Dr. HauschkaCleansing And Tonization lapte de curatare

Dr. Hauschka Cleansing And Tonization lapte de curatare
Dr. Hauschka Cleansing And Tonization lapte de curatare
145 ml
94RON

64,83RON / 100 ml, incl. TVA
Cod: DHA0905 | Mai mult de 5 buc. în stoc
1
Livrarea prin Cargus. Data estimată de livrare:
marți 03.08.2021
Ridicare personală
începând de mâine luni 02.08.2021

Descriere Dr. Hauschka Cleansing And Tonization
Caracteristici

Produsul pentru curățarea pielii Dr. Hauschka Cleansing And Tonization reprezintă alegerea potrivită pentru îngrijirea zilnică.

Caracteristici:

  • reglează producția de sebum
  • previne deshidratarea tenului
  • are efect regenerator
  • hidratează în profunzime

Compoziție completă

WATER (AQUA), ALCOHOL, ANTHYLLIS VULNERARIA EXTRACT, SIMMONDSIA CHINENSIS (JOJOBA) SEED OIL, PRUNUS AMYGDALUS DULCIS (SWEET ALMOND) OIL, PRUNUS ARMENIACA (APRICOT) KERNEL OIL, GLYCERIN, LACTOBACILLUS/OAT/RYE/WHEAT SEED EXTRACT FERMENT, CETEARYL ALCOHOL, BENTONITE, LECITHIN, XANTHAN GUM, HYDROLYZED WHEAT GLUTEN, FRAGRANCE (PARFUM), LIMONENE, LINALOOL, GERANIOL, CITRONELLOL. Pentru compoziția produsului este responsabil producătorul. Datorită posibilelor modificări, vă recomandăm să verificați compoziția produsului direct pe ambalajul acestuia.
Întregul text

Caracteristici

Consistență
lapte
Tipul de ten
ten sensibil, ten uscat
Efect
calmare

Despre brand Dr. Hauschka

Cosmeticele Dr. Hauschka| In 1967 Dr. Hauschka a lansat compania germana Wala, fondata de catre un chimist austriac Rudolf Hauschka. Initial compania s-a concentrat pe produse homeopatice, ca mai tarziu sa inceapa dezvoltarea de preparate cosmetice. Abordarea holistica a doctorului Hauschka este reflectata si de faptul ca acesta nu face distinctie intre diferitele tipuri de piele, considerand ca orice simptome ale pielii sunt temporare si trebuie evaluate doar in raport cu intregul organism.
Lotiuni, lotiuni de par, balsamuri ... cosmeticele Dr. Hauschka contin extracte din plante medicinale cultivate in asa-numitele gradini biodinamice Wala. Toate plantele ce intra in compozitia produselor sunt prelucrate manual si cu grija maxima. Un accent este pus pe evitarea folosirii alcoolului pe post de conservant.

Produsele Dr. Hauschka sunt certificate BDIH  - nu sunt testate pe animale si in compozitia lor nu se gasesc produse petroliere, coloranti sintetici sau arome. Inainte de a fi introduse pe piata, produsele trec printr-o serie de controale stricte. Trebuie mentionat ca stimuleaza pozitiv anumite procese ale pielii, insa respectand metabolismul ei. Din aceste motive sunt folosite cu drag de catre multe vedete din lumea showbiz-ului (Madonna, Julia Roberts, etc).
WALA sustine diferite proiecte in agricultura ecologica. Astfel, incurajeaza in satele din Burkina Faso (tara in Africa de Vest) extractia uleiului de trandafir si a untului de shea conform vechiilor traditii din zona. In plus, marca Dr. Hauschka ofera si selecte produse de ingrijire orala - cum ar fi pasta de dinti (WalaVita). Iar o parte substantiala a profiturilor companiei este in mod egal distribuita angajatilor.

Dr. Hauschka este un brand pe placul tuturor celor interesati de medicina antroposofica, de produse cosmetice naturale de calitate, la prețuri rezonabile si doresc sa experimenteze efectele pozitive ale agriculturii biodinamice.

Rating Dr. Hauschka Cleansing And Tonization