Guess Seductive Homme

eau de toilette pentru barbati 50 ml

10×
Guess Seductive Homme eau de toilette pentru barbati 50 ml
Guess Seductive Homme eau de toilette pentru barbati 50 ml
Guess Seductive Homme eau de toilette pentru barbati 50 ml
Guess Seductive Homme eau de toilette pentru barbati 50 ml
Guess Seductive Homme eau de toilette pentru barbati 50 ml
Guess Seductive Homme eau de toilette pentru barbati 50 ml
Guess Seductive Homme eau de toilette pentru barbati 50 ml
Guess Seductive Homme eau de toilette pentru barbati 50 ml
Guess Seductive Homme eau de toilette pentru barbati 50 ml
Guess Seductive Homme eau de toilette pentru barbati 50 ml
Guess Seductive Homme eau de toilette pentru barbati 50 ml
Guess Seductive Homme eau de toilette pentru barbati 50 ml
Guess Seductive Homme eau de toilette pentru barbati 50 ml
Guess Seductive Homme eau de toilette pentru barbati 50 ml
50 ml
109RON

Cod: GUS0621 | Mai mult de 5 buc. în stoc
buc.
Livrarea prin Cargus. Data estimata pentru livrare:
marți, 18.12.2018
ridicare personală
marți, 18.12.2018
Guess Seductive Homme
50 ml | 109RON

Descriere parfum Guess Seductive Homme

Parfumul Guess Seductive Homme este intens bărbătesc și captivant, oferindu-i celui care-l folosește un plus de încredere, în orice moment al zilei.

  • parfum aromatic
  • pentru bărbatul modern și încrezător
  • pentru toată ziua, dar și la ocazii deosebite

Compoziție

Note baza
cihlimbar, lemn de santal, mosc, patchouli
Note inima
frunze de violete, orhidee, vetiver
Note varf
cardamom, mandarina, piper roz
Grupe de parfumuri
lemnoase, orientale

Despre brand Guess

Parfumurile Guess - visul american. Brand-ul american Guess este cunoscut mai ales datorită articolelor de îmbrăcăminte remarcabile prin calitate şi influență în dictarea tendințelor în modă. Nu în ultimul rând de succes sunt și accesoriile, ceasurile, bijuteriile și, bineînțeles, parfumurile.
Brand-ul Guess a fost fondat în 1981 de către frații Georges, Armand, Paul și Maurice Marciano. Născuți în Maroc, frații au emigrat în California în 1977, pentru a-şi împlini visul american. Pe parcursul anilor ‘70, aceștia au făcut vâlvă în lumea modei prin utilizarea materialului de blugi care, în acea perioadă, era considerat demodat. Creațiile fraților Marciano au fost universale, speciale şi atât de senzuale, încât au schimbat pentru totdeauna atitudinea lumii modei față de blugi.
Acum marca Guess este printre cele mai renumite din lume. Moda lor lejeră, precum și accesoriile pentru bărbați, femei și copii semnifică asumarea unui anumit stil de viață. Printre vedetele cu care Guess cooperează în scopuri de marketing se numără Claudia Schiffer, Anna Nicole Smith, Laetitia Casta, Carla Bruni şi Naomi Campbell. În secolul  XXI, numele Guess a fost asociat în special cu cel al bogatei moștenitoare Paris Hilton.
Guess a lansat primul său parfum în anii ‘80 în cooperare cu Revlon. Ulterior a început să colaboreze cu Coty. În anul 1990, atenția publicului a fost captată de parfumul de damă Guess Original, cu tonuri de mandarine, grape-fruit, lămâie, iasomie, nufăr şi chihlimbar. Printre cele mai cunoscute parfumuri bărbăteşti se numără Guess Seductive Homme Blue – o creație proaspătă, ușoară şi senzuală. Parfumurile Guess sunt realizate  în cooperare cu creatori de parfumuri ca Honorine Blanc, Claudette Belnavis, Steve Demercado, Antoine Lie, Francis Kurkdijan, Guillaume Flavigny, Pierre Negrin, Ellen Moiner sau Bernard Ellena.
Marca Guess, prezentă acum în peste 80 de ţări de pe mapamond, se distinge printr-o combinaţie între dragostea față de vestul american şi sensibilitatea europeană, fiind întruchiparea stilului de viață tineresc, sexy şi plin de aventuri. Pe parcursul deceniilor, Guess a îndemnat oamenii să viseze prin intermediul emblematicelor sale campanii de marketing, care, printre altele, au transformat multe fețe necunoscute în personalități.
Mesajul mărcii Guess este acela că fiecare își poate îndeplini adevăratul său vis american.

 

Rating Guess Seductive Homme

Adaugă o nouă recenzie

3.0
10 Evaluare
1
2
3
2
2
aspectul flaconului
persistența parfumului
intensitatea
impresia generală