Cosmeticele Dr. Hauschka| In 1967 Dr. Hauschka a lansat compania germana Wala, fondata de catre un chimist austriac Rudolf Hauschka. Initial compania s-a concentrat pe produse homeopatice, ca mai tarziu sa inceapa dezvoltarea de preparate cosmetice. Abordarea holistica a doctorului Hauschka este reflectata si de faptul ca acesta nu face distinctie intre diferitele tipuri de piele, considerand ca orice simptome ale pielii sunt temporare si trebuie evaluate doar in raport cu intregul organism.
Lotiuni, lotiuni de par, balsamuri ... cosmeticele Dr. Hauschka contin extracte din plante medicinale cultivate in asa-numitele gradini biodinamice Wala. Toate plantele ce intra in compozitia produselor sunt prelucrate manual si cu grija maxima. Un accent este pus pe evitarea folosirii alcoolului pe post de conservant.
Produsele Dr. Hauschka sunt certificate BDIH - nu sunt testate pe animale si in compozitia lor nu se gasesc produse petroliere, coloranti sintetici sau arome. Inainte de a fi introduse pe piata, produsele trec printr-o serie de controale stricte. Trebuie mentionat ca stimuleaza pozitiv anumite procese ale pielii, insa respectand metabolismul ei. Din aceste motive sunt folosite cu drag de catre multe vedete din lumea showbiz-ului (Madonna, Julia Roberts, etc).
WALA sustine diferite proiecte in agricultura ecologica. Astfel, incurajeaza in satele din Burkina Faso (tara in Africa de Vest) extractia uleiului de trandafir si a untului de shea conform vechiilor traditii din zona. In plus, marca Dr. Hauschka ofera si selecte produse de ingrijire orala - cum ar fi pasta de dinti (WalaVita). Iar o parte substantiala a profiturilor companiei este in mod egal distribuita angajatilor.
Dr. Hauschka este un brand pe placul tuturor celor interesati de medicina antroposofica, de produse cosmetice naturale de calitate, la prețuri rezonabile si doresc sa experimenteze efectele pozitive ale agriculturii biodinamice.