Guess 1981eau de toilette pentru femei

7×
Guess 1981 eau de toilette pentru femei
Guess 1981 eau de toilette pentru femei
100 ml
100RON

Cod: GUS1371 | În stoc
1
Livrarea prin Cargus. Data estimată de livrare:
joi 16.04.2020

Descriere parfum Guess 1981
Compoziție

Puneți-vă feminitatea în valoare, cu grație și eleganță. Vă ajută apa de toaletă pentru femei Guess 1981. Perfect atemporal, acest parfum sugerează stilul opulent la modă în 1981, dar ne îmbată simțurile din primăvara anului 2017.

  • un parfum foarte feminin, floral și cu subtonuri lemnoase
  • ideal în lunile de primăvară și de vară
  • potrivit pentru zi

Compoziția parfumului
Debutează cu o îmbinare armonioasă a notelor de ambretă și de violete. La scurt timp, pe primul plan ajung acordurile zemoase de pară, echilibrate de adieri regale de iasomie, care, împreună cu lemnul de santal, formează inima compoziției. La final, baza lemnos-picantă eliberează treptat note de ambră, de lemn de cedru și de mosc.

Povestea parfumului
În anul 2017, brandul Guess a prezentat cel mai seducător parfum din întreaga sa colecție. Este caracterizat ca fiind sofisticat, elegant, grațios și atemporal. A primit numele 1981, acesta fiind anul când frații Marciano au fondat Guess. Chipul parfumului este grațioasa și senzuala Emma Stern Nielsen.

Compoziție

Notele de mijloc - (sau inima parfumului) se resimt la câteva minute după ce notele de vârf se disipesc. Notele de mijloc au o persistență de două până la trei ore.
Note varf
violeta, ambrette
Notele de vârf - Ele se dezvoltă imediat după aplicarea parfumului. Creează prima impresie și tind să fie destul de intense, dar nu și de lungă durată.
Note inima
para, iasomie, lemn de santal
Notele de bază - Ultimele și, de multe ori, cu cea mai îndelungată persistență pe piele. Țin undeva de la 4 ore la peste o zi.
Note baza
cihlimbar, cedru, mosc
Grupe de parfumuri
florale, lemnoase

Despre brand Guess

Parfumurile Guess - visul american. Brand-ul american Guess este cunoscut mai ales datorită articolelor de îmbrăcăminte remarcabile prin calitate şi influență în dictarea tendințelor în modă. Nu în ultimul rând de succes sunt și accesoriile, ceasurile, bijuteriile și, bineînțeles, parfumurile.
Brand-ul Guess a fost fondat în 1981 de către frații Georges, Armand, Paul și Maurice Marciano. Născuți în Maroc, frații au emigrat în California în 1977, pentru a-şi împlini visul american. Pe parcursul anilor ‘70, aceștia au făcut vâlvă în lumea modei prin utilizarea materialului de blugi care, în acea perioadă, era considerat demodat. Creațiile fraților Marciano au fost universale, speciale şi atât de senzuale, încât au schimbat pentru totdeauna atitudinea lumii modei față de blugi.
Acum marca Guess este printre cele mai renumite din lume. Moda lor lejeră, precum și accesoriile pentru bărbați, femei și copii semnifică asumarea unui anumit stil de viață. Printre vedetele cu care Guess cooperează în scopuri de marketing se numără Claudia Schiffer, Anna Nicole Smith, Laetitia Casta, Carla Bruni şi Naomi Campbell. În secolul  XXI, numele Guess a fost asociat în special cu cel al bogatei moștenitoare Paris Hilton.
Guess a lansat primul său parfum în anii ‘80 în cooperare cu Revlon. Ulterior a început să colaboreze cu Coty. În anul 1990, atenția publicului a fost captată de parfumul de damă Guess Original, cu tonuri de mandarine, grape-fruit, lămâie, iasomie, nufăr şi chihlimbar. Printre cele mai cunoscute parfumuri bărbăteşti se numără Guess Seductive Homme Blue – o creație proaspătă, ușoară şi senzuală. Parfumurile Guess sunt realizate  în cooperare cu creatori de parfumuri ca Honorine Blanc, Claudette Belnavis, Steve Demercado, Antoine Lie, Francis Kurkdijan, Guillaume Flavigny, Pierre Negrin, Ellen Moiner sau Bernard Ellena.
Marca Guess, prezentă acum în peste 80 de ţări de pe mapamond, se distinge printr-o combinaţie între dragostea față de vestul american şi sensibilitatea europeană, fiind întruchiparea stilului de viață tineresc, sexy şi plin de aventuri. Pe parcursul deceniilor, Guess a îndemnat oamenii să viseze prin intermediul emblematicelor sale campanii de marketing, care, printre altele, au transformat multe fețe necunoscute în personalități.
Mesajul mărcii Guess este acela că fiecare își poate îndeplini adevăratul său vis american.

Rating Guess 1981