și să trăiți din plin momentul.
- un parfum aromatic, lemnos și picant
- pentru bărbatul modern și carismatic
- parfumul are și o variantă feminină, Lacoste Pour Femme Timeless
Compoziția parfumului
Parfumul debutează fresh, cu bergamotă, rubarbă și ceai verde, temperate de elegantul cardamon. Notele din inimă sunt echilibrate, energia piperului negru și a ghimbirului fiind completate inspirat de iasomia efervescentă și de migdalele cremos-amărui. Baza lemnoasă de cedru și Akigalawood® este amplificată cald de vanilie, de mosc și de ambră.
Povestea parfumului
L’Homme Lacoste Timeless a apărut în atelierul parfumierului Michel Girard ca urmare a dorinței sale de a găsi o formă neobișnuită de prospețime. Combinația de condimente și fructe s-a dovedit a fi perfect atemporală. Ideea de infinit stă la baza poveștii acestei ape de toaletă, care își îndeplinește cu brio misiunea de expresie carismatică a eleganței masculine.
Notă importantă
Inflamabil.
Compoziție
- Note varfNotele de vârf – Ele se dezvoltă imediat după aplicarea parfumului. Creează prima impresie și tind să fie destul de intense, dar nu și de lungă durată.
- cardamom, bergamota, rubarba
- Note inimaNotele de mijloc – (sau inima parfumului) se resimt la câteva minute după ce notele de vârf se dispar. Notele de mijloc au o persistență de 2-3 ore.
- piper negru, ghimbir, iasomie, migdale
- Note bazaNotele de bază - Ultimele și, de multe ori, cu cea mai îndelungată persistență pe piele. Țin undeva de la 4 ore la peste o zi.
- Akigalawood®, lemn de cedru, vanilie, mosc, cihlimbar
- Grupe de parfumuri
- picante, lemnoase
Despre brand Lacoste
Brandul Lacoste este imaginea eleganței neprotocolare, atât în modă, cât și în lumea parfumurilor. Brandul a fost fondat în anul 1933, de către celebrul tenisman René Lacoste și, inițial, s-a concentrat exclusiv pe producția de articole sportive. Campionul francez și-a dorit ca, pe terenul de tenis, să se simtă nu doar confortabil, ci și ca un gentleman. Conceptul original al eleganței lejere, simple și naturale se reflectă și astăzi în moda și în parfumurile Lacoste.
René Lacoste a dat brandului nu numai numele său, ci și cunoscutul simbol – crocodilul verde. Acesta e inspirat de porecla „Crocodilul“, dată tenismenului de ziariștii americani, după ce căpitanul echipei franceze la Cupa Davis i-a promis acestuia o geantă din piele de crocodil, ca recompensă pentru un meci câștigat.
Primul parfum Lacoste a fost lansat în anul 1984. Au urmat alte game de parfumuri pentru bărbați și femei, majoritatea inspirate din diverse sporturi. Parfumurile Lacoste pentru bărbați și femei simbolizează eleganța lejeră și, în ultimele decenii, ocupă un loc de prestigiu printre brandurile de top ale modei contemporane.