Guess1981 Los Angeles Eau de Toilette pentru bărbați

3×
Guess 1981 Los Angeles Eau de Toilette pentru bărbați
Guess 1981 Los Angeles Eau de Toilette pentru bărbați
Economisiți
268RON

Economisiți 57%
100 ml
114RON

114,00RON / 100 ml, incl. TVA
Cod: GUS02579 | 2 de buc. în stoc
1
Livrarea prin Cargus. Data estimată de livrare:
luni 20.09.2021
Ridicare personală
începând de astăzi

Descriere Guess 1981 Los Angeles
Compoziție

Oricât de ambițioase ar fi obiectivele dvs., niciunul nu va fi de neatins. Pentru o extra doză de hotărâre, apelați la apa de toaletă pentru bărbați Guess 1981 Los Angeles. Doar câteva picături pe piele și veți căpăta curajul de a mai face încă un pas spre împlinirea viselor dvs.

  • parfum oriental
  • parfum fougère
  • parfum picant
  • iese în evidență la bărbații care nu se tem să fie ei înșiși
  • parfum potrivit pentru fiecare zi

Compoziție completă

ALCOHOL DENAT., WATER (AQUA), BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, ETHYLHEXYL SALICYLATE, BUTETH-3, SODIUM BENZOTRIAZOLYL BUTYLPHENOL SULFONATE, TRIBUTYL CITRATE, BENZOPHENONE-3, WATER (AQUA), FRAGRANCE (PARFUM), BHT, YELLOW 5 (CI 19140),RED 4 (CI 14700), YELLOW 6 (CI 15985) Pentru compoziția produsului este responsabil producătorul. Datorită posibilelor modificări, vă recomandăm să verificați compoziția produsului direct pe ambalajul acestuia.
Întregul text

Compoziție

Notele de vârf – Ele se dezvoltă imediat după aplicarea parfumului. Creează prima impresie și tind să fie destul de intense, dar nu și de lungă durată.
Note varf
bergamota, pruna, piper negru
Notele de mijloc – (sau inima parfumului) se resimt la câteva minute după ce notele de vârf se dispar. Notele de mijloc au o persistență de 2-3 ore.
Note inima
geranium, menta, ghimbir
Notele de bază - Ultimele și, de multe ori, cu cea mai îndelungată persistență pe piele. Țin undeva de la 4 ore la peste o zi.
Note baza
vetiver, lemn de santal, tabac, cihlimbar
Grupe de parfumuri
orientale

Despre brand Guess

Parfumurile Guess - visul american. Brand-ul american Guess este cunoscut mai ales datorită articolelor de îmbrăcăminte remarcabile prin calitate şi influență în dictarea tendințelor în modă. Nu în ultimul rând de succes sunt și accesoriile, ceasurile, bijuteriile și, bineînțeles, parfumurile.
Brand-ul Guess a fost fondat în 1981 de către frații Georges, Armand, Paul și Maurice Marciano. Născuți în Maroc, frații au emigrat în California în 1977, pentru a-şi împlini visul american. Pe parcursul anilor ‘70, aceștia au făcut vâlvă în lumea modei prin utilizarea materialului de blugi care, în acea perioadă, era considerat demodat. Creațiile fraților Marciano au fost universale, speciale şi atât de senzuale, încât au schimbat pentru totdeauna atitudinea lumii modei față de blugi.
Acum marca Guess este printre cele mai renumite din lume. Moda lor lejeră, precum și accesoriile pentru bărbați, femei și copii semnifică asumarea unui anumit stil de viață. Printre vedetele cu care Guess cooperează în scopuri de marketing se numără Claudia Schiffer, Anna Nicole Smith, Laetitia Casta, Carla Bruni şi Naomi Campbell. În secolul  XXI, numele Guess a fost asociat în special cu cel al bogatei moștenitoare Paris Hilton.
Guess a lansat primul său parfum în anii ‘80 în cooperare cu Revlon. Ulterior a început să colaboreze cu Coty. În anul 1990, atenția publicului a fost captată de parfumul de damă Guess Original, cu tonuri de mandarine, grape-fruit, lămâie, iasomie, nufăr şi chihlimbar. Printre cele mai cunoscute parfumuri bărbăteşti se numără Guess Seductive Homme Blue – o creație proaspătă, ușoară şi senzuală. Parfumurile Guess sunt realizate  în cooperare cu creatori de parfumuri ca Honorine Blanc, Claudette Belnavis, Steve Demercado, Antoine Lie, Francis Kurkdijan, Guillaume Flavigny, Pierre Negrin, Ellen Moiner sau Bernard Ellena.
Marca Guess, prezentă acum în peste 80 de ţări de pe mapamond, se distinge printr-o combinaţie între dragostea față de vestul american şi sensibilitatea europeană, fiind întruchiparea stilului de viață tineresc, sexy şi plin de aventuri. Pe parcursul deceniilor, Guess a îndemnat oamenii să viseze prin intermediul emblematicelor sale campanii de marketing, care, printre altele, au transformat multe fețe necunoscute în personalități.
Mesajul mărcii Guess este acela că fiecare își poate îndeplini adevăratul său vis american.

Rating Guess 1981 Los Angeles3