


Tipuri de păr | păr grizonat, par cu suvite, păr blond și decolorat |
Efect | Hidratare, nutriție |
Tipul scalpului | toate tipurile de scalp |
Probleme cu părul | păr uscat |
Vă confruntați cu păr aspru, lipsit de suplețe și vitalitate? Balsamul de păr Garnier Botanic Therapy Coco Milk & Macadamia infuzat cu ulei de nuci de Macadamia și lapte de cocos asigură o îngrijire hrănitoare părului, fiind ideal atunci când părul este extrem de uscat. După fiecare utilizare, părul devine mai mătăsos și mai suplu, iar descurcarea acestuia este mult mai ușoară.
Caracteristici:
- potrivit pentru părul uscat și aspru, lipsit de vitalitate
- facilitează descurcarea părului
- hrănește părul în profunzime
- lasă părul suplu și mătăsos
Ingrediente:
- lapte de cocos, ulei de nuci de Macadamia – lasă părul hrănit, suplu și mătăsos
Aplicare:
Aplicați o cantitate generoasă de balsam pe părul umed, după șamponare, lăsați să acționeze conform timpului de pe ambalaj, ulterior clătiți din abundență.
Sfat Notino:
Pentru a obține cele mai bune rezultate, începeți rutina cu șamponul pentru păr uscat și aspru Garnier Botanic Therapy Coco Milk & Macadamia.
De peste un secol, cosmeticele Garnier influențează stilul de viață al bărbaților și al femeilor din întreaga lume. A apărut în Franța și, treptat, a devenit unul dintre cele mai respectate branduri de produse cosmetice.
Povestea sa a debutat în 1904, când coaforul Alfred Amour Garnier a creat primul tonic din plante pentru înfrumusețarea părului, primul produs Garnier care a devenit rapid un bestseller. În anul 1960 a apărut prima vopsea de păr Garnier aplicabilă acasă, femeile începând să-și privească părul ca pe un accesoriu de modă. Printre produsele care au fost îndrăgite instantaneu se numără Garnier Micellar Water, gelul purificator Garnier Pure Active Gel și vopselele Garnier Nutrisse.
Brandul Garnier este atent la dorințele clienților săi, iar produsele reflectă nevoile acestora în ceea ce privește îngrijirea tenului și a părului. Creează produse care sunt cu adevărat eficiente, ușor accesibile și facilitează ritualurile zilnice de îngrijire a frumuseții. De aceea, cosmeticele Garnier înregistrează un uriaș succes mondial, fiind disponibile în peste 120 de țări din întreaga lume.