Guess Guesseau de parfum pentru femei

13×
Guess Guess eau de parfum pentru femei
Guess Guess eau de parfum pentru femei
75 ml
102RON

Cod: GUS0006 | În stoc
1
Livrarea prin Cargus. Data estimată de livrare:
marți 07.07.2020
Ridicare personală
marți 07.07.2020

Descriere parfum Guess Guess
Compoziție

Închideți ochii și imaginați-vă o grădină înflorită, în mijlocul căreia un măr plin de mere coapte vă ademenește să mușcați din fructele suculente. Astfel miroase apa de parfum pentru femei Guess, de la brandul omonim.

  • un parfum de flori și fructe, cu mere, bujori și magnolii
  • pentru femeia care vrea să pară mereu elegantă și sexy
  • ideal mai ales pentru lunile de vară

Compoziția parfumului
Debutează cu arome de mere verzi, de mandarine și de căpșuni, care se înțeleg de minune cu tonurile de bergamotă. Apoi trec pe primul plan piersicile, în combinație cu un buchet floral. Baza compoziției este formată din ambră, lemn cald de cedru, mosc senzual și mușchi de stejar pământiu.

Povestea parfumului
Apa de parfum Guess a fost lansată în anul 2006, fiind creația renumitului parfumier Maurice Roucel. Flaconul în carcasă argintie lasă liberă o porțiune transparentă, de forma literei G.

Compoziție

Notele de mijloc - (sau inima parfumului) se resimt la câteva minute după ce notele de vârf se disipesc. Notele de mijloc au o persistență de două până la trei ore.
Note varf
mar verde, capsuna, bergamota, mandarina
Notele de vârf - Ele se dezvoltă imediat după aplicarea parfumului. Creează prima impresie și tind să fie destul de intense, dar nu și de lungă durată.
Note inima
fructe de padure, lacramioare, piersica, Ylang-Ylang, iasomie, bujor, frezie, magnolie
Notele de bază - Ultimele și, de multe ori, cu cea mai îndelungată persistență pe piele. Țin undeva de la 4 ore la peste o zi.
Note baza
cihlimbar, cedru, mosc, mușchi de stejar
Grupe de parfumuri
de fructe, florale

Despre brand Guess

Parfumurile Guess - visul american. Brand-ul american Guess este cunoscut mai ales datorită articolelor de îmbrăcăminte remarcabile prin calitate şi influență în dictarea tendințelor în modă. Nu în ultimul rând de succes sunt și accesoriile, ceasurile, bijuteriile și, bineînțeles, parfumurile.
Brand-ul Guess a fost fondat în 1981 de către frații Georges, Armand, Paul și Maurice Marciano. Născuți în Maroc, frații au emigrat în California în 1977, pentru a-şi împlini visul american. Pe parcursul anilor ‘70, aceștia au făcut vâlvă în lumea modei prin utilizarea materialului de blugi care, în acea perioadă, era considerat demodat. Creațiile fraților Marciano au fost universale, speciale şi atât de senzuale, încât au schimbat pentru totdeauna atitudinea lumii modei față de blugi.
Acum marca Guess este printre cele mai renumite din lume. Moda lor lejeră, precum și accesoriile pentru bărbați, femei și copii semnifică asumarea unui anumit stil de viață. Printre vedetele cu care Guess cooperează în scopuri de marketing se numără Claudia Schiffer, Anna Nicole Smith, Laetitia Casta, Carla Bruni şi Naomi Campbell. În secolul  XXI, numele Guess a fost asociat în special cu cel al bogatei moștenitoare Paris Hilton.
Guess a lansat primul său parfum în anii ‘80 în cooperare cu Revlon. Ulterior a început să colaboreze cu Coty. În anul 1990, atenția publicului a fost captată de parfumul de damă Guess Original, cu tonuri de mandarine, grape-fruit, lămâie, iasomie, nufăr şi chihlimbar. Printre cele mai cunoscute parfumuri bărbăteşti se numără Guess Seductive Homme Blue – o creație proaspătă, ușoară şi senzuală. Parfumurile Guess sunt realizate  în cooperare cu creatori de parfumuri ca Honorine Blanc, Claudette Belnavis, Steve Demercado, Antoine Lie, Francis Kurkdijan, Guillaume Flavigny, Pierre Negrin, Ellen Moiner sau Bernard Ellena.
Marca Guess, prezentă acum în peste 80 de ţări de pe mapamond, se distinge printr-o combinaţie între dragostea față de vestul american şi sensibilitatea europeană, fiind întruchiparea stilului de viață tineresc, sexy şi plin de aventuri. Pe parcursul deceniilor, Guess a îndemnat oamenii să viseze prin intermediul emblematicelor sale campanii de marketing, care, printre altele, au transformat multe fețe necunoscute în personalități.
Mesajul mărcii Guess este acela că fiecare își poate îndeplini adevăratul său vis american.

Rating Guess Guess